Gå til innhold

"Møtt" jente på Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ville tolket det som et dårlig tegn at matchen var borte. Sannsynligheten for at hun kutter ut appen bare pga at hun har hatt en telefonsamtale med deg er ikke stor, så jeg ville tolket det som om hun har fjernet deg som match.. Jeg har vært på mange dater uten å fjerne appen, for jeg vil jo vente å se om jeg liker daten først. Det er nok vanlig først å fjerne den når man har vært på en del dater med samme person og føler for å satse.

Så mest sannsynlig har dere hatt helt forskjellige oppfatninger om hvor bra den samtalen gikk. Det trenger jo ikke være pinlig stillhet og dårlig flyt som gjør utslaget, kan jo være noe så enkelt som måten du snakket på eller at du sa noe som var en dealbreaker for henne.

Men nå har du jo sendt henne melding, så da blir det interessant å se om du får svar/hva hun svarer.



Anonymous poster hash: e4fe6...2ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok du med det du hadde i parantes? For det ville jeg utelatt neste gang. :) Det får deg bare til å virke usikker, og selv om det er helt ok å være, og de fleste er det, så liker de fleste mennesker at den andre personen er selvsikker og vet hva hun/han vil. Bare et tips fra meg :)

Ja, jeg gjorde det. Det jeg tenkte om det var at jeg ville vise at jeg også bryr meg om hva hun mener, ikke bare tenke på meg selv (skrev ikke det i en parantes i selve meldingen). Men hvis det bare er tull/unødvendig, og det får meg til å virke usikker, så er det noe å ta med seg til neste anledning. Man lærer så lenge man lever :)

Jeg mener mitt forslag til sms var bedre. Sannsynligvis har hun nemlig 'dumpet' deg, og meldingen jeg foreslo ville gjort det lettere for henne å si det til deg uten å føle seg kjip. Det du skrev, vil trolig bare plage henne. Om hun ikke lenger er interessert, er det svært uinteressant for henne å fortelle om hun fikk gjort det hun skulle gjøre etc.

Anonymous poster hash: 5700c...bfa

Jeg tok ikke med det med at matchen er borte på Tinder, fordi jeg tenkte det ville få meg til å fremstå masete. Dessuten, å ta det med for å gjøre det enklere for henne å si det til meg uten å føle seg kjip står ikke på min prioriteringsliste. Enten får hun si det som det er slik situasjonen er nå, ellers får hun la være å svare. Får jeg ikke svar er det svar nok i seg selv. Da er det bare å slette melding, slette nr, kort sagt, utradere alle spor etter henne (skulle ikke være så vanskelig, alt av spor jeg har nå er en oppføring i kontaktlista på tlf, en oppføring på anropslista og en sendt melding.

Det er klart at min umiddelbare reaksjon på at matchen var borte var at jeg tok det som et dårlig tegn. Men, har hun dumpet meg, så har hun dumpet meg. Så enkelt er det. Kommer ikke til å felle noen tårer av den grunn.

Akkurat nå avventer jeg. Det har bare gått 45 min siden jeg sendte meldingen, og jeg mister ikke roen av den grunn. Men, hvis jeg ikke har fått svar i løpet av kvelden er svaret gitt, med rimelig god sikkerhet.

Anonymous poster hash: 996fd...08d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS. Ikke kast bort tid på grubling.

Send henne følgende sms:

"Hei, og takk for praten sist! Jeg la merke til at matchen på Tinder var forsvunnet etter samtalen, og er litt usikker på hvordan jeg skal tolke det. Ombestemte du deg? :-)"

Anonymous poster hash: 5700c...bfa

Den meldingen kan like mye vise paranoia, eller at man tenker det verste. Jeg overser slike tanker av negativitet som kommer i mitt hodet, og har sett at det fungerer veldig bra. Det verste er ofte ikke det rette, men det blir det rette når man handler deretter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gjorde det. Det jeg tenkte om det var at jeg ville vise at jeg også bryr meg om hva hun mener, ikke bare tenke på meg selv (skrev ikke det i en parantes i selve meldingen). Men hvis det bare er tull/unødvendig, og det får meg til å virke usikker, så er det noe å ta med seg til neste anledning. Man lærer så lenge man lever :)

Jeg tok ikke med det med at matchen er borte på Tinder, fordi jeg tenkte det ville få meg til å fremstå masete. Dessuten, å ta det med for å gjøre det enklere for henne å si det til meg uten å føle seg kjip står ikke på min prioriteringsliste. Enten får hun si det som det er slik situasjonen er nå, ellers får hun la være å svare. Får jeg ikke svar er det svar nok i seg selv. Da er det bare å slette melding, slette nr, kort sagt, utradere alle spor etter henne (skulle ikke være så vanskelig, alt av spor jeg har nå er en oppføring i kontaktlista på tlf, en oppføring på anropslista og en sendt melding.

Det er klart at min umiddelbare reaksjon på at matchen var borte var at jeg tok det som et dårlig tegn. Men, har hun dumpet meg, så har hun dumpet meg. Så enkelt er det. Kommer ikke til å felle noen tårer av den grunn.

