Gå til innhold

kjæresten kadtet snusen min.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg snuser selv og ville blitt forbanna om noen kastet snusen min. Ikke fordi snusen i seg selv er så viktig, men fordi det er total mangel på respekt å kaste andre sine ting.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke være gamle karen/jenta du? Ikke vet du noe om avhengighet, og heller ikke kommentaren din i første setning var i nærheten av reflektert. Tenker du ikke før du taster?

Anonymous poster hash: e9564...3c7

Visste det ble upopulært... :fnise: .... Kjenner ikke til avhengighet sier du? Du kjenner ikke meg. Et typisk tegn er akkurat det du skriver her.

Uansett, hovedinnlegget forteller ikke noe om at snusavhengighet er det store problemet. Hovedinnlegget handler om at kjæresten har kastet snus og så blir ts forbanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snusere bør finne seg kjærester som snuser. Og røykere bør finne seg røykere.

Vanskelig å finne ikkerøykere /ikkesnusere som ikke vil irritere seg sykt over kjærestens tåpelige valg.

Så dropp kjæresten før du selv blir droppet.



Anonymous poster hash: 202cd...d9f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er tåpelig med "voksne" mennesker som tilsynelatende trenger en eller annen form for smokk å sutte på. Enten det er i form av en sigg eller snus.



Anonymous poster hash: 1c667...fc6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv eks røyker og har aldri prøvd snus. Jeg er sjeleglad for at jeg har lagt bak meg røykingen - jeg sparer både penger og får en sunnere kropp som resultat.

Hva har dette med trådstarters snusing å gjøre? Ingenting.

Hvor går egentlig grensen for invadering av privatliv for dere som roper hurra for dette? Hvis hun synes at å spille på Norsk Tipping er tull, er det da greit at hun kaster spillerkortet hans? Hvis hun synes det er tull å drikke sprit, er det da greit at hun heller ut single malt whiskyen hans?

De er uenig i snusbruk. Han har et valg her: snusere er så ekle at man ikke gidde å være sammen med de. Det valget har han ikke tatt, han har valgt å være sammen med henne og velger å trakassere henne fordi hun ikke danser etter hans pipe. Dersom dette var første gang han gjorde et slikt overtramp hadde jeg sagt at han fikk erstatte snusen og at dersom lignende gjentok seg var ikke forholdet liv laget.

Kom deg bort, trådsstarter.

Tror ikke du kan finne bedre råd enn dette TS. Signerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fornuftig er det å diktere samboerens liv? Hvor fornuftig er det å kaste snusboksen i stedet for å prate om det hvis det plager han så mye?

Virker ikke som han har mye empati med deg, og det viser en hel del når du i tillegg har en tung periode! Jeg tror du vil kunne takle påkjenningen ved sykdomsutredning bedre om du ikke trenger å unnskylde sykdommen din ovenfor en krevende og egoistisk samboer. Håper du får det bedre!

Så.. menn skal få snuse, men ikke kvinner? Hvis du følte at kjæresten din var så trashy burde du heller finne deg en ny en, enn å leke tyrann. Helt utrolig hva folk mener de skal få bestemme over andre mennesker. Selvfølgelig er det lov å sette krav til en partner, men når fokuset ditt er at det går utover imaget ditt (ikke helsa hennes, ikke økonomien hennes..) så fremstår du bare som en overfladisk fjott. Tror du virkelig det finnes kvinner som liker å leve i tyranners klør? Tatt snus, røyk og herion over et slikt forhold anyday..

Så du er 100% rasjonell, hele tiden? Hvor oppegående er denne handlingen hans egentlig? Er det greit å ture frem som man vil, og satse på at partneren skal forstå HINTET heller enn å snakke om det? Har du lest det andre innlegget til TS, der hun beskriver et forhold hvor hun herses med av denne fyren på langt flere områder?

FOLK!!

Anonymous poster hash: 3f6ea...08c

Hva som er fornuftig med han? I will answer you that, i min verden da, så er det fornuftig å ikke være avhengig av noe slags nikotin og sånt tull som bare ødelegger utseendet og er waste of money.

Han har helt sikkert pratet mye med henne om det, og det plager han vel da. Jeg forstår han.

Og en ting til, take a chill pill. La folk ha sine meninger uten at du må klikke over det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde gjort det samme selv. Snus, røyk, hasj, amfetamin, heroin; alt er søppel som ikke hører hjemme i et rasjonelt menneskes liv. Jeg forstår han sinnsykt godt. Du burde først og fremst være glad for at du har en oppegående kjæreste.

Når det er sagt er det jo kjipt at han kastet en ting som tilhører deg. Spørsmålet du bør stille deg er hva han forsøkte å fortelle deg med den handlingen.

Hjelpes... Livserfaring gutt.., gå ut og få litt du også.. ;)

Anonymous poster hash: e9564...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i huleste synes snusing er sexy?

De færreste syns snusing er sexy, men er ikke nødvendigvis usexy heller.

Ta min kjæreste F.eks, hver dag spiser han, dusjer, bytter klær, pusser tenner, setter på oppvaskmaskin, ser tv, lager middag osv. Ingen av disse tingene er sexy, men er ikke usexy heller. Bare ting man gjør på en vanlig dag. Det går an å gjøre ting selvom de ikke nødvendigvis er sexy...

Og for å svare ts: syns det var respektløst å gå i veska di, ta noe som var ditt og hive det! Uansett hva det er, så skal man ikke gjøre sånt!

Anonymous poster hash: 68ee0...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er fornuftig med han? I will answer you that, i min verden da, så er det fornuftig å ikke være avhengig av noe slags nikotin og sånt tull som bare ødelegger utseendet og er waste of money.

Han har helt sikkert pratet mye med henne om det, og det plager han vel da. Jeg forstår han.

Og en ting til, take a chill pill. La folk ha sine meninger uten at du må klikke over det :P

Dette er et snodig argument.

Mange bruker penger på ting som strengt tatt ikke er særlig fornuftig. Det gjør ikke noe for utseendet, har ingen helsefordeler og er ikke særlig nødvendig. Hvis dette plager meg, så har jeg rett til å kaste disse tingene slik at de kommer til å slutte med å bruke egne penger på ting jeg anser som ufornuftig og irriterende.

"Nei, herregud, nå overdriver du!" - Nei, dette er essensen i det du sier.

En tur på byen er ikke helsefremmende, det er ikke nødvendig og folk ser sjelden særlig lekre ut etter at de har bikket et par-tre øl. Er det greit at jeg heller ut andres øl? Sjokolade og chips er ikke godt for helsa og det kan gjøre deg feit. Du trenger det ikke. Er det greit at jeg hiver det? Mange kjedebutikker fører klær som ikke er produsert under de beste betingelser (altså ødeleggende for andres helse) og de er ikke pene å se på. Det kjøpes mer enn nødvendig. Kan jeg kaste dette?

Anonymous poster hash: 94070...746

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan si hva man vil om snusing og røyking, men det er ikke poenget her. Poenget er at kjæresten gikk i veska til TS, fant noe i veska som ble kastet.

Seriøst? Så henger dere svarere dere skinnhellig opp i at: "Det er farlig å snuse, og ekkelt og sånn!"

En mann som roter i veska til TS, og kaster noe? Det er problemet her. Man roter ikke i andres private veske, for de fleste kvinner er veska faktisk nettopp svært privat, videre kaster man ikke andres eiendeler uansett hvor mye man har i mot det. Man snakker sammen!


  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi har bare hørt trådstarters versjon her! Kan være veldig mye som ligger bak og er årsak til at snusen ble kastet.

Anonymous poster hash: 7335b...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my fucking god, denne tråden er så himla "wow" lissom, jeg blir så damn sjokka at jeg glemmer norske ord og bare må skrive engelsk to make sense, assa. Nei, nå merker jeg jeg må skikkelig chille , or else lissom. :glare:



Anonymous poster hash: 1d1cc...195
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er fornuftig med han? I will answer you that, i min verden da, så er det fornuftig å ikke være avhengig av noe slags nikotin og sånt tull som bare ødelegger utseendet og er waste of money.

