Fibonacci Skrevet 15. desember 2008 #901 Del Skrevet 15. desember 2008 Så utrolig trist å lese, kondolerer... Mange tanker til familien hans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 15. desember 2008 #902 Del Skrevet 15. desember 2008 Uff, skjønner godt at jula er litt på hold - og skjønner veldig godt at du helst bare vil feire jul her hjemme som planlagt! :klemme: Jeg synes også det er pes å være på julebesøk over lengre tid, og gleder meg bare til å være her i år. Tror jeg skjærer gjennom og inviterer folk hit i morgen, jeg. Det passer egentlig litt dårlig for meg resten av uka pga mannens jobbetider. Vi er hjemme fra ti og utover, bare dukk opp! Håper du også kan, Imax. :klemme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 15. desember 2008 #903 Del Skrevet 15. desember 2008 Håper begravelsen blir den 22. sånn at du får en jul sånn som du vil. Enda en og tanker til alle som har det vondt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #904 Del Skrevet 16. desember 2008 Takk for hilsner LT, Kaffe og Lava. Mulig jeg kommer innom etter hvert Lava, trenger sikkert et avbrekk i dag! (men uten symaskin ) Begravelse blir 22., og vi drar nordover fredag morgen og drar tilbake lille juleaften. Så da bruker vi jo mye tid der oppe, men slipper å feire jul der (og kan gå på shopping på dagen lørdag og/eller søndag hvis det blir litt "trangt" inne). Tror gubben er fornøyd også, han blir faktisk ganske sliten av å snakke med søsteren sin. Synd å si det, men sånn er det. Det er derfor det er viktig å få profesjonell hjelp i en sånn situasjon, så man ikke sliter ut nettverket sitt. Det er visstnok et kriseteam som skal bistå familien litt nå, så får vi håpe det hjelper litt. Blir nok rart å dra nordover, men sikkert bra også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 16. desember 2008 #905 Del Skrevet 16. desember 2008 Kondolerer her fra også. Håper det går greit midt opp i alt styret som er for tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 19. desember 2008 #906 Del Skrevet 19. desember 2008 Håper dere har det så bra som dere kan ha det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #907 Del Skrevet 25. desember 2008 Da er julaften over, og 1. juledag. Og nå er det ingen flere faste, planlagte familieinnslag heldigvis. Fint med familie, men det blir litt mye etter en tid! Vi hadde en koselig feiring her hjemme, ikke så veldig spennende, og A var egentlig passe sliten og sur mesteparten av dagen (med glimt av glede, altså). Tror all denne reisingen osv. tar på. Mamma kom med all maten (supert!) og pappa med julekaker. Fantastisk! Men det var lovlig slitsomt å komme hjem tirsdag og ha feiring hjemme dagen etter på. Men vi kom i havn, og klarte til og med å stikke innom til tanta mi til lunch juleaften formiddag. Turen til nord var bra for oss og familien. Men jeg holdt på å gå på veggen allerede fredag, så det lovet ikke godt. A ville ikke gå til kusinene i nabohuset, og hva kan man gjøre da? Men det gikk seg til altså. Men det har vært sinnsykt mye tv/film for henne denne helgen, og det synes jeg ikke er helt optimalt. Men med mye voksensnakk, kusiner som leker med sine venner og som ikke er så opptatt av sin lille kusine, så blir det litt sånn. Begravelsen og alt var jo en bedrøvelig affære, men det var fint å få det med seg og det var fint å få det overstått. Det lettet seg liksom litt etter det var ferdig, for alle stresser mye rundt masse praktiske detaljer som ikke betyr en dritt, for å si det pent (eks. har du vasket bilen nå, det mååå vi få gjort, og jeg vet ikke om jeg orker å ha på meg skjørt, må jeg ha på meg skjørt?!?!). Tror svigermor kunne egnet seg som en muslimsk gråtekone. For maken til historieforteller og, tja, hun samler altså på folks dramatiske historier, sykdommer og elendighet. Så jeg fikk historier om en som hadde en sønn som tok livet sitt, sønnen til en som kjørte seg ihjel i fylla, en ung jente som har fått kreft, og bla bla bla. Akkurat som om vi ikke hadde nok med elendigheten som var hos oss... Men jeg måtte kommentere det når de snakket om en fyr som snakket så mye og hun da skjøt inn at han hadde fått sukkersyke, stakkars mann: Snakket han mer etter han fikk sukkersyke? MAKAN! Nei, nå må jeg legge meg. Er supertrøtt (O synes det er stas å være våken et par timer midt på natten), men jeg har blitt dratt inn i en dokumentar om Anne Leibovitz (fotograf). Sinnsykt liv. Tenk å ta John Lennons siste bilde! Og hvilke bilder! Det er da man skjønner hva slags super-amatør man er når man tar bilder. En ting: I går på juleaften var det litt trist, for A fikk ikke noen ordentlig leker! Så hun lekte litt med noe O fikk, men. Hm, hun hadde det jo greit da, men jeg ble lei meg på hennes vegne. Så jeg tror lørdagen havner vi på Toys r us. Er det litt rart at jeg bryr meg om det ? (hun fikk fine gaver altså, men mye praktiske gaver). