Gå til innhold

Kjerringer som krever og dømmer


WubWub

Anbefalte innlegg

Si meg - har du en diagnose innenfor autismespekteret? Ingen skam i det, men det ville forklare dine "Goddag mann - økseskaft"-svar.

Ingen har spurt deg om verken IQ eller leilighet i Tyrkia - dette er det du som trekker frem.

Eh jo, det ble spurt direkte "hva er din iq?" hvor jeg svarte "jeg er med i mensa, utover det føler jeg ikke noe behov for å utfylle"

og snoppi sa jeg bare var inne hvor jeg svarte at jeg faktisk var ute i tyrkia hver eneste dag !

så du juger her om at ingen har spurt eller sagt noe om det her. jeg sier ikke bare ting rett ut fra løse lufta vet du, jeg er ikke sinnsyk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh jo, det ble spurt direkte "hva er din iq?" hvor jeg svarte "jeg er med i mensa, utover det føler jeg ikke noe behov for å utfylle"

og snoppi sa jeg bare var inne hvor jeg svarte at jeg faktisk var ute i tyrkia hver eneste dag !

så du juger her om at ingen har spurt eller sagt noe om det her. jeg sier ikke bare ting rett ut fra løse lufta vet du, jeg er ikke sinnsyk

Jeg kan faktisk signere på at han har rett her. Jeg har trålet gjennom hele tråden nå nylig og det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du begynner så bra, TS. Men så utvikler innlegget ditt seg til å bli mer og mer drittsekkpreget. At menn er overrepresentert innen historie, politikk og vitenskap er nok ikke fordi menn er så utrolig mye mer begavet intellektuelt sett, men fordi menn opp gjennom verdenshistorien har vært mer respektert og sett på som mer verdifulle enn kvinner. Trolig på grunn av det faktum at kvinner bærer fram barn og derfor ble sett på som en rugekasse hvis verdi ble målt i antall barn, husmorpoeng og god egnethet til å tilfredsstille mannen sin. Det er meget godt mulig at det fantes tusenvis av kvinner som tenkte i samme baner som Darwin, men en kvinne ble ikke hørt på den tiden og selv om de beviste noe så ville de aldri fått creds for det, fordi det måtte jo være den O'hellige mann som måtte ta æren!

Også må du ikke glemme at det er menn som ligger en god del høyere i statistikken over antall seriemordere, pedofile, seksuelle overgripere, voldtektsforbrytere, kriminelle generelt, rusmisbrukere, mordere, barnemishandlere, konemishandlere, dyremishandlere, psykopater osv osv.

Menn har aldri blitt sett på som mer verdt enn kvinner. Menn har gjennom konkurranse kjempet seg til bragder, men det er fordi vi ikke har hatt en grunnleggende verdi slik som kvinner har. At kvinner slipper unna med å stemple menns fremskritt for menneskeheten som en undertrykking av kvinner, viser bare hvor inflytelsesrike kvinner faktisk er uten å måtte gjøre noe for det. Å slippe å stride i kriger å ta del i et i et utilgivelig og inhumant arbeidsmarked er ikke å være undertrykt.

Endret av KajsaSueReturns
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undertrykt? Vel, dere ble i alle fall ikke sendt ut i krig eller måtte gå ned med båten når den sank. Så ikke kom her å si at dere har hatt det så forferdelig.

Anonymous poster hash: 9e974...a20

Hvilket kjønn har startet samlige kriger i verden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pluviophile

Eh jo, det ble spurt direkte "hva er din iq?" hvor jeg svarte "jeg er med i mensa, utover det føler jeg ikke noe behov for å utfylle"

og snoppi sa jeg bare var inne hvor jeg svarte at jeg faktisk var ute i tyrkia hver eneste dag !

så du juger her om at ingen har spurt eller sagt noe om det her. jeg sier ikke bare ting rett ut fra løse lufta vet du, jeg er ikke sinnsyk

Jeg har ikke trålet tråden, så jeg legger meg flat der.

Men du føler tydeligvis et behov for å fortelle hvem du er - du har tydeligvis ikke den beste selvtilliten.

Jeg kjenner mange særdeles vellykkede mennesker (målt i penger og øre) som verken skilter med multiple mastergrader, størrelse på bil, enebolig eller båt, med mindre man drar det ut av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fremdeles ikke svart på mitt enkle spørsmål om hva genialt du har gjort eller bidratt til for å bli husket i verdenshistorien.

Hallo! Ser du ikke at han er utrolig god til å spille dataspill og opprette oppbyggelige tråder på KG, da? Det må da holde i massevis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilket kjønn har startet samlige kriger i verden?

Faktisk så leste jeg nylig feminstiske journalister hevdet at man nylig har funnet ut at opp mot 50 prosent av vikingkrigere skal ha vært kvinner. Dette er selvsagt tull og basert på at 50 prosent levningene fra gravstedene er kvinner, men det betyr ikke at de var med og kriget. Poenget er, disse feministene hyllet kvinnelige krigere, men så fort kvinner ikke er deltagende i strid, så er krig noe man klandrer menn for. Latterlig.Dessuten oppstår ikke kriger fordi man vil krige, de oppstår fordi folket eller maktinnhavere vil ha ressurser. Kvinner bruker på ingen måte mindre resurser enn menn og er derfor ikke noe mindre bidragsyter til krig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg imot diskriminering og jeg står opp for de svake og undertrykte.

