Gå til innhold

Dere som bruker dusjhodet "der nede"...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men du burde vel prøve det når du lurer? :fnise:

Damene skryter jo fælt av det.......hvorfor ikke? :danse:

Jeg tror ts er litt prippen, og har en sånn oventil og ned holdning til oss som nedverdiger oss til å onanere med dusjhodet ;)

Hun skulle bare visst hvor deilig det er, hvor greit det er å kunne få en orgasme når man vil - uten å være avhengig av en mann ;)

Anonymous poster hash: d9d23...780

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du burde vel prøve det når du lurer? :fnise:

Damene skryter jo fælt av det.......hvorfor ikke? :danse:

Jeg lurer ofte på hvordan jeg skal rane en bank, betyr det at jeg må prøve ut det og? :P Eller hvordan det er å sitte i fengsel, eller hvordan det er å bli påkjørt, knekke armen, dø osv.. Ingen planer om å prøve noe av det der ut :nei: Så trokke det du :P

Jada, kan ikke sammenlignes.. Men poenget: MYE jeg lurer på, som jeg ikke vil eller har planer om å prøve ut, fordi jeg ikke ser poenget med det.

Skrevet

Jeg tror ts er litt prippen, og har en sånn oventil og ned holdning til oss som nedverdiger oss til å onanere med dusjhodet ;)

Hun skulle bare visst hvor deilig det er, hvor greit det er å kunne få en orgasme når man vil - uten å være avhengig av en mann ;)

Jeg nedverdiger ingen jeg. Prippen kan jeg heller ikke si at jeg er :rolleyes: Men det var som sagt bare et spørsmål om man får sopp eller ikke. Ikke hvorvidt om det var godt eller ei.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg lurer ofte på hvordan jeg skal rane en bank, betyr det at jeg må prøve ut det og? :P Eller hvordan det er å sitte i fengsel, eller hvordan det er å bli påkjørt, knekke armen, dø osv.. Ingen planer om å prøve noe av det der ut :nei: Så trokke det du :P

Jada, kan ikke sammenlignes.. Men poenget: MYE jeg lurer på, som jeg ikke vil eller har planer om å prøve ut, fordi jeg ikke ser poenget med det.

hahha..nei ser den...men dusjhodet er jo bare uskyldig morro da ;)

Skrevet

Jeg nedverdiger ingen jeg. Prippen kan jeg heller ikke si at jeg er :rolleyes: Men det var som sagt bare et spørsmål om man får sopp eller ikke. Ikke hvorvidt om det var godt eller ei.

Det er jo helt tydelig at det er godt siden det er så mange som gjør det ;)

• Liker 2
Skrevet

hahha..nei ser den...men dusjhodet er jo bare uskyldig morro da ;)

Haha..

Det er jo helt tydelig at det er godt siden det er så mange som gjør det ;)

Begynner å angre på at jeg ikke tok tråden som anonym gitt.. smiley-ashamed003.gif

• Liker 2
Skrevet

Måtte teste ut dusjstråle mot klitten, men kan ikke si jeg kjente noe, føltes bare som jeg vasket musa. Men nå er jeg litt sår etter mye aktivitet der nede denne uka, så kan være derfor.

Anonymous poster hash: c3ac2...677
Gjest supernova_87
Skrevet

Men da har du vært/ er nysgjerrig på det da, siden du faktisk har brukt tid på å tenke på det, og ikke minst, laget en egen tråd om det :fnise:

Da jeg var yngre lurte jeg på hvordan homofile gutter hadde sex, og var nysgjerrig på dette, og jeg brukte nok litt tid å tenke på det, det betyr hverken at jeg ville bli en mann og ha sex med en annen mann, eller at jeg synes de som hadde homofil sex gjorde noe feil, eller at det at jeg ikke ville prøve å ha sex som mann med en mann betyr at jeg ikke tror på at det kan være godt. Selv om det er "helt tydelig at det er godt" siden så mange gjør det, betyr ikke det at det er godt for alle! Eller at alle er interessert i å ha det godt på den måten! Det må da være lov å lage en tråd om det likevel!

Nettopp!

Skrevet

Da jeg var yngre lurte jeg på hvordan homofile gutter hadde sex, og var nysgjerrig på dette, og jeg brukte nok litt tid å tenke på det, det betyr hverken at jeg ville bli en mann og ha sex med en annen mann, eller at jeg synes de som hadde homofil sex gjorde noe feil, eller at det at jeg ikke ville prøve å ha sex som mann med en mann betyr at jeg ikke tror på at det kan være godt. Selv om det er "helt tydelig at det er godt" siden så mange gjør det, betyr ikke det at det er godt for alle! Eller at alle er interessert i å ha det godt på den måten! Det må da være lov å lage en tråd om det likevel!

Nettopp!

Thank you!

Men siden jeg har lært masse av denne tråden har jeg lært at du vil ha tampong sex, bare så du vet det! :jolie: For du laget jo en tråd om det :rolleyes:

Skrevet

Haha..

Begynner å angre på at jeg ikke tok tråden som anonym gitt.. smiley-ashamed003.gif

Jepp, nå kan du angre. Du skal se du heretter får daglige spørsmål om du har prøvd å onanere med dusjen :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Nei egentlig ikke, jeg er redd for at det kan føre til sopp uansett jeg :P

I så fall kan det behandles...

Anonymous poster hash: dd19f...c4f

Skrevet

Jepp, nå kan du angre. Du skal se du heretter får daglige spørsmål om du har prøvd å onanere med dusjen :laugh:

Betyr ikke at jeg trenger å svare på det :P Hva jeg gjør med hvem eller hva er forsåvidt privat :P

Skrevet

Måtte teste ut dusjstråle mot klitten, men kan ikke si jeg kjente noe, føltes bare som jeg vasket musa. Men nå er jeg litt sår etter mye aktivitet der nede denne uka, så kan være derfor.

Anonymous poster hash: c3ac2...677

Du må prøve ut ulike styrker på strålen, også er det ikke om å gjøre å sikte strålen på klitoris hele tiden, men lage litt variasjoner.

• Liker 2
Skrevet

Haha nei, jeg klarer meg fint uten ellers takk :P Var egentlig bare nysgjerrig på om det førte til sopp eller ikke, siden jeg har fått det for meg, ikke vet jeg hvordan jeg har fått det for meg (sikkert hørt / lest det en plass).. Å siden jeg ser så mange her inne bruker dusjhodet der nede, så måtte jeg faktisk bare spørre :P

Vasker du aldri underlivet du eller?

Anonymous poster hash: 09a59...dbe

• Liker 4
Skrevet

Vasker du aldri underlivet du eller?

Anonymous poster hash: 09a59...dbe

Jeg dusjer / vasker meg / bader kun 2 ganger i året jeg. :rolleyes:

• Liker 1
Skrevet

:skratte:

Nei som sagt, var bare nysgjerrig siden jeg hadde hørt om det og at mange skriver at de bruker dusj hodet :P

Nå blir jeg pent nødt til å arrestere deg. Dusjhodet skal ikke deles opp i to ord.

Skrevet

Nå blir jeg pent nødt til å arrestere deg. Dusjhodet skal ikke deles opp i to ord.

Engangstilfelle. :P

Skrevet

Men det er jo øverst man spyler, ikke inn i skjeden :) Omtrent like godt som å bli slikket, bare man finner riktig vannstyrke. Jeg tar av dusjhodet, for det er enda deiligere hehe. Setter den ikke på max :)

• Liker 4
Skrevet

Engangstilfelle. :P

"Engangstilfelle", du liksom, det sier de alle.

Gjest supernova_87
Skrevet

Thank you!

Men siden jeg har lært masse av denne tråden har jeg lært at du vil ha tampong sex, bare så du vet det! :jolie: For du laget jo en tråd om det :rolleyes:

Ahahahahahaha!

Søren, nå vet du min skitneste hemmeligehet! (bokstavligtalt) ... ÆÆÆÆÆ! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...