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #908 Del Skrevet 26. desember 2008 Fikk telefon fra HR-direktøren hos oss med følgende beskjed: Organisasjonsendringene vil medføre at firmaet skal ha en kommunikasjonsdir og en kommunikasjonskonsulent. Og ikke en kommunikasjonssjef som jeg er... Jeg spurte om jeg var kandidat til dir-jobben, og det sa han at han regnet med... Ny sjef begynte 2 uker etter at jeg gikk ut i permisjon, og jeg satser penger på at jeg ikke får dir-jobb (nye sjefer skal alltid ha "sine" folk, er min erfaring, pluss at jeg har jo vært borte så hun vet jo ikke hva jeg er god for osv). Og jobb som konsulent er jo to hakk ned. Hm. Vi får vente å se, har ingen store forventninger. Men jeg visste jo at ting kom til å skje, men akkurat hva visste jeg jo ikke. Så da har jeg spennende tider i møte. Kanskje må jeg ut på jobbmarkedet igjen. Ikke veeeldig sugen på det i denne livsfasen må jeg innrømme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 31. desember 2008 #909 Del Skrevet 31. desember 2008 Håper det ordner seg i jobben! Og godt nytt år og takk for det gamle til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 1. januar 2009 #910 Del Skrevet 1. januar 2009 Signerer kaffedama Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. januar 2009 #911 Del Skrevet 1. januar 2009 Godt nytt år til deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarah. Skrevet 2. januar 2009 #912 Del Skrevet 2. januar 2009 Godt nyttår Imax! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #913 Del Skrevet 3. januar 2009 Takk for nyttårshilsner jenter! Det setter jeg stor pris på. Ang. jobben vet jeg jo ikke noe mer nå, får ta ting litt som de kommer. Men jeg skal i hvert fall booke møte med sjefen til uka og få en prat og gjøre meg litt mer synlig igjen. Selv om jeg har 6 uker igjen av permisjonen (HERREGUD!), så får jeg vel begynne å tenke *litt* mer jobb nå. Nytt år nye muligheter! (må løpe, nå skjer det noe med ungene her!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 4. januar 2009 #914 Del Skrevet 4. januar 2009 [...] 6 uker igjen av permisjonen (HERREGUD!) [...] Schteike! Det var sannelig ikke så lenge. Vi får ha noen flere treff før du skal begynne å jobbe igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 4. januar 2009 #915 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har bare 8 uker! Trenger kaffe! Hva med et lite treff til uka, dere, jeg trenger å bomme noe goretex fra S - hadde ikke hun en rød kvadratmeter liggende? Eller var det du, Imax? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 6. januar 2009 #916 Del Skrevet 6. januar 2009 Takk for i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 6. januar 2009 #917 Del Skrevet 6. januar 2009 6 uker . Begynner ikke å jobbe før 1. april, jeg - heldigvis! Startet da T var 8 mnd og det var så altfor altfor tidlig... Skulle gjerne vært med i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #918 Del Skrevet 8. januar 2009 Tror det blir bra å begynne å jobbe igjen Murmelmy, ikke minst blir det veldig bra for pappa'n å få noen velfortjente måneder sammen med ungen(e). Vel, bra og bra å begynne å jobbe igjen, det er jo en overdrivelse. For i går fikk jeg beskjed om at jobben min skal bort, og to nye kommunikasjonsstillinger skal opprettes: En høyere stilling enn min og en lavere stilling enn min. Den høyere stillingen er beskrevet på en måte som ligner prikk på CVen til hun som er vikaren min (!), den lavere stillingen er en stilling (og lønn...) som jeg hadde for 4 år siden. Så nå må jeg nok bare se meg etter ny jobb. Æsj. 2009 er kanskje ikke året for sånt. Men, må man så må man. Jeg må også belage meg på å ta den lavere stillingen (til lavere lønn) inntil jeg finner meg noe annet, for noe inntekt må man jo ha. Men sjokk er dette absolutt, men kanskje det er en gylden mulighet å komme vekk fra et firma og en jobb som ikke helt har vært som forventet. Syklubb er avtalt hver tirsdag fremover. Neste uke hos S, uka etter blir det vel hos meg, uka etter der kanskje hos Kaffe eller Lava. Så Murmel, du får henge på om det skulle passe (har forresten en gul leke som tilhører din M!). Et lite hjertesukk (har ikke tid å skrive om ukesvis med manglende søvn...), må løpe videre for å oppdatere CVen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 8. januar 2009 #919 Del Skrevet 8. januar 2009 Usjda, kjipings med den jobben. Får håpe at det åpner seg supre muligheter et annet sted! Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 8. januar 2009 #920 Del Skrevet 8. januar 2009 Så gørr med jobben. Men du får se på det som en mulighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå