Gå til innhold

Er så desperat at jeg vil GRÅTE....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Virker som om du mener at det ikke er et problem for han kan jo bare ta initativet. Mens for han er det et problem. Prøv å se det fra hans side. Dama får angst av å ta på deg, og vil at du skal ta initativet, men når du gjør det føles det for deg som om dama gjør det bare for din skyld. Man føler seg ikke atraktiv da.

Hvis han tar initativet, er du en aktiv partner eller følger du strømmen? Nyter du sexen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette hørtes ikke ut som en god mann. Han gjør angsten din verre, ikke bedre.

Du kan finne bedre, TS... Helt alvorlig. Man trenger ikke å finne seg i alt mulig rart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er unødvendig av samboeren din å kreve dette! Når det ikke er problemer når hen tar intiativ,er det for meg litt meningsløst at han er så egen og sta. Og slikt press på deg kan umulig gjøre det lettere for deg.

Har han forklart hvorfor det er så viktig for ham? (han vet jo om årsaken)

Skjønner godt hvorfor han ønsker at HUN skal ta initiativ.

Menn trenger å føle at kvinnen ØNSKER sex med HAN av og til. Er utrolig kipt å være den som tar initiativ hver gang, og kanskje bli avvist 70-80% av gangene i tillegg.

Det å oppleve at det ikke skjer noe om man ikke tar initiativ selv, gir en jo følelsen av at man som mann tvinger seg på kvinnen, og at hun blir med på det av og til for å være snill.

Dette går selvfølgelig ut over selvtilliten og mandommen. Han har også følelser, og antar han trenger å føle seg trygg på deg, og ønsket.

Kvinner ønsker likestilling ca akkurat når det passer dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes ikke ut som en god mann. Han gjør angsten din verre, ikke bedre.

Du kan finne bedre, TS... Helt alvorlig. Man trenger ikke å finne seg i alt mulig rart.

Skjerp deg da!

Vil påstå han holder ut ganske mye i dette forholdet, fra en partner som ikke klarer å vise litt hengivenhet tilbake.

Tror nok ikke hun finner noe "som er bedre" som du kaller det... I hvertfall ikke for langvarig forhold.

En mann kan godt ta initiativ de fleste sv gangene, men ikke alle.

Du bør være litt forsiktig med rådene dine. Det hadde ikke vært et eneste forhold som hadde vart mer enn 6mnd om man skulle fulgt rådene man ofte får her på KG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Merkelig å presse deg, han viser lite forståelse. Og når ting går bra når han tar initiativ, synes jeg han skal fortsette med det. Går du til psykolog e.l.? Du bør jo ikke unngå initiativ for alltid, og du har nok bagasje som bør bearbeides...

Men så lenge bør han ta initiativ. Rart om det ikke ligger noe annet bak....

Anonymous poster hash: 1ceff...1b3

tenker det samme. Det jeg syns er enda ratere er at verbalt initiativ ikke er bra nok? Når hun soer rett ut jeg er kåt, knull meg så er jo det initiativ syns jeg. Må være en annen grunn til st han ikke vil tror jeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Skjønner godt hvorfor han ønsker at HUN skal ta initiativ.

Menn trenger å føle at kvinnen ØNSKER sex med HAN av og til. Er utrolig kipt å være den som tar initiativ hver gang, og kanskje bli avvist 70-80% av gangene i tillegg.

Det å oppleve at det ikke skjer noe om man ikke tar initiativ selv, gir en jo følelsen av at man som mann tvinger seg på kvinnen, og at hun blir med på det av og til for å være snill.

Dette går selvfølgelig ut over selvtilliten og mandommen. Han har også følelser, og antar han trenger å føle seg trygg på deg, og ønsket.

Kvinner ønsker likestilling ca akkurat når det passer dem.

hun har tatt initiativ verbalt med å si rett ut at hun vil ha han. Hvorfor tells ikke det? Og hun kysser han i nakken og tar på han ellers har jeg forstått men for han er det visst bare initiativ om hun begynner å ta han på tissen virker det som
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjerp deg da!

