Gå til innhold

Ønsk en ny rase du aldri har sett maken til velkommen.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Så på tv at det var flere som holdt på sånn som deg Guran, å blande hunderaser for å unngå loven. Husker ikke helt hvilken raser det var i de, men sikker noe av det samme som i din "hunderase". er ikke sikkert du er alene om dette skjønner du. Det er sikkert mange flere som har gjort det samme som deg, så nå får Honky Tonk Womens kennel konkurranse :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, men en ting jeg ikke skjønner. Du skriver at det er en ny rase. Men ærlig talt. Så lenge den ikke er registrert i NKK så er det jo ikke noe annet enn en bastard. Og jeg kan ikke helt se at du skal klare å få den godkjent med det første. Det er ikke bare sånn at noen kan blande sammen noe greier og så få den godkjent etterpå. Det tar jo lang tid det da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ikke det at jeg bryr meg om "rasen", men det finnes en hundeklubb til du kan registere i (NHL), som feks amerikansk bulldog kan du registere i NHL, men ikke i NKK, er ingen bastard fordé. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rollings stones blir sikkert knallfornøy av at låten deres brukes til noe så seriøst som bastardoppdrett...... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rollings stones blir sikkert knallfornøy av at låten deres brukes til noe så seriøst som bastardoppdrett...... :hoho:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Rollings stones blir sikkert knallfornøy av at låten deres brukes til noe så seriøst som bastardoppdrett...... :hoho:

først av alt baby;du skriver jo ikke navnet på verdens beste band riktig en gang!tror ikke du har peilig på hverken hunder eller musikk...for det andre ,dette er IKKE bastarder,og honky tonk women kennel fear no competition!

det som vi driver med er revolusjonært.jeg snakker om en hunderase du aldri før har sett maken til!det er en slags panter i hundeformat.jeg driter i om den ikke blir registrert i nkk.folk vil bli laying on their knees begging to buy a DF from me...jeg har ikke sjangs til å dekke etterspørselen jeg får både i fra Norge og Sverige.jeg bruker masse tid på dette og resultatet ser ut til å bli deretter

pleased to meet you,hope you guess my name....

Guran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en skriveleif i ny og ned må man tåle. Har sett dem LIVE jeg ...så jeg vet at det er et meget bra band.

Samme hvor godt du planlegger så er og blir det bastarder.

Sympathy for the devil....ja, det har du helt sikkert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en skriveleif i ny og ned må man tåle. Har sett dem LIVE jeg ...så jeg vet at det er et meget bra band.

Samme hvor godt du planlegger så er og blir det bastarder.

:enig_animasjon:  

Sympathy for the devil....ja, det har du helt sikkert.....

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting Guran, er jo at du gjentar deg selv hele tiden. Ikke noen nye argumenter snart da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

bastarder er jo som sagt de fineste hundene. De har mindre sykdommer og er mere spennende å se på synes nå jeg iallefall. Jeg var i Kristiania i København en sommer og de nyyyydelige bastardene som var der glemmer jeg aldri. jeg stod bare og siklet etter de. Det var noe av det fineste jeg har sett når det kommer til hunder. Det her har vel egentlig ikek noe med saken å gjøre, men måtte bare få fram at bastarder er vel !!! så bra som rasehunder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi disser ikke bastarder ...vi bare slår fast at det er det disse stones hunda til guran er.,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
bastarder er jo som sagt de fineste hundene. De har mindre sykdommer

Det der er bare bullshit da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strengttalt er det vel bare vanskeligere og følge sykdommene. Altså ... hos ridgebacker vet man jo at man kan få dermoid sinus f.eks. Bastarder er en annen sak...der får man ikke noe som "følger rasen". Rasespesifike ting kan gjerne også være recesive egenskaper ...noe som gjør at man ikke får dobbel dose når men blander to raser .. hva vet jeg .. dette er teorier ...ufaglærte sådan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest www.gurahakkepeiling.com

Först skulle det väre intressant å vite hvilken utdannelse Guran har innen genetikk. Han har brukt flere år av sitt liv og har som livsoppgave å drive med noe som han tydligvis ikke vet noenting om!!! Ganske artig "by the way" Snakke om å drite seg ut offentlig da!!!! Snakker om vakt og tjenestehunder i samme öyeblikk nevner han dogfighters :hoho::hoho::hoho:

Folk står i kö for å kjöpe valper av han,,,,, ja, ja, ja det er jo neppe noen seriöse hundefolk om noen trodde det. Han skal som så mange andre bastardoppdrettere pröve å tjene noen kroner, bruk de kronene på en genetikk kurs da Guran og inse at du ikke har en peiling på hva du driver med :wink:

Tenk att det finnes sånne idioter som deg da.

Om du nå er så seriös Guran kan du vel fortelle oss litt om tankegangene dine om din nye rase, hvorfor du har blandet in spesifike raser og vad du tror at du får ut av det. Vis oss litt kunskaper da.

Det kommer naturligvis ett tåpelig svar, ettersom du ikke kan noe i det hele tatt :hoho::wink::hoho::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

vi disser ikke bastarder ...vi bare slår fast at det er det disse stones hunda til guran er.' date='..[/quote']

:ler: Nettopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest becca i.i

Dog fight`ene dine blir sikekr poppulære hos folk som driver å trener hunder til hundekamper :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...