Akkurat nå avventer jeg. Det har bare gått 45 min siden jeg sendte meldingen, og jeg mister ikke roen av den grunn. Men, hvis jeg ikke har fått svar i løpet av kvelden er svaret gitt, med rimelig god sikkerhet.

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Synes du tenker fornuftig her jeg! Krysser fingrene for at du får det resultatet du ønsker deg, hvis ikke så er du ett steg nærmere den rette uansett, tenker jeg! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du tenker fornuftig her jeg! Krysser fingrene for at du får det resultatet du ønsker deg, hvis ikke så er du ett steg nærmere den rette uansett, tenker jeg! :)

Takk for velmenende ord. Ser ingen grunn til å lage noe mer ut av det enn hva det er. Jeg er realist, og hvis en jente jeg kun har tekstet med på Tinder, samt pratet med på tlf en eneste gang skulle "dumpe" meg, så er hun glemt "i morgen".

Ok, hvis hun svarer på meldingen, så får vi se hvor det ender. Og hvis ikke, så er det helt greit å være singel også. Har vært singel i mange år nå, så noen år fra eller til spiller liten rolle nå.

Anonymous poster hash: 996fd...08d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velmenende ord. Ser ingen grunn til å lage noe mer ut av det enn hva det er. Jeg er realist, og hvis en jente jeg kun har tekstet med på Tinder, samt pratet med på tlf en eneste gang skulle "dumpe" meg, så er hun glemt "i morgen".

Ok, hvis hun svarer på meldingen, så får vi se hvor det ender. Og hvis ikke, så er det helt greit å være singel også. Har vært singel i mange år nå, så noen år fra eller til spiller liten rolle nå.

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Hvorfor har du laget en diskusjonstråd på KG nå da, om dette betyr så lite for deg?

Jeg synes fremdeles mitt råd var bedre enn Nettinettets. Forskjellen mellom meg og N er også (så vidt jeg vet) at hun er singel mens jeg er i et langvarig forhold.

Anonymous poster hash: 5700c...bfa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor har du laget en diskusjonstråd på KG nå da, om dette betyr så lite for deg?

Jeg synes fremdeles mitt råd var bedre enn Nettinettets. Forskjellen mellom meg og N er også (så vidt jeg vet) at hun er singel mens jeg er i et langvarig forhold.

Anonymous poster hash: 5700c...bfa

Lagde jo tråden fordi jeg kom borti en situasjon jeg var usikker på. Kanskje jeg har gjort ting feil men som jeg ikke ser selv.

Altså, det jeg mener er at hvis hun glipper, så glipper hun. Greit, får ikke gjort noe med det nå. Hvis det glapp fordi hun rett og slett ikke var interessert, så er det fint lite jeg kan gjøre med det. Men hvis det glapp fordi jeg gjorde noe feil er det klart jeg er interessert i å lære av det slik at jeg kan gjøre det bedre neste gang.

Ja, om jeg forblir singel i noen år til (eller for alltid) er ikke det verdens undergang. Men møter jeg en jente jeg liker sier jeg ikke nei til å bli sammen med henne om anledningen byr seg.

Anonymous poster hash: 996fd...08d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Den siste uka har jeg pratet litt med en jente jeg fikk match med på Tinder. De siste dagene er det jeg som har tatt initativet, men hun har alltid vært veldig ivrig i samtalen. I dag tenkte jeg at jeg skulle la henne ta initativet, ikke kontakte henne før hun kontaktet meg. Rett før jeg skulle gå fra jobb gjorde hun nettopp det. Vi hadde snakket om å prate i tlf, og da ville hun det. Vi pratet ikke så lenge, men jeg syntes i hvert fall at samtalen fløt bra, tonen var lett, og vi hadde tilsynelatende mye å snakke om.

Da jeg nå sjekket Tinder, var matchen borte. Det var ikke jeg som fjernet den, så det må hun ha gjort. Altså, det er ingen praktisk hindring mtp. kontakt (har jo tlf. nr) men klart, har jo nå mine tvil mtp. videre kontakt. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 9f500...623

det er ikke sånn at hun har sletta seg fra tinder fordi hun traff deg og liksom ikke trenger det mer??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke sånn at hun har sletta seg fra tinder fordi hun traff deg og liksom ikke trenger det mer??

Kan jo være en mikroskopisk sannsynlighet for det, men det tviler jeg sterkt på. Forresten, nå er det 1.5 time siden jeg sendte melding, og har ikke fått svar enda.

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være en mikroskopisk sannsynlighet for det, men det tviler jeg sterkt på. Forresten, nå er det 1.5 time siden jeg sendte melding, og har ikke fått svar enda.

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Men det er mulig. Daten min slettet tinder på veien inn til Oslo på første date, rett ved siden av meg (må sies at det gikk bra, mtp at jeg er hos han nå)

Det kan hende hun sover, dersom hun tekster sent- så våkner hun kanskje sent også? ;)

Uansett, dette er spennende og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå gått 2 timer, og enda ikke noe svar. Men jeg venter til i kveld med å trekke noen som helst form for konklusjon.



Anonymous poster hash: 996fd...08d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velmenende ord. Ser ingen grunn til å lage noe mer ut av det enn hva det er. Jeg er realist, og hvis en jente jeg kun har tekstet med på Tinder, samt pratet med på tlf en eneste gang skulle "dumpe" meg, så er hun glemt "i morgen".

Ok, hvis hun svarer på meldingen, så får vi se hvor det ender. Og hvis ikke, så er det helt greit å være singel også. Har vært singel i mange år nå, så noen år fra eller til spiller liten rolle nå.

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Veldig bra innstilling! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor har du laget en diskusjonstråd på KG nå da, om dette betyr så lite for deg?

Jeg synes fremdeles mitt råd var bedre enn Nettinettets. Forskjellen mellom meg og N er også (så vidt jeg vet) at hun er singel mens jeg er i et langvarig forhold.

Anonymous poster hash: 5700c...bfa

Ja og siden jeg tross alt har datet noen ganger, pluss har fått innblikk i hva 100 vis av mennesker som dater tenker, og hjulpet 10 talls med å få seg en kjæreste etter å ha prøvd i mange år på egenhånd, så kan det hende jeg har noe fornuftig å komme med, selv om jeg ikke har funnet den rette for meg. :)

Du vet hva som funket for deg, men din personlighet, din væremåte, dine ønsker, dine krav osv osv skiller seg fra de fleste andre. Dermed er det også kanskje slik at det du gjorde ikke fungerer for alle andre. Men hey, det kan hende ditt råd var bedre enn mitt og passet bedre til den dama han håper å opprettholde kontakt med.

Endret av Nettinettet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og siden jeg tross alt har datet noen ganger, pluss har fått innblikk i hva 100 vis av mennesker som dater tenker, og hjulpet 10 talls med å få seg en kjæreste etter å ha prøvd i mange år på egenhånd, så kan det hende jeg har noe fornuftig å komme med, selv om jeg ikke har funnet den rette for meg. :)

Du vet hva som funket for deg, men din personlighet, din væremåte, dine ønsker, dine krav osv osv skiller seg fra de fleste andre. Dermed er det også kanskje slik at det du gjorde ikke fungerer for alle andre. Men hey, det kan hende ditt råd var bedre enn mitt og passet bedre til den dama han håper å opprettholde kontakt med.

Jeg tar det fremdeles for gitt at hun dama ikke er interessert. Det må ha vært noe ved telefonsamtalen hun mislikte. Det mitt forslag åpnet for, var at hun skulle få en mulighet til å si dette rett ut. Fremfor å være taus og gjøre et uredelig forsvinningsnummer.

Som du vet eller ikke vet, synes mange av oss kvinner det er vanskelig å avvise menn. Vi får dårlig samvittighet.

Anonymous poster hash: 5700c...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en del på sukker (jente), når jeg skriver med noen jeg synes virker bra så ber jeg gjerne om en telefonsamtale i forkant av treff. Dette fordi jeg på telefonen får kjent litt på kjemi i forkant. Jeg vil anslå at ca halvparten av de jeg tar med på telefonen blir silt ut etter første samtale. Det kan være småting som hvordan de uttrykker seg, tonefall (noen kan høres uengasjerte, sure eller litt trege ut f.eks), jeg ser på måten han responderer på det jeg sier osv...

Håper hun snart gir lyd fra seg :)



Anonymous poster hash: 87cb1...d62
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, nå har det gått snaue 5 timer, ikke noe svar. Begynner å se dårlig ut mtp. videre kontakt, dette her. Jaja.



Anonymous poster hash: 996fd...08d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så leit. Bra du ikke tar det aå veldig tungt iallfall!

Altså, hvis jeg ikke får svar i dag eller i morgen, kunne jeg bare for moro skyld sendt en melding i på søndag med noe sånt som "hei, fikk visst ikke noe svar i går. Det, og at du nå er borte fra Tinder tar jeg som tegn på at du ikke er interessert i videre kontakt. Ønsker deg lykke til videre."

Men det er bare en morsom tanke. Mest sannsynlig blir den jeg sendte tidligere i dag det siste hun hører fra meg hvis jeg ikke får svar...

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvis jeg ikke får svar i dag eller i morgen, kunne jeg bare for moro skyld sendt en melding i på søndag med noe sånt som "hei, fikk visst ikke noe svar i går. Det, og at du nå er borte fra Tinder tar jeg som tegn på at du ikke er interessert i videre kontakt. Ønsker deg lykke til videre."

Men det er bare en morsom tanke. Mest sannsynlig blir den jeg sendte tidligere i dag det siste hun hører fra meg hvis jeg ikke får svar...

Anonymous poster hash: 996fd...08d

Ikke skriv det. Da virker du såret og kanskje litt snurt. Og som om du tar dette tyngre enn du hevder her på KG at du gjør. Sender du flere meldinger nå, har du tapt.

Anonymous poster hash: 5700c...bfa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...