Gå til innhold

Imax skravler


Imax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:velkommen:

...som prøver! Håper du slipper unna med et kort medlemskap i klubben... :wink:

Hvordan gikk det ellers med kjolesalget??

Jeg vil forresten gjerne ha tips om bra steder å spise, drikke og shoppe i Berlin! Skal dit på kjærestetur med mannen i mars! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen madden, Siam, Xavia og Bridie!

The Bride - det ble inget kjolesalg. En dame var innom! LATTERLIG!! :hoho: Men vi prøvde i hvert fall og vi hadde noen hyggelige timer. Ble enige om at vi burde ha et årlig party som var "kom i brudekjolen din" :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho: Ja, ja. Vi får se. Da må jeg si at jeg har prøvd nok i hvert fall. Annonser herfra til evigheten, på nettsider, i Aften Aften, i Fremover (lokalavis hos svigers), i Familien, i Hjemmet og nå dette her. Da er det kroken på døren for min del! Har jo annonse ute på finn da, den kan jo tusle og gå...

Drar til Berlin i morgen, begynner å få seriøse sommerfugler! Ikke minst fordi jeg er ansvarlig for hele turen og opplegget der. Så jeg har snekret et faglig opplegg, og det praktiske tar også mye tid. Håper at leiligheten vi leide er bra. Veeeeldig spent. Mye fint via nettet, men mye rart også. Krysser fingrene.

I går og i dag har jeg vært på Indesignkurs. Så nå skal det lages layouter til den store gullmedaljen tror jeg! Må bare installere programmet :hoho:

Ellers skal jeg ha en koselig kveld med mannen i dag. Han ligger og sover på sofaen. Kanskje jeg skal vekke ham? :roll: Kanskje med litt :kline: , Sånn at han er klar over hva som skal til neste uke.

Og en ting jenter:Jeg har et spørsmål. Har snakket om denne prøvingen med 2 venninner, ellers relativt lite om det til andre, naturlig nok. Så sier hun ene til meg i det vi planlegger Skarverennet (og vær så snill, ikke spør hvordan jeg skal klare det... :oops: ): "Er du sikker på at det ikke er midt i eggløsningen da? HA HA." Jeg ble skikkelig paff. har gått og tenkt på det, men jeg tror hun skjønte poenget. Sier hun noe lignende senere skal hun få høre det. Begynte å angre på at jeg har fortalt henne det... Forslag jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Det blir vel litt sånn, hvis noen er veldig opptatt av noe. Men det virker jo ikke som om du snakker med folk om det hele tiden, slik noen kan bli helt besatt, så hun virker litt tankeløs, ja.

Hva med å rett og slett si det som det er da; "den kommentaren var unødvendig" eller liknende? Det enkle er ofte det beste, og mest sviende.

Håper du får klaff snart :-) Angående prøving, så sier de jo at spermkvaliteten er best hvis han holder igjen noen dager; altså han har mest og best sperm når han lar det gå noen dager mellom hver gang.

Bra du skal være borte noen dager da - og be ham ligge unna med høyrehånda :o :ler:

For øvrig har jeg også hørt at det er størst sjans hvis dere har sex dagen før eller to dager før selve eggløsningen finner sted, for sædcellene kan leve i OPP TIL fem døgn under optimale forhold. Og har dere sex for sent ift ferden til egget så er sjansen stor for at et befruktet egg bare blir med menstruasjonsblodet, selv om det er befruktet aldri så mye.

Men herlighet, dette vet du sikkert alt om bedre enn meg. Jeg bare ble så baby fiksert en stund, litt revet med :ler: Regner med du har lest det som er å lese om sånt :-)

Ønsker deg god tur og lykke til i neste prøveomgang ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Eg var på Klinikk for Seksuell Oppllysning i går, og ho sjukepleiaren der sa at sikre periodar var knapt eksisterande, at sæd kan leve i 9 døgn... Men altså; Lykke till!! Så spennande!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til Berlin!

Det hørtes jo veldig spennende ut.

Litt dumt når venninner forsnakker seg. Det var sikkert bare en forglemmelse. Men jeg er enig i at det ikke er noe man plumper ut med når og hvor som helst.

