Gå til innhold

Hvitløk ruger på en mini

Hvitløk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med vellykket UL!!

Takk :strix:

Så bra! Tenker du har en fantastisk følelse nå?:D

:strix:

Absolutt! Er 100 kg lettere :strix:

Åååh, gratulerer :hoppe:

Takk! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for lykkeønskinger :strix:

Da har vi vært på tidlig ul og vi så et bankende hjerte og en mini som var veldig glad i å hoppe :rodmer: alt så bra ut og det kunne være antydning til at det ble en gutt. Men det var litt tidlig å si 100% sikkert :babysmokk: ble satt en dag tilbake, så er 11+3 i dag :strix:

Jeg skal bli mamma :rodmer:

Edit: Jeg glemte jo det kuleste! Vi fikk med oss 3D bilder :hoppe:

Hurra!!! :strix::hoppe:

Og så moro med 3D-bilder! Hvordan så han(er det lov til å begynne å bruke kjønnet?) ut nå? Som en ordentlig baby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!! :strix::hoppe:

Og så moro med 3D-bilder! Hvordan så han(er det lov til å begynne å bruke kjønnet?) ut nå? Som en ordentlig baby?

Tror jeg sier h*n foreløpig ;) er dumt om jeg blir vant til å snakke om en gutt og så finner de ut på oul at det er en jente :P

Den så ut som en baby i ansiktet og store deler av kroppen. Det var bare rumpa som var skikkelig spiss og beina var korte og tynne :fnise:

Skikkelig forelska i mini nå jeg :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk hvitløk :hjerte:

Gratulerer!

Er så koselig å ha et bilde å se på :)

Takk :hjerte:

Kikker på bildene og videoene hele tiden jeg. Tror ikke det har helt gått opp for meg at den babyen lever inni meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg sier h*n foreløpig ;) er dumt om jeg blir vant til å snakke om en gutt og så finner de ut på oul at det er en jente :P

Den så ut som en baby i ansiktet og store deler av kroppen. Det var bare rumpa som var skikkelig spiss og beina var korte og tynne :fnise:

Skikkelig forelska i mini nå jeg :rodmer:

Det er utrolig at babyen kan se så ferdig ut allerede nå :hjerte: Helt lov til å være forelsket i mini! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med 3d bilder!!

Visste ikke at gynekologen kunne ta det heller, så da han plutselig dro frem 3D bildene fikk vi en positiv overraskelse :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig at babyen kan se så ferdig ut allerede nå :hjerte: Helt lov til å være forelsket i mini! ;)

Nå skal den bare vokse seg ferdig og bli 10 ganger så stor :sjokkert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag brøt jeg den gode perioden uten oppkast. Har hatt fem dager nå uten å kaste opp, bare lett kvalme og brekninger. Det har vært levelig :) men i dag ble jeg dårlig igjen. Tror det har noe med at jeg spiste for lite mat etter jobb i går. Hadde null matlyst, så det ble bittelitt middag og en yoghurt til kvelds.

Så nå har mannen fiksa frokost i senga til meg :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...