Gå til innhold

Eli Kari Gjengedal. Mulig å bli mer PR-kåt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er snakk om VÆRMELDINGER, og da burde de fokusere på det, og ikke seg selv. Hvorfor skal de gjøre så mye ut av en værmelding, liksom?

Anonymous poster hash: de25d...aea

Ja man skal ikke tulle med noe, du virker sykt kjedelig.

Anonymous poster hash: d89b1...a8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja man skal ikke tulle med noe, du virker sykt kjedelig.

Anonymous poster hash: d89b1...a8f

Javel, det får du bare tro. :rolleyes: Jeg har ikke noe i mot dama, og hun må selvsagt få lov til å være seg selv. Men hun gjør altfor mye ut av seg i værmeldingene. Hun hadde sikkert passet i et annet yrke eller et annet tv-program, men å drive og jazze opp værmeldingene slik hun har en tendens til, virker bare malplassert og dumt.

Anonymous poster hash: de25d...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fantastisk å gjøre noen morsomme sprell. Fokuser på noe positivt og morsomt. Til dere som ikke takler EKG - dere kan skru over på NRK - høres ut som det er mer i deres bane. Kudos til Eli Kari :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig! Det er faktisk mennesker her i verden som er glade og positive uten å være falske og påklistret - og er det så innmari gærent å like å være på TV (iallrfall når man har valgt det som karriere..)?! Jeg synes Eli Kari virker som tøff og en herlig dame!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sjelden jeg henger meg opp i folk på TV, men denne dama har jeg sett meg lei på.

I stedet for å presentere været, er hun mest opptatt av å fremheve sin egen person i alle sammenhenger, enten det er å sprette rundt i romdrakt, synge, eller forsøke seg på "verdensrekord".

Må være det mest intetsigende og PR-kåte menneske jeg har opplevd.

Anonymous poster hash: b6340...26c

Eli og jeg har samme gammelkjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som misliker Eli Kari bør gå i seg selv. Man trenger ikke å digge henne, men å mislike ett menneske som ikke gjør annet enn å spre glede og humør?

Kom igjen - dere er bare triste...



Anonymous poster hash: e3759...cf5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er ansatt i tv2 igjen som sjef for avdelingen, begynte i høst

Hadde ikke fått det med meg, har rettet det opp nå.

Takk skal du ha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at hun plager noen, og at jeg bryr meg så veldig. Men når vi først er inne på det, må jeg si at hun er en av de mer slitsomme kjendisene.

Og PR stuntsene hennes er ikke spesielt vellykket heller.. ho er og blir "værdama" liksom..

Anonymous poster hash: 7dd8f...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...