Gå til innhold

Dere som bruker dusjhodet "der nede"...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er dere ikke redd for å få soppinfeksjon? Har hørt at det kan føre til sopp. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man bruker det jo ikke innvendig, da.

Anonymous poster hash: 7c2d0...441
  • Liker 6
Skrevet

Har jeg aldri opplevd. Man bruker den jo ikke innvendig :)

Skrevet

Nei nei, men vannet i seg selv vil jo renne inn om det går over lengre tid? :klo: og dermed føre til sopp? :blink: Haha, har ikke peiling jeg, bare hørt at for mye vann der nede kan føre til sopp eller noe sånt :P

Skrevet

Overdreven bruk av såpe nedentil kan føre til sopp. Lett utvendig spyling går fint.

• Liker 7
Skrevet

Har hørt om folk som har fått sopp fordi at de har vasket / barbert seg for ofte nedentil :blink:

Skrevet

Nei nei, men vannet i seg selv vil jo renne inn om det går over lengre tid? :klo: og dermed føre til sopp? :blink: Haha, har ikke peiling jeg, bare hørt at for mye vann der nede kan føre til sopp eller noe sånt :P

Lyst til å prøve det selv kanskje ;)

Still inn dusjen på temperatur som føles riktig for deg, så justerer du strålen og trykket til det som kjennes riktig ut. Så er det bare å sikte strålen mot klitten. Utrolig deilig, og jeg skal garantere deg at har du først gjort det en gang, så gjør du det gjerne igjen :plystre:

Anonymous poster hash: d9d23...780

• Liker 10
Skrevet

Lyst til å prøve det selv kanskje ;)

Still inn dusjen på temperatur som føles riktig for deg, så justerer du strålen og trykket til det som kjennes riktig ut. Så er det bare å sikte strålen mot klitten. Utrolig deilig, og jeg skal garantere deg at har du først gjort det en gang, så gjør du det gjerne igjen :plystre:

Nei egentlig ikke, jeg er redd for at det kan føre til sopp uansett jeg :P

Skrevet

Jaja, du vet ikke hva du går glipp av. Det er en grei måte å få en utblåsning på en kjapp og grei måte i en travel hverdag :D

• Liker 4
Skrevet

Hvordan klarer du å få for deg at vann skal føre til sopp? Altså, hva slags logikk er det? Da burde vi hatt sopp over hele oss og inni oss hele tiden, gjennom hele fordøyelsessystemet.

• Liker 6
Skrevet

Har hørt om folk som har fått sopp fordi at de har vasket / barbert seg for ofte nedentil :blink:

Barbering, med medfølgende barberskum, kan nok forstyrre balansen i underlivet, ja. Samme med såpe. Jeg kan derimot love deg at jeg aldri, noensinne, har fått soppinfeksjon etter bruk av et dusjhode.

• Liker 4
Skrevet

Hvordan klarer du å få for deg at vann skal føre til sopp? Altså, hva slags logikk er det? Da burde vi hatt sopp over hele oss og inni oss hele tiden, gjennom hele fordøyelsessystemet.

Haha, vet faktisk ikke :fnise: Har bare fått det for meg av en eller annen grunn :P

Skrevet

Haha, vet faktisk ikke :fnise: Har bare fått det for meg av en eller annen grunn :P

Da syns jeg du skal flippe skikkelig ut og gå å ta deg en dusj eller et bad. Følg oppskriften lenger oppe her å få deg en deilig orgasme.

Du skal se at du hverken får sopp eller andre ubehag, bare en deilig opplevelse ;)

Fortell oss gjerne hvordan det gikk...

Skrevet

Barbering, med medfølgende barberskum, kan nok forstyrre balansen i underlivet, ja. Samme med såpe. Jeg kan derimot love deg at jeg aldri, noensinne, har fått soppinfeksjon etter bruk av et dusjhode.

Barbering øker sjansen for soppinfeksjon ja, men ikke pga det du skriver. :) Det er pga de manglende hårene, at det blir tettere og klammere der da. Barberskum gir ikke sopp.

• Liker 2
Skrevet

Jeg får veldig lett soppinfeksjon bla når jeg barberer meg. Men jeg får det ikke når jeg bruker dusjhodet. Spyler bare lett utvendig og vasker med fingrene.

Anonymous poster hash: 83136...c1e
Skrevet

Men tenk på det da. Det er jo helt vanvittig å tro at man får sopp av vann! Hvis du dusjer i det hele tatt så vet du allerede at det ikke er tilfelle. Grunnen til at sopp kan komme av for mye vasking er fordi man vasker med såpe (for sterk såpe). For å unngå soppinfeksjon anbefales vask med bare vann, det er helt ufarlig.

• Liker 3
Skrevet

Da syns jeg du skal flippe skikkelig ut og gå å ta deg en dusj eller et bad. Følg oppskriften lenger oppe her å få deg en deilig orgasme.

Du skal se at du hverken får sopp eller andre ubehag, bare en deilig opplevelse ;)

Fortell oss gjerne hvordan det gikk...

Haha nei, jeg klarer meg fint uten ellers takk :P Var egentlig bare nysgjerrig på om det førte til sopp eller ikke, siden jeg har fått det for meg, ikke vet jeg hvordan jeg har fått det for meg (sikkert hørt / lest det en plass).. Å siden jeg ser så mange her inne bruker dusjhodet der nede, så måtte jeg faktisk bare spørre :P

Skrevet

Da må man jo være heelt overdrevet mottakelig for sopp?

Skrevet

Men tenk på det da. Det er jo helt vanvittig å tro at man får sopp av vann! Hvis du dusjer i det hele tatt så vet du allerede at det ikke er tilfelle. Grunnen til at sopp kan komme av for mye vasking er fordi man vasker med såpe (for sterk såpe). For å unngå soppinfeksjon anbefales vask med bare vann, det er helt ufarlig.

Vet det :P Sikkert lest eller hørt det en plass :vetikke: Men så har det bare blitt sånn i mitt hode at man får sopp av det :P Men da har jeg ihvertfall fått svar på spørsmålet :P

Skrevet

Du kan ikke sammenligne vann i skjeden med vann resten av kroppen. Det er ikke meningen at man skal spyle store mengder vann inn i skjeden. Man skyller bort den naturlige bakteriefloraen som er der for å beskytte mot infeksjoner. Spyler du altså store mengder vann inn i skjeden er det en risiko for bakterielle infeksjoner og sopp. Når det er sagt bruker jeg dusjhodet nedentil og har aldri hatt sopp. Man sikter seg vel som regel inn på klitoris heller enn skjedeåpningen :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...