Hvitløk Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter #121 Del Skrevet 19. oktober 2014 Veldig koselig med arveklær, altså! Her er det myyyye arvetøy, og noe vi har kjøpt selv. Det er helt greit, for da kan vi heller supplere med det vi ønsker oss, og så har vi omtrent alt det som er viktig allerede. Har i alle fall altfor mange luer, haha! Vi har nok sokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter #122 Del Skrevet 19. oktober 2014 Nå er jeg lei! Både i går og i dag har jeg våknet av at jeg må kaste opp. Rakk ikke å spise noen kjeks eller noe før jeg måtte løpe på do. I går kastet jeg også opp etter frokost, så håper jeg slipper det i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 19. oktober 2014 #123 Del Skrevet 19. oktober 2014 Huff! Har du prøvd å spise rett før du legger deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter #124 Del Skrevet 19. oktober 2014 Ja, spiser litt rett før jeg legger meg. I natt våknet jeg i 3-tiden og var sulten, så spiste noen kjeks da. Kanskje det bare er som appen sier, at i de neste ukene er symptomene på sitt verste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 19. oktober 2014 #125 Del Skrevet 19. oktober 2014 Så kjedelig å kaste opp så mye.. Håper det går over for deg Jeg ble innlagt første gang 9+3, og da sa gyn at det ville bli værre før det ble bedre. At mange har en topp mellom ca uke 8-12. Det stemte for meg i alle fall. Håper ikke det blir like ille for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 19. oktober 2014 #126 Del Skrevet 19. oktober 2014 Gratulerer! Og skjønner du er redd for MA! Det er jeg også :/ men du får tenke sånn at når du har så ille kvalme og oppkast så sier de at sjansen for det er ENDA mindre ! Kos ddg på tidlig UL du :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 19. oktober 2014 #127 Del Skrevet 19. oktober 2014 Håper kvalmen bedrer seg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #128 Del Skrevet 20. oktober 2014 I dag fikk jeg panikk på grunn av faren for toxo smitten. Satt i sofaen og gråt i en halvtime er så redd for at jeg har blitt smittet. Kommer aldri til å tilgi meg selv dersom babyen er funksjonshemmet eller hjerneskadet på grunn av noe jeg har spist. Har klart å fortrenge tanken i noen uker, men den poppet opp i dag. Vi måtte dra på butikken og kjøpe falukorv og oboy til trøstemat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 20. oktober 2014 #129 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Uff, det har blitt en virkelig plage for deg dette her.. Mest sansynlig er alt ok, du passet jo veeeldig godt på itte det jeg forsto? Men kan jo få toxo av å grave i blomsterbedet og så ikke vaske seg godt nok på hendene før man lager mat, men hva er egentlig sjansen. Det er nok ikke så mange som er smittet med toxo her som vi er klar ov muligheten for smitte. Edit: 0,17% smittes av toxo i svangerskapet. Av alle de som blir gravide så kan ikke det være særlig mange:) og jeg tror ikke du er en av de som er smittet:) men forstår bekymringen din, alt blir værre med hormonene i tillegg... Endret 20. oktober 2014 av lillemeg90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #130 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Huff, ja, tror alt blir verre med gravidhormoner. Var i tillegg sulten og trøtt, så da vet jeg at ting blir ekstra ille. Godt å ha en dagbok der man kan skrive om det (selv om det sikkert ikke er noe gøy å lese om sytingen min ) melk med oboy hjalp litt også jeg vet jeg tar sorgene på forskudd, men klarer ikke alltid å skyve fra meg tanken. Nå har jeg sovet i 11 timer, kun en halvtime der jeg var våken for å gå fra sofaen og på badet og deretter til senga. Det var skikkelig godt! Har begynt å få disse berømte graviddrømmene nå også. Dessverre er nesten alle mareritt eller på grensen til det i natt ble jeg angrepet av kråker mens jeg var i Midtøsten for å beskytte stebroren min (har ingen stebror i virkeligheten) for bombeanklagelser. Litt påvirket av Homeland eller? Edit: fikk strekk (!) i puppen istad når jeg snudde meg i senga Endret 21. oktober 2014 av Hvitløk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 21. oktober 2014 #131 Del Skrevet 21. oktober 2014 Huff, ja, tror alt blir verre med gravidhormoner. Var i tillegg sulten