Håper du får en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Oj, så var jeg plutselig tilbake i hverdagen. Har vært over en uke siden jeg kom hjem, men har hatt mye å gjøre både på jobb og privat, så jeg har ikke fått vært inne på KG. Men så er jeg periode-KG'er da, så det er vel helt naturlig. :tunge1:

Turen til Berlin var sinnsykt bra. Verken mer eller mindre. Leilighetene vi hadde leid var supre, virkelig som annonsert på internett. Så der hadde jeg flaks. Det var også utrolig fint å være i leilighet, vi lagde mat og var sosiale sammen. Grunnen til at turen var så bra skyltes to ting: Opplegget, både det praktiske og det faglige jeg hadde ordnet gikk som smurt, og så den viktigste grunnen, gruppa kom utrolig godt overens med hverandre. Jeg har reist sammen 2 av dem før, så det var 4 "nye", og det var virkelig full klaff. Jeg er aldri oppe sent og fester, men vi var oppe til klokken fem hver natt og jeg hadde vondt i magen (ikke bare pga bakrus) pga at jeg hadde ledd så mye. Det var selvfølgelig en av deltakerne som var helt outsider og var fjern, men det gikk for så vidt greit (her loss). Så i hele forrige uke var jeg super-rusa på livet, tror ikke jeg landet skikkelig før i helgen. Man kan leve lenge på sånt!

Ellers har jeg klart å deale med sjefen til å gi meg en "oppgradert" tittel fra informasjonskonsulent til informasjonssjef! Er veldig fornøyd, det høres så viktig ut (og jeg er jo svæææært viktig da :ler: ). Foreløpig er det bare tittelen som har endret seg, lønnsforhandlingen er i mai (uansett egentlig). Jeg hadde mannet meg opp til å deale med sjefen, men jeg slapp billig unna for hun var helt enig! Ble nesten litt paff, hadde jo alle argumentene linet opp. Så fra første april skal jeg bare sjefe her på huset. Jobben er den samme, greia er å tydeliggjøre at jeg har hatt en utvikling i oppgaver og ansvar i de fire årene jeg har vært her. Og få en fet lønn til slutt :sjarmor:

Snart er det påske, lørdag drar vi nordover til Svigers. Eller til seters for å gjøre oss fete, som jeg kaller det. Det skal bli hyggelig å dra oppover, det blir nok litt skiståing og mye mat og kos. Skikkelig ferie i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Xavia! Godt å være tilbake, både i landet og på KG! Koser meg dobbelt opp med Frustrerte Fruer og KG. Og en koselig UVI. :evil: :evil: :evil: Men problemene på FF gjør opp for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du fikk "opprykk" på jobben! Får håpe at lønnen gjør det samme, da.

Berlinturen hørtes fin ut!! Det er fint å få sånne avbrekk i hverdagen.

Ønsker deg en fin uke, og god bedring!

Gleder meg til Idol, jeg også.. :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Hei, Imax!

Gratulerer med fremgang på jobbfronten; det er utrolig tilfredsstillende å se resultater av det man gjør!! Var nettopp i Tyskland selv, med jobben, temmelig klar for ferie nå. "Ulempen", luksusproblem egentlig, med en engasjerende jobb er at den blir med hjem også av og til :roll: men det er godt å ha en jobb man trives med. Og som lønner seg :sjarmor:

Glad på dine vegne!

Ønsker deg en riktig god påskeferie!

Klem fra Fi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

For en tøff veske da Imax! Du er skikkelig kreativ..det er sikkert!

Grattis med jobbopprykk og gode greier! Det lover bra det her...for en snarlig permisjon altså!! :sjarmor:

Håper påska blir fin!! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt poeng Madden! :sjarmor: Det er jo faktisk nettopp det jeg har tenkt, at det er greit å få opprykk før evnt. permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske!

Og gratulerer med opprykk! Bra timing ift eventuell graviditet ja... :wink:

Har du ellers noen gode tips om bra spisesteder i Berlin? Min kjære og jeg drar mandag kveld og skal være der i tre netter. Siden frokosten på hotellet er så dyr, må vi også finne et ok sted å spise frokost. Vi skal bo på hotell nær hovedgaten Kurfuerstendamm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for hilsen Bridie! Får nok ikke gitt deg noen gode tips. Imax har hatt en off-KG periode igjen... Hm. Er litt periode-KG-dranker tror jeg! :roll: Uansett, håper turen var bra! Berlin er vidunderlig.

