Gå til innhold

"Møtt" jente på Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, egentlig. Samtalen har gått ganske greit. Eneste er at jeg (på Tinder) har tatt initiativet. Men nå sist var det hun som tok initiativet, og det syntes jeg var bra. Trenger litt feedback fra andre enden også. Det skal ikke bare være den ene som må ta initiativ. Derfor holder jeg også igjen litt nå.

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Men det var jo hun som tok initiativ sist, da er det din tur nå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, egentlig. Samtalen har gått ganske greit. Eneste er at jeg (på Tinder) har tatt initiativet. Men nå sist var det hun som tok initiativet, og det syntes jeg var bra. Trenger litt feedback fra andre enden også. Det skal ikke bare være den ene som må ta initiativ. Derfor holder jeg også igjen litt nå.

Anonymous poster hash: 996fd...08d

ja, man trenger feedback, og det får man ved å kommunisere med hverandre og sjekke interessen. Nå står du som et spørsmålstegn og lurer på om hun fjernet matchen, og hun kan enten ha gått videre for å sjekke ut noen andre, eller hun kan forvente at dere tar det videre via telefon..

Man vet aldri..

Men.. det du vet er hva tenker du om henne? Hvor god magefølelse har du om at hun kan være noe for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var jo hun som tok initiativ sist, da er det din tur nå. ;)

Joda, ser den.

ja, man trenger feedback, og det får man ved å kommunisere med hverandre og sjekke interessen. Nå står du som et spørsmålstegn og lurer på om hun fjernet matchen, og hun kan enten ha gått videre for å sjekke ut noen andre, eller hun kan forvente at dere tar det videre via telefon..

Man vet aldri..

Men.. det du vet er hva tenker du om henne? Hvor god magefølelse har du om at hun kan være noe for deg?

Må nesten møte henne først, før jeg får en forutanelse om hvordan dette kan ende (hvis det ikke har gjort det allerede). Men jeg har fått et godt inntrykk av henne, i hvert fall. Derfor kom det litt som en overraskelse at matchen ble borte. Nå er jeg ganske ny på TInder, så er ikke 100% sikker på hva kotymen er.

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, ser den.

Må nesten møte henne først, før jeg får en forutanelse om hvordan dette kan ende (hvis det ikke har gjort det allerede). Men jeg har fått et godt inntrykk av henne, i hvert fall. Derfor kom det litt som en overraskelse at matchen ble borte. Nå er jeg ganske ny på TInder, så er ikke 100% sikker på hva kotymen er.

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Vel det du har nå, er det du må jobbe etter. Så lenge du kjenner at dette er en dame du har lyst til å bli bedre kjent med så hvorfor ikke gi det en sjanse uten å tenke på hvem som viste mest interesse..

Send henne en sms og si at det var hyggelig å snakke med henne i går og om hun kunne tenke seg å treffes en gang til uken. Lat som at du ikke har sett at matchen er borte og se hva hun svarer..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel det du har nå, er det du må jobbe etter. Så lenge du kjenner at dette er en dame du har lyst til å bli bedre kjent med så hvorfor ikke gi det en sjanse uten å tenke på hvem som viste mest interesse..

Send henne en sms og si at det var hyggelig å snakke med henne i går og om hun kunne tenke seg å treffes en gang til uken. Lat som at du ikke har sett at matchen er borte og se hva hun svarer..

Blir i så fall i morgen (eller lørdag). Nå er det for sent.

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir i så fall i morgen (eller lørdag). Nå er det for sent.

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Da tenker jeg du kan vente å se om du hører fra henne istedenfor.. blir for langt mellom når dere snakket med hverandre hver dag før. Du burde sendt henne i dag tenker jeg iallefall.. Kan ikke si at du har vært ute med gutta en tur da? Klokka er jo ikke så mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tenker jeg du kan vente å se om du hører fra henne istedenfor.. blir for langt mellom når dere snakket med hverandre hver dag før. Du burde sendt henne i dag tenker jeg iallefall.. Kan ikke si at du har vært ute med gutta en tur da? Klokka er jo ikke så mye?

Enig i dette. Send en mld nå. Gode samtaler kan oppstå om dere begge er våkne sent.

Sender du første melding fredag eller lørdag ettermiddag kan det fort oppfattes som en booty call. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tenker jeg du kan vente å se om du hører fra henne istedenfor.. blir for langt mellom når dere snakket med hverandre hver dag før. Du burde sendt henne i dag tenker jeg iallefall.. Kan ikke si at du har vært ute med gutta en tur da? Klokka er jo ikke så mye?

Nå har ikke jeg vane for å bruke ikke-reelle unnskyldninger. Og klokka for meg er nå leggetid.

