Gå til innhold

Imax skravler

Imax

Anbefalte innlegg

Takk for tips vimsevips! Du har nok rett. Det går seg nok til. Har bare et sterkt beskytterinstinkt når min elskede er syk! :veldigsur: Men alt i orden her altså! Måtte bare snakke litt om frustrasjonene.

Kanskje vi skulle legge oss VV? Tror det er på tide, sto opp klokka seks og øyelokka er halvt åpne :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Xavia

Surfer litt på KG i dag, og synes denne er helt konge. Synes det er veldig bra at folk vil avle på hunder som skal være av rasen Dogfighter. Herregud, jeg bor et sted der jeg treffer MANGE hunder, og manger RARE hunder, så this is just what we need. Skrudde folk som avler frem bikkjer som er aggresive, tunge og sterke. Jippi. :evil:

Ja, jeg blir også heeelt overgitt over denne Guran typen. Men jeg har en følelse aat han bare er en tulleprofil.

Ha en fiiin langhelg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Xavia, har ikke sett noe til denne Guran før jeg. Og du har kanskje rett, kanskje det er en tulleprofil, men det er absolutt ingen ting som overrasker meg. Nok av skikkelig mange crazy hundeeiere ute og går... :roll:

Kom meg sent i seng i går, var trøtt som ei strømpe, men det var så morsomt her på KG! Jeg og VV postet og postet, så jeg måtte bare poste etter henne, og så postet hun igjen på min tråd, så da måtte jeg poste. OSV! Tilslutt fikk hun en :fy: og så måtte jeg bare skru av PC'n før jeg så hva hun postet tilbake! :hoho: Når mannen sier "nå går jeg og legger meg", da er det på tide at jeg legger meg også. Til vanlig legger jeg meg flere timer før ham! :wink:

Dagen i dag er mye bedre. Vi hadde en lang morgen i senga :sjarmor::kline::sjarmor: og da ble humøret til både meg og mannen betraktelig bedre! Det er helt utrolig hvor viktig sex er. Merker at når det har gått en stund siden sist, så blir vi mye mer kranglete. Men da er det jo ikke verre enn å bare gjøre dette :kline: igjen da! :hoho:

Har gått en fin tur i dag, jeg, mannen og vovven. Deilig. Nå lager jeg bringebær- og blåbærpai av bær jeg har i fryseren som jeg plukket i fjor. Jeg er veldig spent på hvordan den ender opp, for jeg har bare kokt bærene opp, most dem og hatt dem i en paibunn. Jeg mistenker at den blir passe fuktig, men jeg håper på det beste da. Er litt sånn som må prøve ting innimellom, og noen ganger klaffer det, andre ganger går det i søpla. Men det lukter godt i heimen i hvert fall! :heiajente:

Deilig med søndag og så fredag, og så lørdag igjen! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det ikke så sent på meg. Ordensmannen har gitt noen hint om :kline: og da gidder jeg ikke å være på KG, selv om det var skikkelig kjekt i går :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det jammen meg søndag igjen! Lurer på hvor tiden flyr hen? Har hatt en fin helg, og jobbdagen på fredag var temmelig rolig. Jobbet mye med Indesign sammen med en kollega som jeg har vært på kurs sammen med, og vi hadde det skikkelig moro! Har glemt mye, må jeg innrømme... Så vi fiklet og fiklet. Sånn er det. En annen kollega hadde laget noen "oppgaver", så vi fikk virkelig noe å bryne seg på. Han kommer til å le seg ihjel når han ser hva vi har laget :ler: Men det er morsomt å komme igang.

Fredag var vi på The Voice TV Live i Middelalderparken. Vi dro sammen med kollegaen min og typen hennes, og det var hyggelig. Og 25.000 andre da... Morsomt å se litt forskjellig, men herregud, jeg trodde playback var UT! Utrolig pinlig. Og Espen Lind bør ta seg sammen, han har karisma som en gråstein. Og Kristian Valen, det ble så pinlig at jeg trodde jeg skulle dø. Kurt'en var fantastisk, synger som en gud og har fullt trøkk.