og trøtt, så da vet jeg at ting blir ekstra ille. Godt å ha en dagbok der man kan skrive om det (selv om det sikkert ikke er noe gøy å lese om sytingen min ) melk med oboy hjalp litt også jeg vet jeg tar sorgene på forskudd, men klarer ikke alltid å skyve fra meg tanken. Nå har jeg sovet i 11 timer, kun en halvtime der jeg var våken for å gå fra sofaen og på badet og deretter til senga. Det var skikkelig godt! Har begynt å få disse berømte graviddrømmene nå også. Dessverre er nesten alle mareritt eller på grensen til det i natt ble jeg angrepet av kråker mens jeg var i Midtøsten for å beskytte stebroren min (har ingen stebror i virkeligheten) for bombeanklagelser. Litt påvirket av Homeland eller? Edit: fikk strekk (!) i puppen istad når jeg snudde meg i senga Haha! Kjenner igjen de graviddrømmene! Hodet mitt reiser også på en utrolig fantasi tur hver natt =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #132 Del Skrevet 21. oktober 2014 Haha! Kjenner igjen de graviddrømmene! Hodet mitt reiser også på en utrolig fantasi tur hver natt =P Skulle skrevet ned alle drømmene. Så hadde man fått seg god latter når man tok dem frem senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #133 Del Skrevet 21. oktober 2014 Har funnet ut at å være gravid samtidig som at man har ibs er ikke kult. Total stopp i dag, så måtte innom apoteket å få noe for det Må være ekstra påpasselig med hva jeg spiser nå, siden det fra før av skulle lite til før magen tulla seg til. Har klart å få bukt med kvalmen i dag! Selv om jeg nesten ikke har orket å spist noe på jobb. Tror det var sjokomelken på senga i dag som gjorde susen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 21. oktober 2014 #134 Del Skrevet 21. oktober 2014 Off, det høres ikke bra ut, nei Da må du jo bare drikke sjokomelk hver morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 21. oktober 2014 #135 Del Skrevet 21. oktober 2014 Sjokomelk er redningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #136 Del Skrevet 21. oktober 2014 Sjokomelk in my Tro om jeg på ta meg en glass nå også, sånn i tilfelle jeg blir kvalm senere i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 21. oktober 2014 #137 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hehehe, god plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. oktober 2014 #138 Del Skrevet 21. oktober 2014 Kan tenke med at graviditet og ibs ikke er noen god kombinasjon, fant du noe som hjalp? Til og med jeg som aldri har problemer med magen har hatt mine stunder nå : Hurra for sjokomelk! Det smaker godt her i gården også, men aller helst kan det være de der små brune kartongene:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter #139 Del Skrevet 22. oktober 2014 Kan tenke med at graviditet og ibs ikke er noen god kombinasjon, fant du noe som hjalp? Til og med jeg som aldri har problemer med magen har hatt mine stunder nå : Hurra for sjokomelk! Det smaker godt her i gården også, men aller helst kan det være de der små brune kartongene:p Det var så ille på meg at jeg måtte ty til klyster prøver å forebygge med svisker, kiwi og biola med linfrø + masse vann nå da. Hvis ikke det hjelper så må jeg nok kjøpe noe tilskudd på apoteket. _______________________ Har innsett at jeg har fått en svangerskapsdille: makrell i tomat! Må ha det til frokost og helst kvelds også. Gjerne til lunsj også, men da føler jeg at jeg stinker det hele dagen på jobb. Og oboy tror jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 22. oktober 2014 #140 Del Skrevet 22. oktober 2014 Det var så ille på meg at jeg måtte ty til klyster prøver å forebygge med svisker, kiwi og biola med linfrø + masse vann nå da. Hvis ikke det hjelper så må jeg nok kjøpe noe tilskudd på apoteket. _______________________ Har innsett at jeg har fått en svangerskapsdille: makrell i tomat! Må ha det til frokost og helst kvelds også. Gjerne til lunsj også, men da føler jeg at jeg stinker det hele dagen på jobb. Og oboy tror jeg Haha! Kjenner meg igjen i det der. Jeg spiste aldri makrell i tomat før, men perioden jeg var gravid spiste jeg det hver dag på jobb i 3 uker. Fikk litt merkelige blikk i kantina etter hvert Sikkert kroppen som vil forsikre seg om at det er nok omega 3 til den lille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå