Gå til innhold

Eli Kari Gjengedal. Mulig å bli mer PR-kåt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er sjelden jeg henger meg opp i folk på TV, men denne dama har jeg sett meg lei på.

I stedet for å presentere været, er hun mest opptatt av å fremheve sin egen person i alle sammenhenger, enten det er å sprette rundt i romdrakt, synge, eller forsøke seg på "verdensrekord".

Må være det mest intetsigende og PR-kåte menneske jeg har opplevd.



Anonymous poster hash: b6340...26c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sjelden jeg henger meg opp i folk på TV, men denne dama har jeg sett meg lei på.

I stedet for å presentere været, er hun mest opptatt av å fremheve sin egen person i alle sammenhenger, enten det er å sprette rundt i romdrakt, synge, eller forsøke seg på "verdensrekord".

Må være det mest intetsigende og PR-kåte menneske jeg har opplevd.

Anonymous poster hash: b6340...26c

Synes hun setter en spiss på værmeldingene jeg. For engangs skyld synes jeg værmeldingene er morsomme.

Anonymous poster hash: f06d7...ff3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja herregud jeg måtte le i går da jeg oppdaget hvorfor jeg har sett så mye av henne i det siste. Verdensrekord i værmelding? :fise:

Ble nyskjerrig i 2 sekunder på hvordan den prestasjonen skal gjennomføres (hvor ofte må hun snakke, kan hun halvduppe mens hun vifter litt med en pekestav foran bluescreenen? Skal hun lese værmelding mens hun spiser og går på do eller holde seg? ) til jeg fant ut at jeg virkelig ikke kunne brydd meg mindre. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med TS. Dama er veldig PR kåt.. Tv 2's værmelding har lenge vært mer som en mannekengoppvisning eller skjønnhetskonkurranse, enn værmelding. Det fjoller og vrikker på seg der de står i sine miniskjørt. Men denne Eli Kari tar kaka blant alle vær-nekene likevel.



Anonymous poster hash: de25d...aea
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes hun setter en spiss på værmeldingene jeg. For engangs skyld synes jeg værmeldingene er morsomme.

Anonymous poster hash: f06d7...ff3

Det er snakk om VÆRMELDINGER, og da burde de fokusere på det, og ikke seg selv. Hvorfor skal de gjøre så mye ut av en værmelding, liksom?

Anonymous poster hash: de25d...aea

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt når hun kommer med "ekspertuttalelser" om været, som om hun skulle være meteorolog.

Hun har ingen utdannelse, kom vel fra en jobb som bartender.



Anonymous poster hash: b6340...26c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke så mye tv lengre, men husker henne som en søt liten overentusiastisk gledesstråle. Må da finnes verre mennesker enn henne tenker jeg. La henne holde på. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt når hun kommer med "ekspertuttalelser" om været, som om hun skulle være meteorolog.

Hun har ingen utdannelse, kom vel fra en jobb som bartender.

Anonymous poster hash: b6340...26c

Jo, hun er akva-ingeniør.

Anonymous poster hash: 3b3e3...815

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt når hun kommer med "ekspertuttalelser" om været, som om hun skulle være meteorolog.

Hun har ingen utdannelse, kom vel fra en jobb som bartender.

Anonymous poster hash: b6340...26c

Hun er utdannet akva-ingeniør og har også skrevet to bøker.

http://no.wikipedia.org/wiki/Eli_Kari_Gjengedal

Og ellers, hun har hatt pause fra TV2 og stått fritt til å velge prosjekter hun synes er morsomme og interessante for henne. Jeg synes også hun er et friskt pust som en annen sa her (?).

Endret av pantertante
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er snakk om VÆRMELDINGER, og da burde de fokusere på det, og ikke seg selv. Hvorfor skal de gjøre så mye ut av en værmelding, liksom?

Anonymous poster hash: de25d...aea

Hvorfor ikke? Liksom... :fnise:

Anonymous poster hash: f06d7...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdensforsøket hun holder på med nå er litt spesielt, men dama er jo alltid sprudlende og glad! Jeg trekker på smilebåndene når hun kommer med dialekten sin for å melde været(elsker kvinner med vestlandsdialekt). Synes det er synd at folk bruker tid og negativ energi på å rakke ned på den dama!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Syns hun er koselig jeg. Sprudlende og glad. Absolutt en trivelig dame! Finnes langt mer pr-kåte damer enn henne for å si det sånn, bare se på enkelte av disse evinnelige gakk-gakk-bloggerne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Morsomt når hun kommer med "ekspertuttalelser" om været, som om hun skulle være meteorolog.

Hun har ingen utdannelse, kom vel fra en jobb som bartender.

Anonymous poster hash: b6340...26c

Hun er utdannet kjemiingeniør :)

Anonymous poster hash: 09cc9...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er utdannet akva-ingeniør og har også skrevet to bøker.

http://no.wikipedia.org/wiki/Eli_Kari_Gjengedal

Og ellers, hun har sluttet i TV2 og står fritt til å velge prosjekter hun synes er morsomme og interessante for henne. Jeg synes også hun er et friskt pust som en annen sa her (?).

Glemte link http://www.vg.no/rampelys/eli-kari-gjengedal-slutter-i-tv-2/a/10059571/

hun er ansatt i tv2 igjen som sjef for avdelingen, begynte i høst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er hvertfall sikkert, og det er at teknologien har ikke vært helt bra. Mye rot med skjermene. Eli Kari har i tillegg (fra starten av, kan ikke skylde på trøtthet) vimset, dratt på orda, mistet fokus osv. Har ikke vært høy kvalitet på det lille jeg har sett.

Anonymous poster hash: a801f...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...