I går hadde vi en lang tur opp Akerselva, og der var det stappers med folk i det fine været. Var innom Pet Shop Girls, men jeg ble ikke dødsimponert, for å si det sånn. Da har hundebutikken på hjørnet borti gata her mye mer å by på synes jeg. Men, men det skal vel være litt eksklusivt da. Og det passer jo dårlig for en sånn H&M dame som meg :hoho:

Fikk besøk av en venninne i går kveld, og vi skravlet og skravlet og skravlet. Så det var jo greit å bli oppdatert! Mannen prøvde å følge litt med, men det var så vidt han klarte det. :lol:

I dag tar vi det helt med ro. Jeg har sittet og sett på haggelbygen som har herjet her. Og nå skinner sola. Sykt vær! Passe innevær til å sitte og surfe på KG. Baker litt brød, og har faktisk også så mått begynt å vaske flisene på kjøkkenet. Det er ikke blitt gjort siden vi la dem for fem år siden... :oops:

Ellers må jeg se på kursopplegget mitt, har faktisk fått privat oppdrag for svigermoren til en kollega som har vært på kurset mitt. Litt spennende da, å holde kurs for noen andre! Men prestasjonsangsten er stor da... For jeg skal jo ha penger for dette, så det bør jo være bra. Ja, ja. det er bare å hoppe i det. Et stort kompliment er det i hvert fall! Sjekket med sjefen også, hun sa det var greit (vil jo ikke gjøre noe som jeg risikerer integriteten min på jobb). Men det blir jo mer øvelse da, som jobben kan dra nytte av. Så nå må jeg nok planlegge litt kurs. Men kanskje en kjeks og litt te først? :ler:

God søndag jenter! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå som det har lykkes for både Xavia og meg sender jeg noen ekstra gravid vibber over til deg. Håper dere lykkes snart :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vi får jo håpe? Mens om en uke, så får vi se hva som skjer da. Men er ikke superstressa enda egentlig, selv om det hadde vært fint om det klaffet med en gang. Og nå har jeg jo i hvert fall skjerpet meg og begynt å være hjemme når det er EL. Så da må det vel snart skje noe? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt blod på papiret da jeg tørket meg i stad, og det er litt rart. Pleier aldri å blø før jeg får mensen. Veldig rart dette her. Kan det bety :babysmokk:? Tør ikke håpe for mye enda, men fredag morgen blir det test i hvert fall, hvis ikke mensen har dukket opp til da. Har vært inne og regnet ut termin allerede, har egentlig sagt til meg selv at jeg ikke skal gjøre det før det er i boks, men jeg klarte ikke å dy meg... Men når Vimsevips fremdeles driver med graviditetstester, så kan vel jeg få lov å regne ut termin? :tunge1: 20. januar høres akkurat passe ut (så får jeg med meg julaften...)

Neida, jeg har begge bena på jorda jenter.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å bygge opp spenningen frem til fredag enda litt mer... Jeg blødde også bittelitt ca en uke før ikm da jeg testet positivt. :wink:

Jeg krysser fingre, armer og bein!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Det kan jo være festeblødning da!! :tommelsmil:

Jeg krysser alt jeg har jeg Imax, kanskje er det en liten spire der?!

Regne ut terminer er da vel fullt lovlig...man har lov til å ta av litt når det handler om babymekking sier nå jeg...jeg har vært stor sponsor av Clearblue i mange år... :oops: :ler:

Krysser fingre og tær for at jeg kommer hjem fra ferie til et positivt resultat her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia
Regne ut terminer er da vel fullt lovlig...

Ja, det er det! :Nikke:

Jeg regnet ut terminer i flere måneder før selve prøvingen startet jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er jeg som er "gal" :tunge1: . Men kjenner meg litt PMS i dag, så det spørs. Jeg er vel litt som deg Xavia, tror det verste inntil det motsatte er bevist...

Og Madden - tror Clearblue lever på sånne folk som oss, som tester og tester og tester. Sier hver måned at jeg skal vente til mensen kommer (og den kommer jo på klokka), men jeg tester alltid dagen før...

Og Siam - den informasjonen hjelper absolutt ikke på spenningen! :wink:

Vel, vel. Vi får krysse fingrene. Og jeg tenker det kan være greit å få barn i februar også... (helgardering!).

Så er det mandag igjen da, fullt kjør på jobben. Blir nedtrykt av dette været, eller er det PMS? Og litt kaos på jobb da, men da er vel alt normalt.