Han har helt sikkert pratet mye med henne om det, og det plager han vel da. Jeg forstår han.

Og en ting til, take a chill pill. La folk ha sine meninger uten at du må klikke over det :P

Selvfølgelig er det fornuftig å holde seg langt unna tobakk. Men det var ikke avhengigheten som ble diskutert her, det hoppet du jo glatt over. Jeg reagerer på holdningen i denne tråden, en holdning hvor målet helliger middelet. De fleste ville reagert annerledes om han f.eks. kastet dyr sminke, mat eller kanskje hamsteren hennes, fordi han hatet det. Men snus er tydeligvis greit, da er han en fornuftig kjernekar! Jeg kommer ikke til å respektere at andre mennesker hyller tyranni på denne måten, ingen har rett til å sjefe over andre. Du må gjerne jatte meg når mennesker sprer ufyselige holdninger, det gjør ikke jeg. :)

Anonymous poster hash: 3f6ea...08c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo helt idiotisk. Man slutter ikke å snuse/røyke før man velger det selv, omgivelsene har sjelden noe å si. Om han kaster snusen kjøper du jo kun en ny en, som bare ender med at du blir irritert og sløser vekk penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det fornuftig å holde seg langt unna tobakk. Men det var ikke avhengigheten som ble diskutert her, det hoppet du jo glatt over. Jeg reagerer på holdningen i denne tråden, en holdning hvor målet helliger middelet. De fleste ville reagert annerledes om han f.eks. kastet dyr sminke, mat eller kanskje hamsteren hennes, fordi han hatet det. Men snus er tydeligvis greit, da er han en fornuftig kjernekar! Jeg kommer ikke til å respektere at andre mennesker hyller tyranni på denne måten, ingen har rett til å sjefe over andre. Du må gjerne jatte meg når mennesker sprer ufyselige holdninger, det gjør ikke jeg. :)

Anonymous poster hash: 3f6ea...08c

Dersom han hadde vært allergisk mot dyr, så hadde det vært helt greit at han kasta hamsteren hennes! Hamstere er jo ekle!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes... Livserfaring gutt.., gå ut og få litt du også.. ;)

Anonymous poster hash: e9564...3c7

Det er det største bullshit jeg noensinne har lest. Mennesker som kommer med denne typen utsagn er ofte de samme som lister opp "livets skole" under utdanning på Facebook (som er en intellektuell fallitterklæring).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er et snodig argument.

Mange bruker penger på ting som strengt tatt ikke er særlig fornuftig. Det gjør ikke noe for utseendet, har ingen helsefordeler og er ikke særlig nødvendig. Hvis dette plager meg, så har jeg rett til å kaste disse tingene slik at de kommer til å slutte med å bruke egne penger på ting jeg anser som ufornuftig og irriterende.

"Nei, herregud, nå overdriver du!" - Nei, dette er essensen i det du sier.

En tur på byen er ikke helsefremmende, det er ikke nødvendig og folk ser sjelden særlig lekre ut etter at de har bikket et par-tre øl. Er det greit at jeg heller ut andres øl? Sjokolade og chips er ikke godt for helsa og det kan gjøre deg feit. Du trenger det ikke. Er det greit at jeg hiver det? Mange kjedebutikker fører klær som ikke er produsert under de beste betingelser (altså ødeleggende for andres helse) og de er ikke pene å se på. Det kjøpes mer enn nødvendig. Kan jeg kaste dette?

Anonymous poster hash: 94070...746

Overdriv LITT mer da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overdriv LITT mer da :fnise:

Klarer du ikke å se at argumentasjonen som ligger bak disse utsagnene er den samme som ligger bak ditt eget utsagn?

Anonymous poster hash: 94070...746

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at kjæresten er fornuftig da snus er helsefarlig, men det er da faenmeg opp til TS om hun vil snuse eller ikke.



Anonymous poster hash: ffdd2...257
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...