Gå til innhold

Synes dere virkelig at fotballfruemannen er så hot..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest KeyserSoze

Vettu jeg blir litt lei meg når jeg ser folk kommenterer utseendet til folk. Vi kan ikke noe for hvordan vi ser ut. Hadde jeg lest en tråd om hvor stygg jeg eller kjæresten min er og gått på detaljer hva som.er "galt", hadde jeg blitt lei meg.

Gjerne si "ikke helt min type" osv men Vær så snill å ikke gå på detaljer hva du synes er stygt med en annen person. Usmakelig.

Jeg har diskutert med venninner om hvem som er pen og ikke jeg også men ingen hører det eller tar skade av det. Om jeg har skrevet noe på nett så skal jeg iallefall ta meg selv i nakken og ikke gjøre det mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ryddet for kommentar til moderering. Er det noen spørsmål vedrørende dette så tas det på PM eller på Ris og Ros, ikke i tråder.

Irrlys, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å diskutere utseendet på folk er bare lavmål.

Anonymous poster hash: 14198...ead

Enig her. Han er vel generelt dårlig likt fordi han fremstår som ei oppblåst blære. Det er nok godt mulig han ikke er det, men han har en veldig ovenifra og ned-holdning til tider, og går rundt med den oppfatningen av at han er en levende fasit.

Han har sett litt mørk ut under øya noen ganger, men det skyldes kanskje den strikte dietten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er hyggelig, sjarmerende og godt likt, så tror jeg ikke folk tenker over utseendet engang.

Anonymous poster hash: 2b904...a77

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at der har sneket seg inn litt latinoblod der ja... (Ref, innvandringen til sunnmøre for maange år siden).



Anonymous poster hash: a012d...5fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er personligheten som gjør folk, og mye av grunnen til at FF har et så dårlig rykte er pga han.

Anonymous poster hash: a012d...5fb

Han er altfor høy på seg selv, og kommer med lite gjennomtenkte utsagn gang på gang som rett og slett skader ryktet til fotballfrue. Og seg selv for den slags skyld.. !

Anonymous poster hash: badc6...325

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...