Vil påstå han holder ut ganske mye i dette forholdet, fra en partner som ikke klarer å vise litt hengivenhet tilbake.

Tror nok ikke hun finner noe "som er bedre" som du kaller det... I hvertfall ikke for langvarig forhold.

En mann kan godt ta initiativ de fleste sv gangene, men ikke alle.

Du bør være litt forsiktig med rådene dine. Det hadde ikke vært et eneste forhold som hadde vart mer enn 6mnd om man skulle fulgt rådene man ofte får her på KG!

Jeg skjønner at han savner initiativ, men måten han prøver å presse det frem på er overhodet ikke bra og vitner bare om drittsekkoppførsel. Han kan ikke sitte der og bestemme hva slags initiativ som er bra nok, le av angstanfall, kreve _hvordan_ hun skal ta initiativ og så foreslå utroskap hvis hun ikke gjør nøyaktig slik han vil. Det er ikke normalt av menn å oppføre seg slik, heldigvis - ergo, TS kan finne seg noe bedre. At ikke du ser det får være ditt problem, da er du vel ingen drømmemann du heller. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Skjønner godt hvorfor han ønsker at HUN skal ta initiativ.

Menn trenger å føle at kvinnen ØNSKER sex med HAN av og til. Er utrolig kipt å være den som tar initiativ hver gang, og kanskje bli avvist 70-80% av gangene i tillegg.

Det å oppleve at det ikke skjer noe om man ikke tar initiativ selv, gir en jo følelsen av at man som mann tvinger seg på kvinnen, og at hun blir med på det av og til for å være snill.

Dette går selvfølgelig ut over selvtilliten og mandommen. Han har også følelser, og antar han trenger å føle seg trygg på deg, og ønsket.

Kvinner ønsker likestilling ca akkurat når det passer dem.

Nå er det jo en grunn til at Ts har problemer her,og det vet jo samboeren.

Han har jo tilmed vært med til psykolog,så hvis han klarer å tro det er fordi hun ikke har lyst,så er han bare vrang og vil ikke forstå. ikke avviser hun ham heller.

Ellers enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Nå tenker jeg du kan ha rett fordi jeg fåreslo nettopp at jeg feks insjer 1 gang og han 2 ganger så jeg 1 gang igjen så han 2, i en bestemt periode, før vi øker med en hver kanskje, osv. Til det svarte han at det skulle være regler da, og at vi hadde 2 uker på oss til å få de tre insjene til å skje. Altså han 2 ganger og jeg 1 gang. Og dersom en av oss ikke holder "antall ganger" skal den andre parten få pule noen andre?!?!?!?!?!

HVA FAEN. Jeg er sjokkert å lei meg..... :(

Anonymous poster hash: a7f64...ad2

Dette er ikke bra. Han kan da ikke mene dette?

Veldig unødvendig og tåpelig av ham å si sånt. Hvis han MENER det,så ville jeg revurdert forholdet.

En skal ikke bli utsatt for den type press.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om du mener at det ikke er et problem for han kan jo bare ta initativet. Mens for han er det et problem. Prøv å se det fra hans side. Dama får angst av å ta på deg, og vil at du skal ta initativet, men når du gjør det føles det for deg som om dama gjør det bare for din skyld. Man føler seg ikke atraktiv da.

Hvis han tar initativet, er du en aktiv partner eller følger du strømmen? Nyter du sexen?

Ja jeg er aktiv og nyter sexen VELDIG! Er sjelden at jeg er "for trøtt" eller "for sliten" eller "ikke føler for å ha sex" når han tar intinativet. Jeg er også aktiv ved at jeg godt kan være øverst eller ta intinativet til å suge han feks når vi har alt har fått igang en "sexakt", så det er ikke sånn at jeg bare ligger der som en potetsekk å tar det jeg kan få altså! :P

Skjønner godt hvorfor han ønsker at HUN skal ta initiativ.

Menn trenger å føle at kvinnen ØNSKER sex med HAN av og til. Er utrolig kipt å være den som tar initiativ hver gang, og kanskje bli avvist 70-80% av gangene i tillegg.

