lillemeg90 Skrevet 5. november 2014 #161 Del Skrevet 5. november 2014 Så bra! Tenker du har en fantastisk følelse nå?:D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. november 2014 #162 Del Skrevet 5. november 2014 Åååh, gratulerer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 5. november 2014 Forfatter #163 Del Skrevet 5. november 2014 Gratulerer med vellykket UL!! Takk Så bra! Tenker du har en fantastisk følelse nå?:D Absolutt! Er 100 kg lettere Åååh, gratulerer Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 5. november 2014 #164 Del Skrevet 5. november 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 5. november 2014 Forfatter #165 Del Skrevet 5. november 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 5. november 2014 #166 Del Skrevet 5. november 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 5. november 2014 Forfatter #167 Del Skrevet 5. november 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 5. november 2014 #168 Del Skrevet 5. november 2014 Takk for lykkeønskinger Da har vi vært på tidlig ul og vi så et bankende hjerte og en mini som var veldig glad i å hoppe alt så bra ut og det kunne være antydning til at det ble en gutt. Men det var litt tidlig å si 100% sikkert ble satt en dag tilbake, så er 11+3 i dag Jeg skal bli mamma Edit: Jeg glemte jo det kuleste! Vi fikk med oss 3D bilder Hurra!!! Og så moro med 3D-bilder! Hvordan så han(er det lov til å begynne å bruke kjønnet?) ut nå? Som en ordentlig baby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 5. november 2014 #169 Del Skrevet 5. november 2014 Så fantastisk hvitløk Gratulerer! Er så koselig å ha et bilde å se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 6. november 2014 Forfatter #170 Del Skrevet 6. november 2014 Hurra!!! Og så moro med 3D-bilder! Hvordan så han(er det lov til å begynne å bruke kjønnet?) ut nå? Som en ordentlig baby? Tror jeg sier h*n foreløpig er dumt om jeg blir vant til å snakke om en gutt og så finner de ut på oul at det er en jente Den så ut som en baby i ansiktet og store deler av kroppen. Det var bare rumpa som var skikkelig spiss og beina var korte og tynne Skikkelig forelska i mini nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 6. november 2014 Forfatter #171 Del Skrevet 6. november 2014 Så fantastisk hvitløk Gratulerer! Er så koselig å ha et bilde å se på Takk Kikker på bildene og videoene hele tiden jeg. Tror ikke det har helt gått opp for meg at den babyen lever inni meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. november 2014 #172 Del Skrevet 6. november 2014 Så gøy med 3d bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. november 2014 #173 Del Skrevet 6. november 2014 Tror jeg sier h*n foreløpig er dumt om jeg blir vant til å snakke om en gutt og så finner de ut på oul at det er en jente Den så ut som en baby i ansiktet og store deler av kroppen. Det var bare rumpa som var skikkelig spiss og beina var korte og tynne Skikkelig forelska i mini nå jeg Det er utrolig at babyen kan se så ferdig ut allerede nå Helt lov til å være forelsket i mini! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 6. november 2014 Forfatter #174 Del Skrevet 6. november 2014 Så gøy med 3d bilder!! Visste ikke at gynekologen kunne ta det heller, så da han plutselig dro frem 3D bildene fikk vi en positiv overraskelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 6. november 2014 Forfatter #175 Del Skrevet 6. november 2014 Det er utrolig at babyen kan se så ferdig ut allerede nå Helt lov til å være forelsket i mini! Nå skal den bare vokse seg ferdig og bli 10 ganger så stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. november 2014 #176 Del Skrevet 6. november 2014 Nå skal den bare vokse seg ferdig og bli 10 ganger så stor Haha, ja! Heia lille spire!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. november 2014 #177 Del Skrevet 6. november 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. november 2014 #178 Del Skrevet 6. november 2014 Så herlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 6. november 2014 #179 Del Skrevet 6. november 2014 Så fint at det stod bra til nå kan du puste litt ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 8. november 2014 Forfatter #180 Del Skrevet 8. november 2014 I dag brøt jeg den gode perioden uten oppkast. Har hatt fem dager nå uten å kaste opp, bare lett kvalme og brekninger. Det har vært levelig men i dag ble jeg dårlig igjen. Tror det har noe med at jeg spiste for lite mat etter jobb i går. Hadde null matlyst, så det ble bittelitt middag og en yoghurt til kvelds. Så nå har mannen fiksa frokost i senga til meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå