Gå til innhold

"Møtt" jente på Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den siste uka har jeg pratet litt med en jente jeg fikk match med på Tinder. De siste dagene er det jeg som har tatt initativet, men hun har alltid vært veldig ivrig i samtalen. I dag tenkte jeg at jeg skulle la henne ta initativet, ikke kontakte henne før hun kontaktet meg. Rett før jeg skulle gå fra jobb gjorde hun nettopp det. Vi hadde snakket om å prate i tlf, og da ville hun det. Vi pratet ikke så lenge, men jeg syntes i hvert fall at samtalen fløt bra, tonen var lett, og vi hadde tilsynelatende mye å snakke om.

Da jeg nå sjekket Tinder, var matchen borte. Det var ikke jeg som fjernet den, så det må hun ha gjort. Altså, det er ingen praktisk hindring mtp. kontakt (har jo tlf. nr) men klart, har jo nå mine tvil mtp. videre kontakt. Hva tenker dere?



Anonymous poster hash: 9f500...623
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis hun ikke tar kontakt igjen eller du ikke får svar så har hun nok fått kalde føtter. sånt skjer.

ELLER kanskje hun har slettet appen fordi hun føler at dette er noe hun vil satse på. det er liksom vanskelig å vite :P



Anonymous poster hash: d9038...00c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis hun ikke tar kontakt igjen eller du ikke får svar så har hun nok fått kalde føtter. sånt skjer.

ELLER kanskje hun har slettet appen fordi hun føler at dette er noe hun vil satse på. det er liksom vanskelig å vite :P

Anonymous poster hash: d9038...00c

Så jeg bør kanskje vente noen dager for å se? Vel, jeg har i hvert fall ikke tenkt å virke masete, den feilen har jeg gjort før.

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg bør kanskje vente noen dager for å se? Vel, jeg har i hvert fall ikke tenkt å virke masete, den feilen har jeg gjort før.

Anonymous poster hash: 996fd...08d

kjenner til det ja. vent en eller to dager du :) å send melding å hør hvordan det går eller noe :)

Anonymous poster hash: d9038...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, håper det er fordi hun har sletta appen!

Egentlig heller jeg mot forslaget å vente til hun tar kontakt på telefon. Men alikevel, det var hun som tok kontakt sist, altså skader det ikke å ta initiativ selv. I tilfelle hun venter på deg. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, håper det er fordi hun har sletta appen!

Egentlig heller jeg mot forslaget å vente til hun tar kontakt på telefon. Men alikevel, det var hun som tok kontakt sist, altså skader det ikke å ta initiativ selv. I tilfelle hun venter på deg. ;)

Nå ble den Tinder-samtalen ganske så lang. Men bortsett fra det så har vi bare snakket på tlf i noen minutter. Vi har ikke møtt hverandre enda. Hva er sannsynligheten for at hun sletter appen så fort?

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble den Tinder-samtalen ganske så lang. Men bortsett fra det så har vi bare snakket på tlf i noen minutter. Vi har ikke møtt hverandre enda. Hva er sannsynligheten for at hun sletter appen så fort?

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Vet ikke hva sannsynligheten er, men den er jo alltids tilstede. Det får du uansett ikke klarhet i.

Det eneste du kan gjøre er å spille med på telefon, og håpe på det beste.

Hvordan gikk telefonsamtalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk telefonsamtalen?

Nå vet ikke jeg hvordan hun opplevde den enda, men jeg syntes i hvert fall at samtalen gikk lett, opplevde ikke pinlig stillhet, og tonen var lett og ledig. Så å si bare god stemning, vil jeg si. Men igjen, for min del er det viktigst å vite hvordan hun faktisk opplevde den. Og det var hun som ønsket å prate på tlf i dag, da hun hadde anledning. Vi hadde snakket om det tidligere, men da kunne hun ikke prate på tlf, så vi holdt samtalen gående på Tinder. Blir i hvert fall ikke noe nå, til det er det alt for sent. Kanskje se an i morgen, uten å ta kontakt, og så evt. sende melding på fredag, eller noe?