Det å oppleve at det ikke skjer noe om man ikke tar initiativ selv, gir en jo følelsen av at man som mann tvinger seg på kvinnen, og at hun blir med på det av og til for å være snill.

Dette går selvfølgelig ut over selvtilliten og mandommen. Han har også følelser, og antar han trenger å føle seg trygg på deg, og ønsket.

Kvinner ønsker likestilling ca akkurat når det passer dem.

Vil bare rette deg... Avvist 70-80% av gangene? Hvor har du fått det fra? For det har jo absolutt ikke skjedd. Som jeg har sagt gjennom hele greia så har jeg ingen problem med å "bidra effektivt og positivt" når han tar intinativet.

Men jeg er enig med deg at jeg også skal ta intinativet, derfor ønsker jeg også tips til hva som kan fungere fordi de tingene jeg gjør ikke er "godtatt" som godt nok forsøk...

Anonymous poster hash: a7f64...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp deg da!

Vil påstå han holder ut ganske mye i dette forholdet, fra en partner som ikke klarer å vise litt hengivenhet tilbake.

Tror nok ikke hun finner noe "som er bedre" som du kaller det... I hvertfall ikke for langvarig forhold.

En mann kan godt ta initiativ de fleste sv gangene, men ikke alle.

Du bør være litt forsiktig med rådene dine. Det hadde ikke vært et eneste forhold som hadde vart mer enn 6mnd om man skulle fulgt rådene man ofte får her på KG!

Jeg er enig med deg, selvfølgelig holder han også mye ut! Hadde det vært en hvilken som helst annen mann så hadde det vel vært utroskap ute å gått for LEEENGE siden så det er HELT rett som du sier at han har også måttet "holde ut" i dette forholdet.

Vil også bare svare at det å bare gi opp å "finne noe bedre" er ikke ett alternativ. Jeg er villig til å jobbe med det jeg har, og ikke gi opp hver gang det er en uenighet, eller noe sånt..

Anonymous poster hash: a7f64...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke bra. Han kan da ikke mene dette?

Veldig unødvendig og tåpelig av ham å si sånt. Hvis han MENER det,så ville jeg revurdert forholdet.

En skal ikke bli utsatt for den type press.

Jeg er også helt sjokkert. Han mente det ja. Jeg skrev tilbake(husker ikke ordrett men noe sånt som):" Det er greit, jeg kan være med på det men du skal vite at jeg er OVERHODE ikke komfortabel med måten du vil PRESSE frem dette på. Vi kunne heller ha "satset" at den parten som ikke holdt det man lover kunne betale din bilregning og husleia alene neste mnd istedenfor." men det sa han at han ikke hadde økonomi til.

Jeg skjønner på ett vis hvorfor han presser så hardt, for hvis han er like sexuelt frustrert som meg så skjønner jeg hvis det holder på å klikke for han.

Anonymous poster hash: a7f64...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også bare svare at det å bare gi opp å "finne noe bedre" er ikke ett alternativ. Jeg er villig til å jobbe med det jeg har, og ikke gi opp hver gang det er en uenighet, eller noe sånt..

Anonymous poster hash: a7f64...ad2

Men han er jo ikke villig til å jobbe for dette. Da blir det vanskelig. Da må du jobbe med dette helt alene, med noe halvdårlig hjelp fra psykologen din. Hva skjer neste gang du støter på problemer og kjæresten din igjen skal oppføre seg som en drittsekk? Skal du holde på slik resten av livet? Vel, lykke til med det...

Jeg er også helt sjokkert. Han mente det ja. Jeg skrev tilbake(husker ikke ordrett men noe sånt som):" Det er greit, jeg kan være med på det men du skal vite at jeg er OVERHODE ikke komfortabel med måten du vil PRESSE frem dette på. Vi kunne heller ha "satset" at den parten som ikke holdt det man lover kunne betale din bilregning og husleia alene neste mnd istedenfor." men det sa han at han ikke hadde økonomi til.

