Gå til innhold

"Møtt" jente på Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke skriv det. Da virker du såret og kanskje litt snurt. Og som om du tar dette tyngre enn du hevder her på KG at du gjør. Sender du flere meldinger nå, har du tapt.

Anonymous poster hash: 5700c...bfa

Selvfølgelig er jeg helt enig i det. Som sagt, var bare en morsom tanke. Men som du sier, får det meg til å virke snurt/desperat/needy, så sier det seg selv at det blir totalt uaktuelt. Så nei, blir nok ingen flere meldinger hvis jeg ikke får svar på den jeg sendte tidligere i dag. Og det ser mørkere og mørkere ut nå. Jaja, er vel bare å sveipe videre på Tinder, da, se hva som skjer. Easy come, easy go ;p

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar det fremdeles for gitt at hun dama ikke er interessert. Det må ha vært noe ved telefonsamtalen hun mislikte. Det mitt forslag åpnet for, var at hun skulle få en mulighet til å si dette rett ut. Fremfor å være taus og gjøre et uredelig forsvinningsnummer.

Som du vet eller ikke vet, synes mange av oss kvinner det er vanskelig å avvise menn. Vi får dårlig samvittighet.

Anonymous poster hash: 5700c...bfa

jeg tar det også for gitt at dama ikke er interessert, men fordi man aldri vet, synes jeg det er bedre å anta at hun er det og skrive en nøytral melding, enn å anta at hun ikke er det, og skrive derretter.

Vi damer er flinke med å si at menn blir stille, men dette beviser at det ikke har med kjønn å gjøre, men med person. Det er like vondt for menn som for damer, men når damer gjør det sliter de bare med dårlig samvittighet stakkars, mens mennene er drittsekker.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er jeg helt enig i det. Som sagt, var bare en morsom tanke. Men som du sier, får det meg til å virke snurt/desperat/needy, så sier det seg selv at det blir totalt uaktuelt. Så nei, blir nok ingen flere meldinger hvis jeg ikke får svar på den jeg sendte tidligere i dag. Og det ser mørkere og mørkere ut nå. Jaja, er vel bare å sveipe videre på Tinder, da, se hva som skjer. Easy come, easy go ;p

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Ja jeg er enig. Du har gitt lyd, nå har du fått svaret du trengte. Og du trenger ikke å vente til i morgen med å sveipe videre. Sveipe gjør du helt til du har møtt noen i den virkelige verden og vil fortsette å treffe henne. Det dukker opp en dame som passer til deg etterhvert, du må bare ikke gi opp, og lete videre..

Og husk at jo mer spesiell (i positiv fortsand) man er, jo lengre tid tar det å finne noen som man passer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det gått snaue 6 timer, og har ikke hørt et pip. Så nå forventer jeg ikke noe svar lenger. Tenkte meg videre, så kommer på nett i kveld. Da vet jeg nok ganske sikkert hva som ble utfallet, svar eller ikke. Men som sagt, har nå en sterk magefølelse om hva som er utfallet av dette.



Anonymous poster hash: 996fd...08d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er enig. Du har gitt lyd, nå har du fått svaret du trengte. Og du trenger ikke å vente til i morgen med å sveipe videre. Sveipe gjør du helt til du har møtt noen i den virkelige verden og vil fortsette å treffe henne. Det dukker opp en dame som passer til deg etterhvert, du må bare ikke gi opp, og lete videre..

Og husk at jo mer spesiell (i positiv fortsand) man er, jo lengre tid tar det å finne noen som man passer med.

Hva sveiping angår, så har jeg vel aldri sluttet med det selv om jeg har skrevet med henne. Sveipet både på onsdag kveld, i går, og litt i dag, mellom slagene på jobben :P

Anonymous poster hash: 996fd...08d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du laget en diskusjonstråd på KG nå da, om dette betyr så lite for deg?

Jeg synes fremdeles mitt råd var bedre enn Nettinettets. Forskjellen mellom meg og N er også (så vidt jeg vet) at hun er singel mens jeg er i et langvarig forhold.

Anonymous poster hash: 5700c...bfa

Nei, ditt råd ville fått meg som kvinne til å steile, særlig med en tåpelig smiley på slutten. Rådet ditt oste usikkerhet "Jeg vet du slettet meg som match, er jeg ikke bra nok?? :bond:" TS har hvertfall verdigheten i behold og virker veldig fornuftig!

Anonymous poster hash: aab90...d91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å skrive 'buhu, slettet du meg?' er i hvert fall tåpelig. Lat som det var en suksess, det er alltid veien å gå. Taushet etter man har sendt mld bør bare besvares med ignorering tilbake.