Nei, har ikke tenkt å nevne noe om det jeg så på Tinder etter at vi pratet sammen. Og fylla har jeg ingen planer om. Hva med en melding før lunsj i morgen?

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i dette. Send en mld nå. Gode samtaler kan oppstå om dere begge er våkne sent.

Sender du første melding fredag eller lørdag ettermiddag kan det fort oppfattes som en booty call. ;)

Jepp helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg vane for å bruke ikke-reelle unnskyldninger. Og klokka for meg er nå leggetid.

Nei, har ikke tenkt å nevne noe om det jeg så på Tinder etter at vi pratet sammen. Og fylla har jeg ingen planer om. Hva med en melding før lunsj i morgen?

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Før lunsj er ypperlig, men ikke stress om ikke du får svar i arbeidstiden.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før lunsj er ypperlig, men ikke stress om ikke du får svar i arbeidstiden.

Lykke til!

Takk for det. Holder tråden oppdatert hvis det skjer noe (eller ikke skjer noe hvis det går en stund om det er stille i andre enden).

Vi har faktisk tekstet selv om hun er på jobb. Men stresser ikke. Har jeg sendt en melding venter jeg til jeg får svar, som regel.

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg vane for å bruke ikke-reelle unnskyldninger. Og klokka for meg er nå leggetid.

Nei, har ikke tenkt å nevne noe om det jeg så på Tinder etter at vi pratet sammen. Og fylla har jeg ingen planer om. Hva med en melding før lunsj i morgen?

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Hm.. er hun lik deg personlighetsmessig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm.. er hun lik deg personlighetsmessig?

Vi har ikke samme utdannelse. Og er egentlig litt usikker på om vi er så like personlighetsmessig. Er imidlertid ikke så opptatt av det, praten mellom oss har hatt en bra flyt. Men det er klart det blir spennende å se om jeg får svar når jeg sender meldig...

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"men vi hadde lange samtaler på Tinder på kveldene, og jeg la meg sent"

Stusser litt over at du i starten viste denne siden av deg selv, men nå i det siste har vært veldig tilbakeholden på kveldstid. Det er jo tydeligvis da hun er i samtalehumør! Tenk litt over om det kan være verdt å holde seg litt våken for fortsettelsen. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke samme utdannelse. Og er egentlig litt usikker på om vi er så like personlighetsmessig. Er imidlertid ikke så opptatt av det, praten mellom oss har hatt en bra flyt. Men det er klart det blir spennende å se om jeg får svar når jeg sender meldig...

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Utdannelse har ikke i mine øyne så mye å si, men jeg tenker at du søker en dame som er litt annerledes enn de fleste damer. Men du sendeer en melding i morgen og så ser du hva hun svarer :) Lykke til og sov godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære TS. Ikke kast bort tid på grubling.

Send henne følgende sms:

"Hei, og takk for praten sist! Jeg la merke til at matchen på Tinder var forsvunnet etter samtalen, og er litt usikker på hvordan jeg skal tolke det. Ombestemte du deg? :-)"

Anonymous poster hash: 5700c...bfa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sendt melding. Nevnte ikke det med Tinder, men jeg spurte henne om hun fikk gjort det hun skulle gjøre på kvelden på onsdag, og at jeg sa det var hyggelig å prate med henne (og håpet at hun også syntes det).



Anonymous poster hash: 996fd...08d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sendt melding. Nevnte ikke det med Tinder, men jeg spurte henne om hun fikk gjort det hun skulle gjøre på kvelden på onsdag, og at jeg sa det var hyggelig å prate med henne (og håpet at hun også syntes det).

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Tok du med det du hadde i parantes? For det ville jeg utelatt neste gang. :) Det får deg bare til å virke usikker, og selv om det er helt ok å være, og de fleste er det, så liker de fleste mennesker at den andre personen er selvsikker og vet hva hun/han vil. Bare et tips fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sendt melding. Nevnte ikke det med Tinder, men jeg spurte henne om hun fikk gjort det hun skulle gjøre på kvelden på onsdag, og at jeg sa det var hyggelig å prate med henne (og håpet at hun også syntes det).

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Jeg mener mitt forslag til sms var bedre. Sannsynligvis har hun nemlig 'dumpet' deg, og meldingen jeg foreslo ville gjort det lettere for henne å si det til deg uten å føle seg kjip. Det du skrev, vil trolig bare plage henne. Om hun ikke lenger er interessert, er det svært uinteressant for henne å fortelle om hun fikk gjort det hun skulle gjøre etc.

Anonymous poster hash: 5700c...bfa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...