Anonymous poster hash: a7f64...ad2

Du gikk med på det? At han har lov å være utro? Unnskyld meg, men hvorfor går du INN for å kjøre forholdet i grøfta? Er det ikke like greit å gi opp med en gang, i stedetfor å gjøre det til en lang, smertelig prosess? Og hvordan skal du komme over traumer fra en voldtekt hvis du nå skal tvinge seg selv til seksuelle handlinger for å unngå utroskap? Altså, hallo? Det må da være grenser for naivitet?

Enten må fyren bestemme seg for å STØTTE deg, eller så kan dere gi opp, nå, med en gang. Det er min ærlige mening. Du kan ikke redde dette forholdet alene, men det er det du så desperat prøver på, ved å undergrave deg selv fullstendig. Verken han eller du respekterer deg...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men han er jo ikke villig til å jobbe for dette. Da blir det vanskelig. Da må du jobbe med dette helt alene, med noe halvdårlig hjelp fra psykologen din. Hva skjer neste gang du støter på problemer og kjæresten din igjen skal oppføre seg som en drittsekk? Skal du holde på slik resten av livet? Vel, lykke til med det...

Du gikk med på det? At han har lov å være utro? Unnskyld meg, men hvorfor går du INN for å kjøre forholdet i grøfta? Er det ikke like greit å gi opp med en gang, i stedetfor å gjøre det til en lang, smertelig prosess? Og hvordan skal du komme over traumer fra en voldtekt hvis du nå skal tvinge seg selv til seksuelle handlinger for å unngå utroskap? Altså, hallo? Det må da være grenser for naivitet?

Enten må fyren bestemme seg for å STØTTE deg, eller så kan dere gi opp, nå, med en gang. Det er min ærlige mening. Du kan ikke redde dette forholdet alene, men det er det du så desperat prøver på, ved å undergrave deg selv fullstendig. Verken han eller du respekterer deg...

Det er nok oppfattet feil hvordan han egentlig er, fordi han har virkelig jobbet med de andre tingene aktivt for å få det fint med meg, så det blir feil å si at jeg har jobbet alene. Han har også prøvd å foreslå forskjellige ting for å få igang sexlivet men det har bare startet og så dabbet av så kanskje han har rett? Kanskje jeg bare trenger å presse meg litt ekstra, eller trenger at noen andre presser meg litt ekstra for å få det til, hvem vet! :) Innerst inne så VET jeg ganske sikkert at han ikke ville vært utro selvom jeg ikke hadde gjort det. Og i og med at han har gitt meg en frist på å insje EN gang innen 14 dager.... Det er jo egentlig greit, da bestemmer jeg jo selv når jeg føler for det på en måte, bare innenfor de 14 dagene. Tro meg han har også undergravet seg og sine behov i løped av dette forholdet så nå er det kanskje min tur å bare ikke sutre over det og kanskje bare gjøre noe med det isteden.

Nei jeg blir ikke å gi opp på forholdet fordi det er SÅ mye bra ved det, selvom det kanskje ikke virker sånn for dere. Han har støttet meg mye opp igjennom årene men mennesker har behov, så jeg skjønner som sagt hvis det holder på å klikke for han!

Anonymous poster hash: a7f64...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke typen din er en drittsekk. Dere er i en stressa situasjon og føler dere sårbare. Så sier noen en ting, det blir oppfatta feil, så blir det slengt ut en bemerkning og så er det igang. Unngå å ta denne diskusjonen på sms eller nett. Det er så utrolig lett å misforstå og tillegge meldinger feil tonefall. Mener fortsatt det er viktig å finne ut hvorfor initativ trigger angst, siden alt det andre går bra. Ville det hjelpe med rollespill?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg tror ikke typen din er en drittsekk. Dere er i en stressa situasjon og føler dere sårbare. Så sier noen en ting, det blir oppfatta feil, så blir det slengt ut en bemerkning og så er det igang. Unngå å ta denne diskusjonen på sms eller nett. Det er så utrolig lett å misforstå og tillegge meldinger feil tonefall. Mener fortsatt det er viktig å finne ut hvorfor initativ trigger angst, siden alt det andre går bra. Ville det hjelpe med rollespill?

un TAR jo initiativ. Hun sier jo rett ut at hun vil ha han. Og det er jo ikke sånn at hun ikke har prøvd fysisk initiativ heller, men da får hun ikke puste og da ler han. Ikke rart hun ikke får det til da. Kanskje han burde prøve å la vær å le av henne.

