Gå til innhold

Ønsk en ny rase du aldri har sett maken til velkommen.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

er det noen som virkelig har peiling her så må det være meg!jeg har studert og vet masse om gener og avl av hund.dette har tatt oss lang tid!en bastard er en hund som er et tilfeldig resultat av parring av to hunder av forskjellig rase.jeg har derimot krysset raser fra mange generasjoner hunder på vitenskapelig basis!det har tatt meg lang tid og først nå kommer valpene.honky tonk womens kennel have the knowledge to make a new fantastic DF!dere kan tørke av dere gliset deres når der e står og sikler etter denne nye panterhunden.

please allow me to introduce myself,i`m a man of wealth and taste...Guran!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Det der er bare bullshit da :roll:

Bastarder plages ikke med sånne typiske sykdommer som følger endel raser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

:roll: Den dagen du ser meg sikle etter en av dine valper kan du drømme om Guran....

Jeg syns du virker så bråkjekk i din omtale og egen kunnskap at det aldri ville vært aktuelt for meg å se nærmere på ditt oppdrett, uansett hvor interessant eller "bra" det forsåvidt kunne vært. De fleste oppdrettere som er seriøse har en viss mengde ydmykhet i forhold til sitt arbeid, og det er skremmende når du forteller hvor mange som er interesserte og hvor høy pris du tilsynelatende tar for disse hundene. En kan jo lure på om din egen fortjeneste og et ønske om å utvikle en ultimat "panter-hund" virkelig er en sunn holdning i et avlsarbeid :roll:

Din beskrivelse av NKK tyder jo også således på at du neppe er en seriøs oppdretter som vil hundens og rasens beste....

Nei, kos deg med bikkjene dine Guran, men ha det i tankene når du finner eiere til disse "DF'ene" at ansvaret når en av disse hundene havner i gale hender og blir omgjort til et våpen, et ganske ukontrollerbart våpen i så måte, det ansvaret er ditt !!! - Men man kan jo lure på om det ikke er det som er målet; å lage en ny kamphund - en tøff og livsfarlig rase som skal brukes i lysskye affærer og miljøer ..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesterøya

Hehe.... må le når jeg leser dette..

Du skryter uhemmet av disse hundene dine, som du ikke vil si stort om, så hvordan kan du forvente og da få skikkelige svar?

Synes du høres ut som en 15-åring som vil tøffe deg med kunnskap du ikke har. Og som teletubbien sa, blir leeeeenge til du ser meg sikle over valpene dine. Du sier du bare selger innen vennekretsen, så da kan det jo ikke komme så mange valper ut av det da..

Og skrivingen din, peace out å andre rare utsagn som bare er pinlige og lese... jeg må bare :klø: :hoho::hoho::hoho:

Du er da en gledesspreder her inne, det skal du ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Bastarder plages ikke med sånne typiske sykdommer som følger endel raser.

Nei, så hvis man blander to av enkelte raser som sliter mye med sykdom (engelsk bulldog med pusteproblemer og stor risiko for HD og cavalier king charles spaniel som sliter endel med hjerteproblemer), så tror du disse valpene av denne blandingen slipper problemene, at ting ikke er genetisk hos blandinger? Jo, faktisk, de har mer sjanse for å få diverse sykdommer som rammer rasen til foreldredyrene, enn de som er renrasede og har lett for å få "den ene" sykdommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bhsiltsk

Bastarder plages ikke med sånne typiske sykdommer som følger endel raser.

Det er en helt vanvittig myte, for det som er greia, er at folk med bastarder sjeldent sjekker hundene sine for alle sykdommene som folk med rasehunder sjekker sine hunder for.

Det vitner om uvitenhet når noen ytrer at et individ får færre sykdommer fordi det er en blanding mellom to raser.

Joda, blandingshunder er ofte kjempefine, men de er IKKE friskere enn rasehunder. Ikke sunnere mentalt, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...