Har hatt en fin påske i nordnorge hos svigers. Regnet var ikke så staselig, men desto mer innekos. Tror jeg har gått opp fjaksen kilo. Godt å ha noe å tære på utover våren! :hoho:

Ellers stresser jeg mildt sagt litt med at jeg skal gå Skarverennet om kun et par uker... Har jo nesten ikke fått gått ski i vinter, og formen er ikke akkurat optimal, for å si det sånn. Huff og huff. Men, men. Jeg har målsetting om å fullføre, og nekter å gå hvis det regner... :sjarmor:

Har begynt å sykle til jobben, i hovedsak pga det overnevnte. Men jeg føler meg ikke spesielt sprek, men det hjelper vel litt på tror jeg. Deilig å sykle litt da, selv om det er tungt å komme i gang. Har jo meldt meg på Birken i august også. Herregud. 2005 er året for duste happenings, det er helt klart! Satser på å bli gravid før det! :ler:

Nå i kveld ringte sjefen min og ville bare fortelle meg at jeg har fått 30.000 i bonus fordi vi hadde så bra resultat i fjor! DÆVEN :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: Blir helt høy jeg, så mye som skjer for tiden. Da er ferien sikret for i år i hvert fall. Kanskje en ny sofa? *drømme*

Planlegger også bursdagsselskap om et par uker. Feirer hvert år jeg, ikke bare runde år. Liker en god fest, så jeg har invitert masse folk, så får vi se om noen finner det for godt å dukke opp... :tunge1:

Da er i hvert fall Imax på plass igjen, nå er det vår! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Både Birkebeineren og Skarverennet - jeg må si du er sprek, ja! :o

Ellers så holder jeg med deg i det at man aldri skal la en anledning gå fra seg for en god fest! Det er for mange hverdager her i livet. Jeg er egentlig ganske glad i å feire meg selv, men har vært litt for beskjeden de siste årene når det gjelder å feire bursdagen noe særlig... Tror jeg må gjøre noe med det i år! :sjarmor:

Og så elsker jeg simpelthen å planlegge parties ned til hver minste detalj. Tror bestemt at det bor en liten Martha Stewart i meg. Cacas-kurset var således et skritt i riktig retning ift å "komme ut av skapet"... :ler:

Grattis med bonus forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen M & B! Skidronning, neppe. Dum, helt klart. Så får vi se hvordan det slår ut. Blir sikkert fullstendig utslitt. Men, men.

Nå er det søndag, og jeg planlegger bursdagen min, som er om nøyaktig en uke. Blir 32 år gammel, det er da en flott alder! :ler: Jeg skal ha bursdagsfest på lørdagen, det blir stas. Har begynt å lage litt mat som jeg har lagt i frysern, så jeg slipper å stå hele dagen før festen for å lage mat (gjorde det på 30 års dagen min, med det resultatet at jeg var utslitt på festen :cry: ). Så får vi se hvor mange som dukker opp. Setter alltid svarfrist ganske sent, litt dumt for jeg lurer veldig om folk kommer! Men det får jeg vite litt uti uken. Mange som har sagt nei, og noen har sagt ja. Det blir nok uansett en hyggelig kveld enten vi blir 10 eller 20.

Den kommende uken blir full av action. I morgen er det Alanis Morisette konsert i Spektrum. Tirsdag skal jeg treffe en gammel skolevenninne som jeg ikke har hatt kontakt med på 15 år, som plutselig sendte meg en SMS etter jeg hadde annonse om salg av brudekjole. Onsdag tror jeg ikke det skjer så mye, torsdag er det samling med prosjektgjengen min på kvelden, fredag jobber jeg på Kirkens Bymisjon, og lørdag (og sikkert kanskje også søndag) blir det bursdagsfeiring. Puh. Så ikke si at jeg ikke kommer i trening til Skarverennet! :hoho:

Så får vi se hvordan jobbdagene blir. Skal holde kurs hele tirsdag, det blir litt slitsomt, men sikkert gøy også. Ja, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...