Frk.K Skrevet 13. september 2014 Forfatter #21 Skrevet 13. september 2014 Du kan ikke sammenligne vann i skjeden med vann resten av kroppen. Det er ikke meningen at man skal spyle store mengder vann inn i skjeden. Man skyller bort den naturlige bakteriefloraen som er der for å beskytte mot infeksjoner. Spyler du altså store mengder vann inn i skjeden er det en risiko for bakterielle infeksjoner og sopp. Når det er sagt bruker jeg dusjhodet nedentil og har aldri hatt sopp. Man sikter seg vel som regel inn på klitoris heller enn skjedeåpningen Var noe sånn jeg hørte / leste om også ja. 2
Subtessa Skrevet 13. september 2014 #22 Skrevet 13. september 2014 Jeg har sikkert brukt dusjhodet 200 ganger for å oppnå orgasme. Og jeg har til dags dato ikke hatt sopp. Så tviler på det. Bare deilig. Veldig varmt vann synes jeg er godt. 2
Bowyang Skrevet 13. september 2014 #23 Skrevet 13. september 2014 Var noe sånn jeg hørte / leste om også ja. Det stemmer ja, men tror ikke du behøver å bekymre deg for det med mindre du dytter hageslangen din opp i skjeden og skrur på full guffe 4
FrkHumle Skrevet 13. september 2014 #24 Skrevet 13. september 2014 Du kan ikke sammenligne vann i skjeden med vann resten av kroppen. Det er ikke meningen at man skal spyle store mengder vann inn i skjeden. Man skyller bort den naturlige bakteriefloraen som er der for å beskytte mot infeksjoner. Spyler du altså store mengder vann inn i skjeden er det en risiko for bakterielle infeksjoner og sopp. Når det er sagt bruker jeg dusjhodet nedentil og har aldri hatt sopp. Man sikter seg vel som regel inn på klitoris heller enn skjedeåpningen And that's my point.... 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #25 Skrevet 13. september 2014 Haha nei, jeg klarer meg fint uten ellers takk Var egentlig bare nysgjerrig på om det førte til sopp eller ikke, siden jeg har fått det for meg, ikke vet jeg hvordan jeg har fått det for meg (sikkert hørt / lest det en plass).. Å siden jeg ser så mange her inne bruker dusjhodet der nede, så måtte jeg faktisk bare spørre Tør du å onanere da? Bruke fingrene eller dildo på klitten og inni høna? Grunnen til at jeg lurer er fordi at du ikke setter navn på klitten - annet enn at du skriver "der nede" Også virker du jo direkte redd for å bruke dusjhode for å få en kjapp deilig orgasme... Anonymous poster hash: d9d23...780 1
FrkHumle Skrevet 13. september 2014 #26 Skrevet 13. september 2014 Var noe sånn jeg hørte / leste om også ja. Men hvem i alle dager ønsker å spyle innvendig??? Klitoris sitter faktisk på utsiden. Det er det dusjen brukes til. 1
Frk.K Skrevet 13. september 2014 Forfatter #27 Skrevet 13. september 2014 Det stemmer ja, men tror ikke du behøver å bekymre deg for det med mindre du dytter hageslangen din opp i skjeden og skrur på full guffe Nei som sagt, var bare nysgjerrig siden jeg hadde hørt om det og at mange skriver at de bruker dusj hodet
Frk.K Skrevet 13. september 2014 Forfatter #28 Skrevet 13. september 2014 Tør du å onanere da? Bruke fingrene eller dildo på klitten og inni høna? Grunnen til at jeg lurer er fordi at du ikke setter navn på klitten - annet enn at du skriver "der nede" Også virker du jo direkte redd for å bruke dusjhode for å få en kjapp deilig orgasme... Anonymous poster hash: d9d23...780 Snakk om preferanser å ikke det om å være redd for noe
Bowyang Skrevet 13. september 2014 #29 Skrevet 13. september 2014 And that's my point.... Åja, det virket ikke slik da du påstod at det var vanvittig at vann kunne føre til en soppinfeksjon. Da må jeg ha misforstått deg
