Spiremor Skrevet 22. november 2014 #241 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg vil se magebilde! Prøv å laste det opp på http://postimage.org/ og kopier linken til forum? Det skal bare være å lime inn den linken her, så dukker bildet opp uten at du trenger å gjøre noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 22. november 2014 Forfatter #242 Del Skrevet 22. november 2014 Magebildet får bare vente Tror det er bekkenløsning på gang her. Har vondt i korsryggen/halebeinet som sprer seg til rompa og ut på sidene. Det er vondt å gå/stå for lenge og å sitte på harde stoler. Å sitte i sofaen med masse putene rundt går greit. Skal til kiropraktor til uka, så håper han kan få ordnet det litt. Ellers blir det vel fysioterapeut etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 22. november 2014 Forfatter #243 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg vil se magebilde! Prøv å laste det opp på http://postimage.org/ og kopier linken til forum? Det skal bare være å lime inn den linken her, så dukker bildet opp uten at du trenger å gjøre noe mer Smart! Skal prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 22. november 2014 Forfatter #244 Del Skrevet 22. november 2014 Der! Etter å ha beskjært og minimert størrelsen så godt jeg kunne, ble det endelig lite nok til å kunne laste opp 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 22. november 2014 #245 Del Skrevet 22. november 2014 Så fin mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 22. november 2014 #246 Del Skrevet 22. november 2014 Sååå fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 23. november 2014 #247 Del Skrevet 23. november 2014 Fine babymagen jooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. november 2014 #248 Del Skrevet 23. november 2014 Babymage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 23. november 2014 #249 Del Skrevet 23. november 2014 Kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 23. november 2014 Forfatter #250 Del Skrevet 23. november 2014 Tusen takk, søte dere _____________ Hadde mitt første gravid-gråte-anfall i går det som utløste det var en diskusjon mellom meg og mannen om hva slags hyller vi skulle ha på veggen. Jeg vil ha en type og han en annen type. Jeg synes det var så trist at vi ikke ble enige og begynte å grine. Men, klarte ikke å stoppe fordi jeg var sliten, hadde vondt i hodet og i bekkenet. Så lå inntil skuldra til mannen og gråt i en halvtime. T-skjorta hans var skikkelig våt av tårer, snørr og sikkel etterpå. De siste 10 minuttene husket jeg egentlig ikke hva jeg gråt for, men det var bare så godt å gråte. Og mannen trøstet og strøk meg på hodet hele tiden gode mannen min vi lo heldigvis av det etterpå Konklusjon: et godt gråteanfall hjelper alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 23. november 2014 #251 Del Skrevet 23. november 2014 Hehe, det er godt å få luftet tårekanalene litt, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 23. november 2014 #252 Del Skrevet 23. november 2014 høres kjent ut:p er godt etterpå da, har på en måte sluppet alle bekymringer ut:) Kjedelig at du kjenner det såpass i bekkenet da.. Sikkert greit å bli henvist til fysio, det er jo også gratis... jeg kjente det litt i bekkenet fra uke 10-12 eller noe slik og ble da henvist. Har ikke blitt noe mer enn det enda. Fysio har lært meg måter å strekke ut på og avlaste bekkenet så om jeg kjenner noe så endrer jeg stilling og det hjelper:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graving Skrevet 24. november 2014 #253 Del Skrevet 24. november 2014 så fin liten babymage på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 24. november 2014 #254 Del Skrevet 24. november 2014 Så fin mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 24. november 2014 Forfatter #255 Del Skrevet 24. november 2014 Takk, graving og kaos ___________________ 29 dager igjen til oul og i dag har jeg vært gravid i 99 dager tresifret i morgen! Gleder meg til å kjenne liv. Trodde jeg merket noe på fredag, men må ha vært noe annet siden det er tidlig ennå. Men gyn sa jeg mest sannsynlig kom til å merke noe om en to ukers tid, siden morkaka ligger bak og livmora såpass langt frem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 24. november 2014 #256 Del Skrevet 24. november 2014 Fiiine babybumpen!! Og det er rart hvor vanskelig det er å stenge av tårene når de først har begynt å trille Bra han er så forståelsesfull, da! Ang liv så kjente jeg det mye tidligere enn forventet, men jeg tror det er litt lettere for oss å kjenne det siden vi kjenner etter De som ikke følger så nøye med på hva som skjer merker det sikkert ikke før de helt klart skjønner at det er spark. Alt som ikke kjennes ut som fordøyelsen kan være baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 25. november 2014 #257 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg kjente liv nesten hver dag fra uke 14, jeg, altså Søt mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 27. november 2014 Forfatter #258 Del Skrevet 27. november 2014 Takk Spiremor og Leopanter Kjente noe som kilte meg inni magen i dag også, så er ganske sikker på at det er babyen jeg kjenner gleder meg til bevegelsene blir mer tydelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 27. november 2014 #259 Del Skrevet 27. november 2014 Det er så koslig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 27. november 2014 #260 Del Skrevet 27. november 2014 Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå