Gå til innhold

Imax skravler


Imax

Anbefalte innlegg

Gjest *Fiona*

Hvis jeg føler meg stressa eller sliten, er det bare å stikke innom her en tur :ler: da puster jeg dypt og går inn for landing. Alltid greit med et checkpoint!

Veska var kjempefin, og hvis du er IRL like entusiastisk som her skulle det bare mangle sjefen tilgodeser deg med noen tusenlapper. Jeg tror jeg hadde reist for pengene :-)

Nærmer seg helgen - kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsen Fiona og The Bride! Jeg har tatt nok en uke av KG, men da er jo alt som det skal være. Hadde en veldig hektisk uke i forrige uke, med konsert, treffe igjen gamle kjente, fest på jobben torsdag, bakfull fredag, bursdagsfest lørdag, bakfull søndag + bursdagsfest for niese søndag kveld. Puh. Og mensen og litt krangling med mannen som syntes jeg var fint lite hjemme for tiden. Skjønner ikke hva han mener med det? :hoho:

Denne uken har jeg avlyst 2 avtaler (for fyren har vel rett, må jeg innrømme), så det blir litt mer quality time med mannen denne uken. I kveld skal vi ut og spise, mannen spanderer som bursdagspresang til meg. Så det skal bli hyggelig. Ellers er det jo store planer med Skarverennet til helgen. Det er i hvert fall lovet fint vær, så det er jo greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat vært på posten og kjøpt 2 festivalpass til Øya i august. Det skal blir gøy. Tenkte jeg skulle gi mannen sin del av bonusen min når vi er ute og spiser i dag! Og på denne måten si "sorry" for at jeg har oversett ham i det siste. Så får vi vel avslutte kvelden med sex, så må han vel bli fornøyd? :sjarmor:

Nå sitter jeg bare og surfer litt mens jeg venter på at han skal bli ferdig med fotballkamp :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Imax!

Det er viktig å stelle litt med mannen ja. Håper dere har en koselig kveld ute i sammen!!

Selv har jeg en spesielt omsorgsfull og oppmerksom samboer for tiden. KAn det ha noe med 1PP å gjøre?? :wink:

Han titta tom på særs kule babyting på nettet i går. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he Xavia, det er lov til å drømme! :hoho: Godt vi holder det gående. Merker det går litt i perioder for meg, nå er jeg hakket mindre masete på dette enn tidligere.

Om et par timer er jeg på vei nordover til Skarverennet! Det skal bli hyggelig å dra, selv om jeg ikke akkurat gleder meg til skituren. Men, men det går seg vel til. Det blir en hyggelig jentetur i hvert fall (selv om jeg absolutt føler jeg burde være hjemme og pleie mannen i stedet for).

Skikkelig fredagsfølelse i dag, skal jeg jobbe litt mon tro? :roll::hoho:

God helg i hvert fall (oppdatering på rennet kommer mandag!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag:

...eller ihvertfall gratulerer med vel overstått bursdag!!

Velkommen etter - 32 år er jo ingen alder - du er jo

bare barnet fremdeles! Sier jeg som snart blir 34 og ikke er helt sikker på hva jeg føler om det... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for bursdagshilsen! 32 er midt i blinken det, passer meg bra og jeg gidder ikke la det påvirke så veldig mye her i verden, for å si det sånn.

I helgen gikk jeg Skarverennet på 3,8 mil, og det var en helt super-duper opplevelse! Knallvær og supert føre (i hvert fall første halvdel), vi satt lenge og solte oss (og jeg ble litt solbrent i hårfestet...) og tok en øl i før siste nedoverbakken. Det var absolutt ikke så skummelt som jeg trodde det skulle bli, løypa var veldig grei og overkommelig for de fleste. Mye nedover, så det er jeg helt for! Så da er det bare birken igjen da...

Så er det en helt vanlig uke igjen, dvs. en uke med LITT mindre ting på programmet enn jeg pleier, for nå har jeg jo gjort deal med mannen om å være mer hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt møte-helvete-dag på jobben i dag. Puh. Tror jeg har møtevegring... Ja, ja. Holdt på å sovne, og det er ikke jug en gang! :roll: Dro hjem rett etter møtet og logget meg på hjemmefra, det var egentlig greit. Så jeg fikke en rolig avslutning på dagen. Nå prøver jeg å holde meg våken til klokken nærmer seg ti, sånn at jeg får sove i natt. Søvn er alltid en greie hos meg, får aldri nok egentlig...

Nå er jeg midt i EL, så jeg og mannen koser masse! :kline: Vi hadde en saftig krangel i forrige uke pga at jeg rett og slett tenker alt for mye på alt for mye (var ikke det godt sagt? :tunge1: ), og da sa jeg at jeg kanskje ville vente med å få barn. Men jeg tenker ikke så mye på det nå når jeg har EL. Hm. Glemte å tempe i dag, men tok EL-test i går og i dag, den var blank i går, svak strek i dag. Så det stemmer med beregningen min om at EL kommer i morgen, så tempen stiger vel på fredag. Så får vi håpe at det klaffer denne gangen da, men jeg tar det RELATIVT med ro da. En god begynnelse er jo faktisk at jeg er hjemme når jeg har EL, det er faktisk noen måneder siden sist. :fy:

Nå skal jeg tusle og se ferdig Frustrerte fruer som jeg tok opp på video fordi mannen skulle se en eller annen dustete fotballkamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært innom flere ganger uten å legge igjen spor etter meg. Så nå var det på tide å gjøre meg til kjenne.

Nå skal jeg tusle og se ferdig Frustrerte fruer som jeg tok opp på video fordi mannen skulle se en eller annen dustete fotballkamp!

Veldig enig i dustete fotballkamp jeg. Ordensmannen ser også en god del av de..

*Krysser fingrene for deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i boka mi, Imax! :klem2:

Spennende med el-tider! Jeg skal heie på dere. :danse:

Skarverennet? Jeg er imponert! Selv om det hørtes ut som om det ikke var så veldig stress med palleplass...

Vi så frustererte fruer i går vi også, men vi tok det opp fordi vi ikke klarte å holde oss våkne så lenge. Trøttheten har ikke helt forlatt meg enda. :sove:

Det blir nok tidlig i seng i kveld også.

Hvordan går det med brudekjolesalget, forresten? Ligger den fremdeles på nettet?

Ha en trivelig torsdagskveld, og en fabelaktig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som sitter på nett på en kjedelig torsdag (fotballkamp i heimen, herregud, dette sto det ingen ting om i ekteskapskontrakten... :evil: :hoho: )

Takk for hilsen Siam! Brudekjolen min ligger ikke ute, har store planer om å legge den ut på finn igjen, må få ut fingeren! Må bli det store prosjektet i helgen det tror jeg, sammen med selvangivelsen :tunge1:

Takk for at du heier på oss! Skal prøve å lokke mannen i halmen i kveld, har kjent smerter i underlivet i hele dag, så det er nok EL på gang, helt klart. Ellers tenker jeg på hvor greit det hadde vært å IKKE fått barn i januar. Så er jeg forberedt på begge deler! :tunge1:

Takk for hilsen Vimsevips! Er alltid glad for nye "innbyggere" i dagboken min. Blir litt morsommere å skrive da. Hater når det blir en hel side med innlegg uten noen kommentarer! Og nå skal jeg følge med på din dagbok også. Og som sagt, det er dust fotballkamp i dag også. LUrer på åssen Victoria Beckham osv fikser det. Jeg får helt noia (men hun får jo noen penger å shoppe for da, det er dårligere for oss :tunge1: )

God kveld damer, i morgen er det FREDDAGGG! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Hvordan Victoria Beckham klarer det?? :o

Med damehistorier i alle bladene, hus i hvert europeiske land og det siste til Versace i skapet?

Jeg ville ikke hatt noe av det jeg.

Men jeg synes jo ikke mannen din skal klage over at du er mye på farten - og så sette seg til foran en fotballkamp når du er hjemme?? Hva er det for slags dobbeltmoral?? :ler: Fortsett på farten du :sjarmor: så får han heller ettrlyse deg når han dukker opp til overflaten igjen en gang utpå høsten når sesongen er over :kul:

God helg!!

(he-he, det ble heftig debatt i dagboka etter at du var innom...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsner jenter!

Fi: Enig, ville ikke byttet liv med Victoria Beckham, det er helt klart. Men jeg skulle nok ha overlevd shoppingrundene må jeg innrømme... :ler: Jeg sa faktisk akkurat det du sier Fi, om at det ikke er noe vits at jeg skal være hjemme når han skal se på fotball. Da flirte han, den luringen. :sjarmor:

Bridie: Takk for helgehilsninger! Har visst ikke vært innom KG i helgen, det er jo litt rart da. :roll: Men sånn er det, betyr vel at jeg har hatt nok å gjøre med å gjøre absolutt INGENTING! :hoho:

Vimsevips: Grattis med graviditet! Håper formen er bra og at det blir en strålende tid fremover. Takk for lykkeønskninger også, vi krysser fingrene.

