Gå til innhold

Ønsk en ny rase du aldri har sett maken til velkommen.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Som dere sikkert har fått med dere, så driver jeg og kompisene og planlegger og arbeider med en helt ny og storslått hunderase av typen Dogfighter. Kennelen vår Honky Tonk Women har allerede funnet navn på to av valpene. De først hannene skal hete Honky Tonk Womens Mick og Honky Tonk Womens Keith...

Rasen har nå fått egen hymne. Den er skrevet av meg til datteren min som skal få æren av å få den første valpen. Jeg har lyst til å dele dette med dere.

ODE TO THE NEW DOG:

A new dog will see this world today. He is not just a dog, he is so much more. His heartbeats takes us back to the wild forrest where his parents have runned so many years before. In the twilight you will see him longing for the deep, dark woods, where he will go out and howl at the moon.

Now he is so tiny and small, but wait, just wait , he will conquer the world. With the strenght of a bull and a look as alert as a tigers you have never seen a dog like this before. His body will be the size of a panther and his theeth are as sharp as thousand swords in the night.

His great devotion for his owner will make him a brother to you. He will fight for you, he will kill for you and in the end he will die for you.

This new dog is a revolution. He is magnificent. His pride and courage is someething the world has never seen before.

Now he is so tiny and small, but wait, just wait, he will conquere the world.

But he is not for all of you....Guran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Denne tar kaka. Du gir meg mang en god latter Guran. :grinele:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

He he he...dette er det beste jeg har lest på lenge....visste ikke at du var poet Guran :hoho: hvem er den for denne rasen da ?og kan du si hvilke raser du har mixet i den ? Eller er det hemmelig? Har du bilde av de kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Det mest komiske er jo egentlig at du rett og slett ikke har sett disse valpene ennå, de er vel ikke født. Og langt mindre hvordan den blir som voksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg kommer aldri ,ever til å røpe rasene som er i denne nye hunden. Det har tatt meg og kompisene mange år å komme fram til den. Vi har lagt vekt på smidighet og temperament i en stor størrelse. Vi har ikke sett valpene ennå men det lover godt. Vi har funnet den rette tispa og nå er det bare å vente å se. Vi planlegger kull nummer to nå. Det er mye arbeid i dette og krever at du vet hva du driver med. Vi holder på å forme ut rasestandarden med bruksområde og tillat størrelse og farger.

Jeg har forresten en jobb, er yrkessjåfør, og håret har jeg klippet for lengst. So rest your case...baby.. :wink:

F T W...... Guran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg tar fullstendig feil, men er det ikke en rimelig langvarig og omstendig prosess for å få godkjent en ny rase lissom? Høres veldig kreativt ut altså, men jeg tror ikke det holder å mixe en Staffordshire med en Mastiff og så slenge på litt hummer og kanari i neste ledd, og så har vi DEN kuule nye rasen... :ler:

Men ambisjonene er det ingenting å si på da! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia
ODE TO THE NEW DOG:

A new dog will see this world today. He is not just a dog, he is so much more. His heartbeats takes us back to the wild forrest where his parents have runned so many years before. In the twilight you will see him longing for the deep, dark woods, where he will go out and howl at the moon.

Now he is so tiny and small, but wait, just wait , he will conquer the world. With the strenght of a bull and a look as alert as a tigers you have never seen a dog like this before. His body will be the size of a panther and his theeth are as sharp as thousand swords in the night.

His great devotion for his owner will make him a brother to you. He will fight for you, he will kill for you and in the end he will die for you.

This new dog is a revolution. He is magnificent. His pride and courage is someething the world has never seen before.

Now he is so tiny and small, but wait, just wait, he will conquere the world.

But he is not for all of you....Guran

:hoho:

Du er rar du Guran! :eeeh:

Er det bare her på Kvinneguiden du skriver om bikkjer, Guran?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er ikke gjort i en fei å lage en ny rase. Og som sagt så er det et resultat av lang planlegging fra vår side. Jeg skrev denne hymnen " ode to the new dog" til datteren min da hun skal få den første valpen. Orden falt sånn på plass fordi jeg er "faren " til denne nye hunden og inne i hodet mitt har jeg et bilde av den og jeg vet den vil bli slik som jeg planlegger. Dette er livsverket mitt og derfor tror jeg at jeg får inspirasjon til å skrive også. Jeg brukte faktisk bare tre dager for å skrive dette, og datteren min har hengt det opp på veggen.

Peace out ...Guran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet på rasen tilsier at dette blir nok en populær hund blant både det norske folk og myndighetene... :o

Men engasjementet er det jo ikke noe å si på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Theeth like thosand swords in the night .. :hoho:

Er det en hund du beskriver her Guran? Gleder meg til å se den nye hunderasen din, men du får den neppe registrert på Norsk Kennelklubb og er kennelnavnet Honky Tonk Womens... :hoho: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest flåpakly

Med en slik beskrivelse av tennene høres det ut som om det er krysset inn litt hai.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke gjort i en fei å lage en ny rase. Og som sagt så er det et resultat av lang planlegging fra vår side. Jeg skrev denne hymnen " ode to the new dog" til datteren min da hun skal få den første valpen. Orden falt sånn på plass fordi jeg er "faren " til denne nye hunden og inne i hodet mitt har jeg et bilde av den og jeg vet den vil bli slik som jeg planlegger. Dette er livsverket mitt og derfor tror jeg at jeg  får inspirasjon til å skrive også. Jeg brukte faktisk bare tre dager for å skrive dette, og datteren min har hengt det opp på veggen.  

Peace out ...Guran

Are you for real, eller???? Nei og nei, kjenner jeg blir flau på dine vegne... :oops:

Peace out ...La Flaca :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting Guran, her sier du jo helt tydelig at du har utviklet en dogfighter. Men i en annen tråd her sier du jo at den skal være en vakt/tjenestehund.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

De første valpene til Honky Tonk Womens Sweet Angie vil gå under betegnelsen VAKT/TJENESTEHUND. Selv om dette er ekstremt tøffer valper av typen DF ere , så vil likevel rasen gå for å være en vakt og tjenestehund. Jeg ser ikke noe motsetningsforhold her. Boxere er også kamphunder men kan likevel være vakt og tjeneste hunder. We got knowledge og har holdt på med dette i mange år nå. Disse valpene vil bli en revolusjon . Og hvis dere tro dette er en slags villkårlig mixing så er det så feil , så feil. Det er nøyaktighet og planlegging som står bak denne rasen. jeg kan si såpass at forespørselen er så stor at alle valpen i kull en og to er solgt før vi har fått begynt med kull to engang og prisen holder jeg for meg selv. Ingen her har hatt råd til noen av DF erne fra Honky Tonk Women. Jeg skrev også at he is not for all of you og det er sant. jeg selger kun til kontakter som jeg kan gå god for eller som kompisene mine kan gå god for..

Medisiner tar jeg ikke by the way. I am my own doctor and i have my own medicine..

Peace out girls...Guran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

:ler: Du er i hvert fall noe for deg selv, det er helt sikkert.

Men når du sier rasen er helt lovlig, hvorfor kaller du den da en vakt og tjenestehund? Er det ikke for å unngå reglene om kamphunder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...