Jeg er enig i at han sikkert ikke er drittsekk altså, men jeg skjønner ikke hvorfor han tar det slik når han vet hun sliter og samtidig ikke er så flink å hjelpe henne igjennom dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...At ikke du ser det får være ditt problem, da er du vel ingen drømmemann du heller. :)

Er kanskje ikke det, men gjør så godt jeg kan 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

un TAR jo initiativ. Hun sier jo rett ut at hun vil ha han. Og det er jo ikke sånn at hun ikke har prøvd fysisk initiativ heller, men da får hun ikke puste og da ler han. Ikke rart hun ikke får det til da. Kanskje han burde prøve å la vær å le av henne.

Jeg er enig i at han sikkert ikke er drittsekk altså, men jeg skjønner ikke hvorfor han tar det slik når han vet hun sliter og samtidig ikke er så flink å hjelpe henne igjennom dette her.

Det er sant, jeg TAR intinativ på den måten som det går å ta intinativ for meg, men det er IKKE GODT NOK som jeg har sagt 70 ganger her :P Og som jeg også har sagt, hadde det vært han som gjorde sånn så hadde sikkert jeg også ledd. Spesielt hvis han hadde ledd nervøst selv som jeg jo gjør! Kanskje oppfatter han det slik at det er greit å le når han ser jeg at jeg ikke kan annet enn å le selv.

Nei han er ingen drittsekk men han vet vel ikke lengere hva annet han kan ta seg til for at dette skal gå videre. Han er nok bare kjempe frustrert.

Anonymous poster hash: a7f64...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er sant, jeg TAR intinativ på den måten som det går å ta intinativ for meg, men det er IKKE GODT NOK som jeg har sagt 70 ganger her :P Og som jeg også har sagt, hadde det vært han som gjorde sånn så hadde sikkert jeg også ledd. Spesielt hvis han hadde ledd nervøst selv som jeg jo gjør! Kanskje oppfatter han det slik at det er greit å le når han ser jeg at jeg ikke kan annet enn å le selv.

Nei han er ingen drittsekk men han vet vel ikke lengere hva annet han kan ta seg til for at dette skal gå videre. Han er nok bare kjempe frustrert.

Anonymous poster hash: a7f64...ad2

Det jeg ikke skjønner er hvorfor han ler hver gang. Greit nok første gangen at han ble flirfull fordi det var rart, men når han vet på forhånd at du blir sånn, så skjønner jeg ikke hvorfor han fortsatt ler...

Og han har jo eentlig inen grunn til å være frustrert. Du HAR tatt initiativ, og hvis han mener det ikke er bra nok så er det han som er vanskelig. Du hadde jo ikke sagt at du hadde lyst på han hvis du ikke hadde det, så jeg skjønner ikke hvorfor han føler seg mindre attraktiv bare fordi du ikke tar initiativ ved å begynne å tafse på tissen hans. Jeg begriper det ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke skjønner er hvorfor han ler hver gang. Greit nok første gangen at han ble flirfull fordi det var rart, men når han vet på forhånd at du blir sånn, så skjønner jeg ikke hvorfor han fortsatt ler...

Og han har jo eentlig inen grunn til å være frustrert. Du HAR tatt initiativ, og hvis han mener det ikke er bra nok så er det han som er vanskelig. Du hadde jo ikke sagt at du hadde lyst på han hvis du ikke hadde det, så jeg skjønner ikke hvorfor han føler seg mindre attraktiv bare fordi du ikke tar initiativ ved å begynne å tafse på tissen hans. Jeg begriper det ikke.

Vel.... Jeg skjønner det at han er frustrert for at jeg ikke kan klå på han seksuelt uten å få pustebesvær.

Anonymous poster hash: a7f64...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...