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hvordan hun opplevde den enda, men jeg syntes i hvert fall at samtalen gikk lett, opplevde ikke pinlig stillhet, og tonen var lett og ledig. Så å si bare god stemning, vil jeg si. Men igjen, for min del er det viktigst å vite hvordan hun faktisk opplevde den. Og det var hun som ønsket å prate på tlf i dag, da hun hadde anledning. Vi hadde snakket om det tidligere, men da kunne hun ikke prate på tlf, så vi holdt samtalen gående på Tinder. Blir i hvert fall ikke noe nå, til det er det alt for sent. Kanskje se an i morgen, uten å ta kontakt, og så evt. sende melding på fredag, eller noe?

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Høres ut som en god plan!

Prøv å husk om det var noe som utmerket seg i Tinder-samtalen som du kan nevne. Feks hvordan hun hadde det i bursdagen til søsteren, eller lignende.

Alltid bra når folk husker hva som har blitt nevnt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi pratet sammen på tlf sa hun at hun skulle gjøre et eller annet. Kunne jo spurt hvordan det gikk. Selvfølgelig, når/hvis jeg tar kontakt igjen.



Anonymous poster hash: 996fd...08d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status: har ikke hørt noe siden i går. Og har bestemt meg for ikke å ta kontakt i dag. Får se om jeg gjør det i morgen. Tar jeg kontakt, gjør jeg det senest lørdag.



Anonymous poster hash: 996fd...08d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Add henne på facebook. Eller send sms. Men helt riktig som du gjør, la henne styre løpet. Jenter liker å ha kontroll, og at gutten ikke er for pågående!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Add henne på facebook. Eller send sms. Men helt riktig som du gjør, la henne styre løpet. Jenter liker å ha kontroll, og at gutten ikke er for pågående!

Har ikke fått etternavnet hennes (ja, jeg vet jeg kan søke opp tlf), så å legge henne til på Facebook er uaktuelt. Tar nok ikke kontakt i kveld, kanskje i morgen, med en SMS. Eller lørdag. Har ikke hørt noe mer, forresten.

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Add henne på facebook. Eller send sms. Men helt riktig som du gjør, la henne styre løpet. Jenter liker å ha kontroll, og at gutten ikke er for pågående!

Det kommer helt an på interessen hun har i gutten. Er hun interessert og han er treig i avtrekkeren mister hun interessen. Har ikke noe med kjønn å gjøre, det har med personlighet og interesse å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte har dere skrevet med hverandre før hun sletta seg eller fjerna matchen og du fikk panikk?

Hver dag. På tinder tok jeg initiativet de første dagene, men vi hadde lange samtaler på Tinder på kveldene, og jeg la meg sent. Nå på onsdag ville hun prate i tlf, så da sendte hun meg en melding med tlf. Etter samtalen har jeg ikke hørt noe.

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hver dag. På tinder tok jeg initiativet de første dagene, men vi hadde lange samtaler på Tinder på kveldene, og jeg la meg sent. Nå på onsdag ville hun prate i tlf, så da sendte hun meg en melding med tlf. Etter samtalen har jeg ikke hørt noe.

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Så ingen sms etter samtalen og hvordan avsluttet dere samtalen? Hva sa hun før dere la på? Ble dere enige om å treffes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ingen sms etter samtalen og hvordan avsluttet dere samtalen? Hva sa hun før dere la på? Ble dere enige om å treffes?

Avsluttet vel med "prates". Ikke noe konkret om å møtes, men jeg ville heller ikke stresse. Hun har tidligere sagt at hun vil treffe meg, men hun sa hun ville prate i tlf først, i hvert fall.

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avsluttet vel med "prates". Ikke noe konkret om å møtes, men jeg ville heller ikke stresse. Hun har tidligere sagt at hun vil treffe meg, men hun sa hun ville prate i tlf først, i hvert fall.

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Så samtalen dere i mellom har vært veldig laidback hele veien? Har du følt at hun hadde litt overtaket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så samtalen dere i mellom har vært veldig laidback hele veien? Har du følt at hun hadde litt overtaket?

Ja, egentlig. Samtalen har gått ganske greit. Eneste er at jeg (på Tinder) har tatt initiativet. Men nå sist var det hun som tok initiativet, og det syntes jeg var bra. Trenger litt feedback fra andre enden også. Det skal ikke bare være den ene som må ta initiativ. Derfor holder jeg også igjen litt nå.

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...