Må du slutte med det tullet.

Du sitter å leker deg med trolleri.

Først kommer du med psykopati tråden din for å provosere....

Da det begynte å bli kjedelig begynner du med denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i første innlegget meg skrev jeg jo at jeg hadde dataspill til å underholde meg. teknologien har jo kommet så langt at det er vansklig for ei kvinne å konkurrere med dataspill. hva er det ei kvinne kan som ikke et spill kan liksom?

snart kommer virtual reality også på playstation 4 og pc i form av Oculus Rift.. tenk på mulighetene som kommer til å åpne seg !

Hvis du synes dataspill er viktigere enn å kommunisere med levende mennesker, lever du et fattig liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet var ikke å provosere. Målet var strengt tatt å addresse kvinner som utelukkende bruker KG til å svartmale hannkjønn basert på forskjellige motiver.

Disse i tråden her som prøver latterligjøre meg ved å si at jeg har "liten penis" og er en "bitterpikk", og at ingen vil ta tak i meg med en ildting. Sånn type mobbende og kjønnsdiskriminering ligner ikke grisen og det burde bli rettet fokus mot slike hetsere for det skaper ikke noe godt debatt klima her når folk henger ut folk basert på kjønn

Hva er liksom poenget ved å kalle menn "bitterpikker" og le av de om penis størrelse når man aldri engang har sett penisen de kaller liten? DET blir for barnslig.

Har du hørt om å se splinten (flisen) i den andres øye, men ikke bjelken i ditt eget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Ser du ikke at han er utrolig god til å spille dataspill og opprette oppbyggelige tråder på KG, da? Det må da holde i massevis!

Den satt! :laugh:

Dette kan gjerne brukes i forskning da de forsker på dataspill og hvilken innvirkning dette har på adferden til mennesket.

Da kan vi egentlig konkludere med at enkelte ikke takler dette, da spillet blir en del av virkeligheten.

Sarte sjeler som denne stakkars mannen viser jo bare hvilken negativ effekt dataspill kan ha på enkeltindividet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har aldri blitt sett på som mer verdt enn kvinner. Menn har gjennom konkurranse kjempet seg til bragder, men det er fordi vi ikke har hatt en grunnleggende verdi slik som kvinner har. At kvinner slipper unna med å stemple menns fremskritt for menneskeheten som en undertrykking av kvinner, viser bare hvor inflytelsesrike kvinner faktisk er uten å måtte gjøre noe for det. Å slippe å stride i kriger å ta del i et i et utilgivelig og inhumant arbeidsmarked er ikke å være undertrykt.

Hva er det du vil frem til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det du vil frem til?

At man skal slutte å påstå at kvinner har vært undertrykt bare fordi menn har gjort mer for menneskeheten. At dette er en vedtatt sannhet viser bare hvor mye makt og innflytelse kvinner faktisk har, og den bruker dere til å få menn til å tro det å overgå kvinner er å undertrykke dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man skal slutte å påstå at kvinner har vært undertrykt bare fordi menn har gjort mer for menneskeheten. At dette er en vedtatt sannhet viser bare hvor mye makt og innflytelse kvinner faktisk har, og den bruker dere til å få menn til å tro det å overgå kvinner er å undertrykke dem.

Du må plukke opp en historiebok!

Kvinner ble ikke undertrykt da menn har gjort mer for menneskeheten.

Har du ikke hatt historie/samfunnsfag på skolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At man skal slutte å påstå at kvinner har vært undertrykt bare fordi menn har gjort mer for menneskeheten. At dette er en vedtatt sannhet viser bare hvor mye makt og innflytelse kvinner faktisk har, og den bruker dere til å få menn til å tro det å overgå kvinner er å undertrykke dem.

Ikke sant? 1920 fikk kvinner stemmerett i USA, og 1930 var det den store depresjon.

ÅRSAKSSAMMENHENG 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt om å se splinten (flisen) i den andres øye, men ikke bjelken i ditt eget?

ja, det er mange hetsere her inne som ikke ser bjelken i sitt eget øye.

her lager jeg en tråd som er imot mobbing av menn på KG så kommer hele gjengen og mobber meg. litt tragisk men absolutt som forventet.

dere har vist ikke bedre ting å komme med en "bitterpikk", "lille penis mann", "ape mann" "neandertaler" og slike barnslige ukvemsord som jeg trodde folk var ferdig med i barnehagen.

det sier bare litt om nivået blandt folk her som tydligvis tar seg nær av at folk ser seg lei på kjønnsbasert diskriminering her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er mange hetsere her inne som ikke ser bjelken i sitt eget øye.

her lager jeg en tråd som er imot mobbing av menn på KG så kommer hele gjengen og mobber meg. litt tragisk men absolutt som forventet.

dere har vist ikke bedre ting å komme med en "bitterpikk", "lille penis mann", "ape mann" "neandertaler" og slike barnslige ukvemsord som jeg trodde folk var ferdig med i barnehagen.

det sier bare litt om nivået blandt folk her som tydligvis tar seg nær av at folk ser seg lei på kjønnsbasert diskriminering her.

Jeg er ikke "dere". Jeg er meg selv. Jeg har aldri brukt noen av disse ordene du lister opp. Derimot driver du med nedrakking av kvinner en masse.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...