Skal ha hobbykveld i dag! Det blir helt konge. Avlyste forrige gang (det var midt oppi diskusjonen med mannen om at jeg var mye borte...), så nå er det på tide. I dag skal vi sy. Har store planer om å sy en kombinert liggeteppe/veske til bikkja, sånn at jeg kan ha med på reise. Så får jeg se om jeg klarer å lage en patent da. Har kjøpt morsomt stoff med søt voffs på, men jeg tror jeg skal prøve meg på et gammelt gardinstoff først, for her blir det nok mye mekking. Og så skal jeg sy noen puter (driver og trekker om sovesofaen på maskinrommet (les: kontoret, men jeg bor sammen med en datanerd, derav navnet) og en haug med ammeputer (alle er jo gravide!). Skal bli gøy. Jippi, jippi, jippi. Lover å ta bilder etter hvert.

Ha en fin mandag - det skal jeg ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men når Vimsevips fremdeles driver med graviditetstester' date=' så kan vel jeg få lov å regne ut termin? :tunge1: [/quote']

:oops:

Merker småkvalme (det kan være tranen også) og at de derre båndene i magen strekker seg. Så nå tror jeg, det har gått opp for meg :wink: Har ingen planer om å sponse Clearblue mer i dette svangerskapet i hvertfall :tunge1:

Jeg krysser fingrene for at det var en festeblødning. Og bare for informasjonen er 15. februar en helt utmerket dag å ha bursdag på :wink: 21. februar er flaggdag, så det hadde kanskje også vært noe..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at februar er en fin måned også! He he. Kjennes ut som jeg har PMS (masse kviser, litt ustabil i humøret osv), så nå tror jeg mensen kommer som avtalt på fredag. Men, men, den som lever får se! Noen fordeler med ikke å være gravid også, som f.eks. kunne ta seg noen øl i helgen når vi griller og koser oss på hytta... :tunge1:

I går var vi på besøk hos noen venner, fikk servert middag. Virkelig luksus. Deilig å komme hjem fra jobb og så bare gå to kvartaler opp gata og få ferdig middag. SUPERT! Det var hyggelig å prate litt og det var bra vi kom litt tidligere enn vanlig, for da fikk vi se nurket som nå er 4 mnd. Tiden flyr! Snakket også med en kompis av mannen min som venter barn i juli, og på spørsmål om han gledet seg til barnet kom, var det mye nøling først og så mye frem og tilbake... :o Litt sjokka jeg, skal det ikke være en hyggelig tid da? Ja, ja. det varierer vel litt. De virker også litt hysteriske i forhold til både graviditet og barn, jeg får litt fnatt (men så får jeg ofte fnatt også da! :hoho: ). Blir spennende å se hvordan de er når de får barn. Førstegangsfødende som aldri har tatt i et barn blir ofte ganske ekstreme. Kanskje jeg blir sånn selv også? Man vet aldri! :wink:

En rolig dag på jobb i dag. Har mange ting jeg skal gjøre, men lite motivasjon. Uff og uff. Får sette i gang med et eller annet enkelt, også ta det derfra...

I morgen skal jeg holde kurs på kvelden, det blir veldig spennende, jeg har litt nerver. Skummelt å skulle være "konsulent" og tjene penger på å holde kurs!

Ha en strålende onsdag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er så godt i gang med å bygge opp spenningen her, kan jeg bare informere om at jeg også hadde klare pms-symptomer uken før ikm da jeg testet positivt.

Jeg var "Frøken Vil-Ikke" hele uka, faktisk. Jeg pleier ikke å være det mer en et par dager før mensen....

Men det gikk fort over da jeg fant årsaken.

Jeg krysser fortsatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter, dere må slutte å stresse meg da! :fy: Dårlig gjort. Spesielt du Siam, du er skikkelig slem! :tunge1:

Jepp, tester fredag morgen (har bestemt meg for ikke å teste i morgen, basta bom), hvis ikke mensen har kommet til da (men det tror jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da kom mensen tuslende i dag jenter. Sånn er det! Så da hadde jeg rett, men det er jo lov til å håpe! Er uansett glad for at den kom i dag og ikke i morgen. Best at den kommer en dag for tidlig og ikke en dag for sent, for man blir virkelig helt tullete de siste dagene før IKM. Helt snodig.

I kveld skal jeg holde mitt første private kurs! Spennende, spennende. Håper de blir fornøyde. Litt skummelt å holde kurs og skulle få penger for det... Men sånn er det å være voksen business woman! :wink:

Gleder meg til helgen. Skal på hytta med et vennepar av oss, det blir bra å komme vekk. Håper bare ikke jeg dreper typen til venninnen min, han er så UTROLIG kjedelig og teit! Ja, ja. Skal ta med bøker og håndarbeid... Og så håper vi på fint vær! Det blir digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...