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #30 Skrevet 13. september 2014 Nei egentlig ikke, jeg er redd for at det kan føre til sopp uansett jeg Ingen fare for det. Og ja, du går glipp av noe . Anonymous poster hash: e4f44...2de 1
Frk.K Skrevet 13. september 2014 Forfatter #31 Skrevet 13. september 2014 Ingen fare for det. Og ja, du går glipp av noe . Anonymous poster hash: e4f44...2de Godt mulig, men jeg foretrekker "ekte vare" i dusjen jeg
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #32 Skrevet 13. september 2014 Godt mulig, men jeg foretrekker "ekte vare" i dusjen jeg "Ekte vare" er jo ikke alltid tilgjengelig, og noen ganger er det deilig å ta en kjapp en med dusjhode, eller bruke god til på badet til å bare skjemme bort seg selv, kose seg lenge og vel med dusjhode Anonymous poster hash: d9d23...780 2
Petra75 Skrevet 13. september 2014 #33 Skrevet 13. september 2014 Det er jo noe å finne på mens hårkuren virker
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #34 Skrevet 13. september 2014 Det er jo noe å finne på mens hårkuren virker Ja ikke sant Anonymous poster hash: d9d23...780
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #35 Skrevet 13. september 2014 Har hørt om folk som har fått sopp fordi at de har vasket / barbert seg for ofte nedentil Da har de brukt for sterk såpe. Bruk ekstra mild intimsåpe så går dette fint. Om man onanerer med dusjhodet så stappr du jo ikke dusjhodet inni deg. Vi er vantette hvis du ikke visste det.... Anonymous poster hash: faf63...2d7
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #36 Skrevet 13. september 2014 Godt mulig, men jeg foretrekker "ekte vare" i dusjen jeg Da skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å lage en tråd ut av det, noen folk azzz.... Anonymous poster hash: faf63...2d7 3
Frk.K Skrevet 13. september 2014 Forfatter #37 Skrevet 13. september 2014 Da skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å lage en tråd ut av det, noen folk azzz.... Anonymous poster hash: faf63...2d7 Da har du ikke lest alt "azzz..." Her kommer hvorfor jeg lagde tråden. 1. Jeg har lest / hørt at det kan føre til sopp. 2. Jeg leser her at mange bruker dusjhodet. 3. Jeg er mer nysgjerrig enn mitt eget beste å lurte derfor på om det kunne stemme. Ingen plass skrev jeg at jeg har lyst til å prøve dette eller ikke prøve dette eller noe sånt. Det var ett spørsmål ikke noe mer enn det.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #38 Skrevet 13. september 2014 Da har du ikke lest alt "azzz..." Her kommer hvorfor jeg lagde tråden. 1. Jeg har lest / hørt at det kan føre til sopp. 2. Jeg leser her at mange bruker dusjhodet. 3. Jeg er mer nysgjerrig enn mitt eget beste å lurte derfor på om det kunne stemme. Ingen plass skrev jeg at jeg har lyst til å prøve dette eller ikke prøve dette eller noe sånt. Det var ett spørsmål ikke noe mer enn det. Men da har du vært/ er nysgjerrig på det da, siden du faktisk har brukt tid på å tenke på det, og ikke minst, laget en egen tråd om det Anonymous poster hash: d9d23...780 2
Frk.K Skrevet 13. september 2014 Forfatter #39 Skrevet 13. september 2014 Men da har du vært/ er nysgjerrig på det da, siden du faktisk har brukt tid på å tenke på det, og ikke minst, laget en egen tråd om det Anonymous poster hash: d9d23...780 På å prøve det ut? Nei egentlig ikke det nei. Jeg er en person som lurer på så mange rare ting, uten noen planer om å prøve det ut.
Gjest HarryDotter Skrevet 13. september 2014 #40 Skrevet 13. september 2014 På å prøve det ut? Nei egentlig ikke det nei. Jeg er en person som lurer på så mange rare ting, uten noen planer om å prøve det ut. Men du burde vel prøve det når du lurer? Damene skryter jo fælt av det.......hvorfor ikke? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå