Gå til innhold

Hvitløk ruger på en mini


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å møte hvertfall en bekjent hver uke. Blir litt stusselig å bare se mannen hele tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver å møte hvertfall en bekjent hver uke. Blir litt stusselig å bare se mannen hele tiden ;)

Skjønner det :) Du får be ham om å kle seg ut, så du får litt variasjon i selskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det :) Du får be ham om å kle seg ut, så du får litt variasjon i selskapet!

:ler:

Kan gi morsomme utfall det *kremt, kremt* :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det :) Du får be ham om å kle seg ut, så du får litt variasjon i selskapet!

:ler:

Kan gi morsomme utfall det *kremt, kremt* :nigo:

Hahah :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en liten oversikt over hvor mye vi har skaffet oss av babyting:

- vogn (bestilt, ikke hentet)

- bilstol med base (bestilt, ikke hentet)

- kurv til å ha i stua (låner)

- ammepute (kjøpt brukt)

- bleiebøtte (kjøpt brukt)

- badestol (kjøpt brukt)

- vippestol (kjøpt brukt)

- tre bodyer str 56

- en haug med sokker og luer

- diverse klesplagg i 62-68

- maange kluter

- babytepper og helsetepper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi endte opp med emmaljunga edge duo i dark grey og med classic chrome understell :biggrin: har siklet på vogna siden før jeg ble gravid, så måtte bare overbevise mannen. Han ble overbevist av to kamerater med samme vogn ;)

Bilsete ble maxi cosi pebble med 2waypearl base (vi kan bruke basen på neste sete også). Kostet en del for vogn og bilsete, så må prøve å kjøpe mye brukt/på tilbud utover :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var en fin liste :) Du er godt i gang! Det er veldig bra.

Syns det er godt gjort å holde oversikt jeg ;) Har virkelig ikke styr på hva jeg har eller ikke har.

Den vognen er så fin :hjerte: også i dark grey da ;) Ble nesten litt misunnelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som synes vi har så lite :fnise: mangler jo en hel haug ;)

Den vogna er barnevognen med stor B for meg :biggrin: har dere bestemt dere for vogn Askmeagain89? (Teite mobilen vil ikke la meg sitere)

Fikk avklart med fysio i dag om hva jeg skulle gjøre i forhold til trening. Så hun sa egentlig at jeg kunne gjøre det jeg ville så lenge det ikke gjorde vondt i bekkenet enten der og da eller at jeg fikk en reaksjon senere. Så jeg har akkurat trent litt yoga med fokus på avspenning og tøying, spesielt med fokus på rygg og nakke. Håper det vil hjelpe på hodepinen jeg har hatt i det siste. Kom inn i den gamle rutinen min og gikk ned i planken uten å tenke meg om. Skjønner at man ikke skal bruke magemusklene så mye når man er gravid ja :P de var jo relativt ubrukelige ;) tok litt styrke på armer og skuldre også, men gjorde det sittende og med lettere manualer. Kjente det litt i bekkenet på siste repetisjon, så håper det ble belastet så mye. Greit å få bygd opp litt armstyrke til man skal bære rundt på babyen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en utrolig fin vogn så skjønner det godt ;) Vi har kjøpt babyjogger city elite for den passer best til vårt bruk ;) Vi brukte tfk-vognen med tre hjul til lillebror og jeg elsket å gå med den i skogen og opp bakker etc fordi den var såpass lett og var lett å komme fram med.

Det hørtes deilig ut med litt trening :) Er nok veldig lurt å trene litt før fødsel ja. Alt blir lettere i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svigerinnen min har babyjogger, så har testet hennes. Det er en ganske god vogn :) hadde det ikke vært for at vi ville ha emmaljugaen så hadde vi vurdert den tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som synes vi har så lite :fnise: mangler jo en hel haug ;)

Den vogna er barnevognen med stor B for meg :biggrin: har dere bestemt dere for vogn Askmeagain89? (Teite mobilen vil ikke la meg sitere)

Fikk avklart med fysio i dag om hva jeg skulle gjøre i forhold til trening. Så hun sa egentlig at jeg kunne gjøre det jeg ville så lenge det ikke gjorde vondt i bekkenet enten der og da eller at jeg fikk en reaksjon senere. Så jeg har akkurat trent litt yoga med fokus på avspenning og tøying, spesielt med fokus på rygg og nakke. Håper det vil hjelpe på hodepinen jeg har hatt i det siste. Kom inn i den gamle rutinen min og gikk ned i planken uten å tenke meg om. Skjønner at man ikke skal bruke magemusklene så mye når man er gravid ja :P de var jo relativt ubrukelige ;) tok litt styrke på armer og skuldre også, men gjorde det sittende og med lettere manualer. Kjente det litt i bekkenet på siste repetisjon, så håper det ble belastet så mye. Greit å få bygd opp litt armstyrke til man skal bære rundt på babyen ;)

SPORTYYY :danse: Fysioterapeuten min foreslo planken som en av øvelsene jeg kunne bruke for å hjelpe bekkenet :jepp: Husker ikke om du hadde bekkenløsning i symfysen eller bak, da? Jeg har bak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPORTYYY :danse: Fysioterapeuten min foreslo planken som en av øvelsene jeg kunne bruke for å hjelpe bekkenet :jepp: Husker ikke om du hadde bekkenløsning i symfysen eller bak, da? Jeg har bak :)

Føler meg veldig sporty når jeg går min daglige tur på ca 300 meter og naboen jogger forbi :fnise: Jeg leste et sted at man ikke skulle trene magemusklene etter 1. trimester :klo: hvis fysioterapauten din sier det er greit, så er jo det veldig bra. Har blitt noen svært svake magemuskler (og egentlig alle andre muskler også :P ) her i gården hvertfall, så hadde vært godt å bli litt sterkere til fødsel og barselperioden. Har hovedsakelig bekkenløsning bak, men det begynner å snike seg frem en foran også :sukk:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler meg veldig sporty når jeg går min daglige tur på ca 300 meter og naboen jogger forbi :fnise: Jeg leste et sted at man ikke skulle trene magemusklene etter 1. trimester :klo: hvis fysioterapauten din sier det er greit, så er jo det veldig bra. Har blitt noen svært svake magemuskler (og egentlig alle andre muskler også :P ) her i gården hvertfall, så hadde vært godt å bli litt sterkere til fødsel og barselperioden. Har hovedsakelig bekkenløsning bak, men det begynner å snike seg frem en foran også :sukk:

Hehe, det er mer enn jeg gjør :nigo: Vel, uansett ingen fare, for jeg kom meg aldri i gang med øvelsene :hoho: Han sa det skulle være bra fordi det støttet opp rundt bekkenet :) Vet ikke om det har noe med saken å gjøre at jeg pleide å "gjøre" planken før jeg ble gravid? :P Høres ut som sånn jeg har hatt det, jeg har merket det ørlite grann fremme til tider, men har vært fæl bak hele tida :) Kjenner at jeg har vært lite i aktivitet, for de stakkars beina mine blir slitne bare av å gå opp en trapp nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er mer enn jeg gjør :nigo: Vel, uansett ingen fare, for jeg kom meg aldri i gang med øvelsene :hoho: Han sa det skulle være bra fordi det støttet opp rundt bekkenet :) Vet ikke om det har noe med saken å gjøre at jeg pleide å "gjøre" planken før jeg ble gravid? :P Høres ut som sånn jeg har hatt det, jeg har merket det ørlite grann fremme til tider, men har vært fæl bak hele tida :) Kjenner at jeg har vært lite i aktivitet, for de stakkars beina mine blir slitne bare av å gå opp en trapp nå :fnise:

Haha, kjenner til følelsen :ler: var med mannen i byen i går for å kjøpe noen hyller og da måtte vi opp en bakke. Havnet et stykke bak mannen og han snur seg og spør bekymret: "er bekkenet vondt nå" og jeg bare "nei, jeg er sliten!" :fnise: kondisen er på topp her i gården.. not! :hoho:

______

Fant ut i stad da vi skulle henge opp hyllene at å balansere i sofaen mens man skrur ikke var optimalt. Nå ligger jeg på sofaen for å roe ned bekkenet og kynnerne. Hjalp ikke akkurat at mannen skulle være snill og massere korsryggen og ender opp med å kjøre fingeren rett inn i det ene bekkenleddet. Det var seriøst noe av det vondeste jeg har kjent. Nå trøster jeg meg med netflix og lurer på om jeg skal lage meg litt sjokolade :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kjenner til følelsen :ler: var med mannen i byen i går for å kjøpe noen hyller og da måtte vi opp en bakke. Havnet et stykke bak mannen og han snur seg og spør bekymret: "er bekkenet vondt nå" og jeg bare "nei, jeg er sliten!" :fnise: kondisen er på topp her i gården.. not! :hoho:

______

Fant ut i stad da vi skulle henge opp hyllene at å balansere i sofaen mens man skrur ikke var optimalt. Nå ligger jeg på sofaen for å roe ned bekkenet og kynnerne. Hjalp ikke akkurat at mannen skulle være snill og massere korsryggen og ender opp med å kjøre fingeren rett inn i det ene bekkenleddet. Det var seriøst noe av det vondeste jeg har kjent. Nå trøster jeg meg med netflix og lurer på om jeg skal lage meg litt sjokolade :lur:

Hhahaa, dårlig kondis-gravide UNITE! :nigo:

Au au, høres ikke godt ut noe av det der :sjokkert: Jeg syns definitivt du har fortjent å lage deg litt sjokolade :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...