Gå til innhold

Dere som bruker dusjhodet "der nede"...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ahahahahahaha!

Søren, nå vet du min skitneste hemmeligehet! (bokstavligtalt) ... ÆÆÆÆÆ! :fnise:

:skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betyr ikke at jeg trenger å svare på det :P Hva jeg gjør med hvem eller hva er forsåvidt privat :P

Gurimalla så tørr og kjedelig du er. Skjønner at det å onanere med dusjen fort kan bli for morsomt for deg :P

Anonymous poster hash: d9d23...780

• Liker 4
Skrevet

Gurimalla så tørr og kjedelig du er. Skjønner at det å onanere med dusjen fort kan bli for morsomt for deg :P

Herlighet du er en skikkelig kjip person.

Anonymous poster hash: 8c4d3...9da

• Liker 1
Skrevet

Jeg er tørr å kjedelig fordi jeg ikke ser behovet med å dele alt ang livet mitt på et forum med totalt fremmede mennesker? :klo: Ja, da får jeg jaggu bare være tørr å kjedelig! :jepp:

Skrevet (endret)

Nei jeg er ikke redd for soppinfeksjon. Eh..ja..menn kan vel også bruke dusjhodet? *fnis*

Endret av Baby_Blue
  • Liker 1
Skrevet

Ikke begynn med det for da blir det fort slutt på kattevaskene og korte dusjer. Avhengighetsdannende som få. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Sopp kommer jo av mange ting. Deriblant såpebruk, så det beste er egentlig å ikke bruke noe som helst såpe nedentil. Man kan jo få det av stress, for varmt miljø, plagg som sitter for stramt nedentil osv.

Anonymous poster hash: 390d8...ff7
  • 2 uker senere...
Skrevet

Sopp kommer jo av mange ting. Deriblant såpebruk, så det beste er egentlig å ikke bruke noe som helst såpe nedentil. Man kan jo få det av stress, for varmt miljø, plagg som sitter for stramt nedentil osv.

Anonymous poster hash: 390d8...ff7

Antibiotika osv...

Så konklusjonen ts er, onaner og kos deg i/ med dusjen :danse:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...