Anonymous poster hash: f3e36...377

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sveiping angår, så har jeg vel aldri sluttet med det selv om jeg har skrevet med henne. Sveipet både på onsdag kveld, i går, og litt i dag, mellom slagene på jobben :P

Anonymous poster hash: 996fd...08d [/acronym

Det er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en trist tråd :( stå på TS, neste match er sikkert ikke langt unna



Anonymous poster hash: cb3d2...1b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Da har jeg kommet hjem, det har gått ca 12 timer siden jeg sendte melding. Har ikke fått noe svar. Og nå er jeg temmelig sikker på at jeg ikke kommer til å høre noe mer fra henne heller. Det har jeg selvfølgelig tatt konsekvensen av, så jeg har slettet alle spor. Nå kan jeg ikke ta kontakt med henne, da jeg har slettet melding, slettet anropsliste og oppføring i kontaktlista. Tinder-samtalen forsvant med matchen, så den saken er grei. Jaja, sånn kan det gå. Tenker jeg tar meg en lang kveldstur, temperaturen er jo så deilig. I morgen er det meldt strålende vær, så da blir det en langtur på sykkelen. Og når jeg kommer hjem blir det siste grill for året. Gleder meg til i morgen.



Anonymous poster hash: 996fd...08d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt råd er å ikke ta Tinder så seriøst. Jeg har snakket med og datet mange derfra, og jeg er enda singel; dvs jeg har "dumpet" mange.

Jeg leter etter en fyr jeg virkelig, virkelig liker og derfor går alle de "han er grei nok"-fyrene ut. Jeg har aldri slettet noen match, men derimot fadet det ut ved å svare tregt og unnvikende. Det er ikke noen mer grunn enn at han ikke var en jeg falt for.

Det trenger ikke være noe gale med han eller noe som gikk fryktelig galt, bare at jeg krever 100% kjemi og ikke 70%. Alle datene jeg har vært på har vært greie, samtalen har fløtet greit osv, men jeg må kjenne det lille ekstra for å fortsette.

Spesielt på Tinder er mange "useriøse" (legger ikke så mye i det) og det verste man kan gjøre mot seg selv er å være veldig seriøs og ta ting tungt selv. Jeg håper virkelig ikke alle guttene jeg ikke har svart eller fadet ut blir lei seg og grubler.

En annen faktor er at mange egentlig er opptatte, men bruker dette som underholdning. Har selv en jeg dater aktivt og det skal svært mye til for at jeg skal involvere meg med andre på nåværende tidspunkt, men jeg holder muligheten oppe (er tross alt singel). Det gjelder nok mange, spesielt de attraktive. At de egentlig er opptatt (men ikke i forhold), men er halvveis på jakt.



Anonymous poster hash: cf64a...220
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Da har jeg kommet hjem, det har gått ca 12 timer siden jeg sendte melding. Har ikke fått noe svar. Og nå er jeg temmelig sikker på at jeg ikke kommer til å høre noe mer fra henne heller. Det har jeg selvfølgelig tatt konsekvensen av, så jeg har slettet alle spor. Nå kan jeg ikke ta kontakt med henne, da jeg har slettet melding, slettet anropsliste og oppføring i kontaktlista. Tinder-samtalen forsvant med matchen, så den saken er grei. Jaja, sånn kan det gå. Tenker jeg tar meg en lang kveldstur, temperaturen er jo så deilig. I morgen er det meldt strålende vær, så da blir det en langtur på sykkelen. Og når jeg kommer hjem blir det siste grill for året. Gleder meg til i morgen.

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Håper du hadde en herlig kveld med gåtur og kos deg i morgen med finvær og grillings! :) Imponert over holdningen din og måten du taklet dette på, det synes jeg du skal ta til deg. Den rette dukker opp helt plutselig.. hvem vet, kanskje sykler du forbi henne i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du hadde en herlig kveld med gåtur og kos deg i morgen med finvær og grillings! :) Imponert over holdningen din og måten du taklet dette på, det synes jeg du skal ta til deg. Den rette dukker opp helt plutselig.. hvem vet, kanskje sykler du forbi henne i morgen. :)

Har ikke gått enda, men skal ut straks jeg har kokt frokosten. Liker å gå når det er stille, da kan jeg gå i fred i egne tanker. Har en fin tur i vente i morgen, over 13 mil. Ikke lenge igjen av sykkelsesongen nå, så det gjelder å benytte sjansen mens man kan.

Hva Tinder angår, det er bare én arena, og man må ta det for hva det er, ikke noe mer. Men jeg kan si en ting: Tinder er mer effektivt enn Sukker, har fått flere svar der på en mnd enn jeg har gjort på Sukker på over et år. Det sier litt.

Anonymous poster hash: 996fd...08d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en kjempefin tur på sykkel i dag. Alt stemte mtp vær, kropp og sykkel. Nå blir det en langtur til beins i høstmørket, det ble en rolig helg, til en forandring. Tinder-saken er nå et tilbakelagt kapittel, men tenkte å lese igjennom tråden for å plukke opp nyttige tips for fremtiden. Takk til alle som har postet og kommet med innspill i tråden, setter pris på det.



Anonymous poster hash: 996fd...08d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...