Gå til innhold

Synes dere virkelig at fotballfruemannen er så hot..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er nok ingen andre enn Caroline som synes han er hot...



Anonymous poster hash: 8ea29...d0f
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok ingen andre enn Caroline som synes han er hot...

Anonymous poster hash: 8ea29...d0f

Jeg synes han ligner på Steve Buscemi.

Anonymous poster hash: 7bd7e...d34

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han ligner på Steve Buscemi.

Anonymous poster hash: 7bd7e...d34

Helt enig !

Anonymous poster hash: 931f5...2e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er da grunnen?

Det fremstår jo som at folk prøver å henge han ut, i sjalusiens navn...

Anonymous poster hash: 2fcf8...e78

alltid i sjalusiens navn! Det går ikke ann å bare synes noen er tragisk nei:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får jeg følelsen av at en del av disse fotballfruetrådene er opprettet med "omvendte" problemstillinger som legger opp til å diskutere henne og familien hennes negativt? Og det om noe så smålig som hvorvidt mannen hennes er hot? Jeg vedder lørdagsgodtet mitt på at trådstarteren planla å få denne tråden til å bli en tråd om at mannen hennes ikke er pen å se på.

Det er tråder som dette som gjør at noen av oss har ff-"kritikerne" langt oppi halsen.



Anonymous poster hash: 9ae6d...599
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri nevnt han selv, men jeg må bare si at jeg skjønner godt at han kan være et irritasjonsmoment for enkelte! Han virker ofte arrogant og som en bedreviter, noe som trykker på knappene til folk.



Anonymous poster hash: 49186...a90
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han ligner på Steve Buscemi.

Anonymous poster hash: 7bd7e...d34

Enig, men syns han ligner på "Theon Greyjoy i Games of thrones også. Blanding mellom de to :-)

Anonymous poster hash: 1b95e...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både FF og mannen er helt middelmådige utseendemessig. Synes hun er hakket mer attraktiv enn ham.

De har vel ikke akkurat i bøtter og spann av sjarm heller..

Har aldri hørt noen si at de finner dem "hotte" for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 16ed1...52c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, synes absolutt ikke at han er hot. Ingenting ved den mannen som tiltaler meg.



Anonymous poster hash: 0c559...e3c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns fotballfruen er en veldig søt å pen kvinne. Men mannen syns jeg beklageligvis er stygg :S håret hans og trekkene hans er ikke tiltrekkende i det hele tatt :S han er heldig som har fått en vakker kone, men utifra media så virker det heller ikke som han har en bra personlighet.

Anonymous poster hash: 6dd0a...920

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt utrolig lei meg om folk diskuterte utseendet til kjæresten min, ved å si han var stygg, lite attraktiv, det var noe gale med øynene hans osv. Folk har faktisk følelser, selv om de er kjent eller ei. Man kan gjerne diskutere personlighet eller noe dumt de driver med, men la utseendet til folk ligge. Det er ikke så mye man kan gjøre med hvordan man ser ut.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det virket som om han hadde hatt en bra personlighet hadde nok ingen giddi å diskutert utseende hans heller.

Anonymous poster hash: 4cda7...90e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotballfruemannen er heldig som har fått en dame som skårer såpass mye høyere enn ham utseendemessig. I tillegg virker hun mer sympatisk enn ham og blir antagelig også brødvinneren i familien i fremtiden. Tipper han legger opp til jul. Det er i det hele tatt hun som har fått den dårlige dealen i det forholdet.



Anonymous poster hash: 8ea29...d0f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Hadde blitt utrolig lei meg om folk diskuterte utseendet til kjæresten min, ved å si han var stygg, lite attraktiv, det var noe gale med øynene hans osv. Folk har faktisk følelser, selv om de er kjent eller ei. Man kan gjerne diskutere personlighet eller noe dumt de driver med, men la utseendet til folk ligge. Det er ikke så mye man kan gjøre med hvordan man ser ut.

Helt enig. Denne diskusjonen er like mye på jordet som diskusjonen rundt størrelsen på føttene til FF/CBE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å diskutere utseendet på folk er bare lavmål. Anonymous poster hash: 14198...ead

FF "leder" et program som bare handler om utseende, kvir seg ikke for å komme med negative kommentarer, på TV. Mener du det også er lavmåø?

Anonymous poster hash: e706a...cc9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel mannen som er kjent for å kommentere utseende på kvinner som veier x ant kilo for mye på sosiale medier.. og nei, jeg tenker ikke bare på Beyoncé.



Anonymous poster hash: ccbd2...3ee
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...