Har hatt en rolig helg. Dvs. nok å ta seg til likevel! Fredag hadde vi 3 venner på besøk, serverte verdens beste vegetarpasta med salat og hvitløksbrød. Mannen til venninnen min pirket i maten, men det gjør han alltid, med mindre det er biff. :evil: Så dro vi på kino og så Tolken, og det var en grei film, ikke noe mer. Gode skuespillere, bra regissering, godt håndverk, men den mangler liksom litt. Det er en sånn film du tenker på etter på "denne har jeg sett før". Så hvis du skal se en film, ikke se denne. Hvis ikke du liker Sean Penn da, han er en knupp! :sjarmor:

Lørdag var det dugnad i bakgården, og heldigvis var det fint vær. Bakgården ble kjempe fin, og jeg jobbet i rundt tre timer, så jeg følte jeg gjorde en innsats. Mannen var så ruskete at han satt inne med gardinene for og så på video... På kvelden dro vi til broren min og spiste pizza og skravlet og så på tv. Da vi kom var det første niesene mine (5 og 11 år) sa: Kan ikke vi få lufte bikkja? Og det var jo helt i orden det! Ungene og bikkja ute av huset i en time, midt i blinken! Og bikkja var selvsagt kjempe fornøyd. :wink:

I går tok vi det veldig rolig! En lang frokost (så på Farenheit 9/11 som vi har kjøpt på dvd), og som alltid er det eggs & Baked Beans (bodde i England da jeg var liten, så noen sånne ting henger igjen) på en søndag. Litt utpå dagen tok jeg meg faktisk en sykkeltur på kanskje 1,5 mil, litt trening er jo bra! Følte meg veldig sporty i går, og det gikk veldig greit å sykle. Spesielt med iPod'en min så går det som en lek. Resten av dagen gjorde jeg absolutt INGEN TING. Altså, en meget bra søndag. :sjarmor:

Så er det mandag, det regner, så sykkelen står hjemme i dag. Skal til frisøren, så får vi se hva hun og jeg klarer å koke sammen av nye farver og frisyrer! Tror jeg er favorittkunden hennes, for jeg er med på alt som er gæærn't og legger igjen en tusenlapp hver 6. uke... Det skal uansett bli deilig!

Nå tror jeg kanskje at jeg må jobbe litt? :roll: Oj da, tiden flyr når man bare skal innom KG før man setter i gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag!!

Høres ut som om du har hatt en rimelig innholdsrik helg til å ikke ha gjort noen ting... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for hilsen i dagboka mi, kjempe koselig :P

Helga høres ut til å ha vært kjempe fin, håper denne uka blir like dann for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Imax!

Her har jeg vel ikke vært før :oops:

Takk for hilsener i dagboken min :-) Det nærmer seg nå...

Masse masse lykke til med prøvingen av lille nurk! Håper det klaffer for dere snart og at du får et fint svangerskap.

Klemmer Cappo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Siam, Vimsevips og Cappo! Alltid hyggelig å få besøk. Kom tilbake (spesielt du Cappo som ikke har vært her før :tunge1: )

Surfer litt på KG i dag, og synes denne er helt konge. Synes det er veldig bra at folk vil avle på hunder som skal være av rasen Dogfighter. Herregud, jeg bor et sted der jeg treffer MANGE hunder, og manger RARE hunder, så this is just what we need. Skrudde folk som avler frem bikkjer som er aggresive, tunge og sterke. Jippi. :evil:

Ellers har det jo vært en gledens dag ettersom det ble klart at Madrugada skal varme opp for REM 22. juni. Det blir sinnsvakt. Gleder meg skikkelig! Juni blir det både REM og Duran Duran, og nå har vi kjøpt billetter til ØYA også (Madrugada igjen!). Gleder meg masse! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Ellers har jeg nærmest kjedet meg ihjel på kveldene, fordi jeg nå, etter diskusjonen med mannen, har latt være å gjøre noe som helst på kveldene. Ikke lurt. Fikk kjeft av venninnen min som sa at cluet var jo å kutte bort NOE, ikke ALT. Hm, ikke så lett det der. Får finne ut av det etter hvert. Mannen er syk også, så han jobber hjemmefra og er passe deppa. :cry: Så jeg har ikke hatt hjerte til å gjøre noe annet. Uff, uff. Sånn kan det gå. I morgen skal vi ta det rolig, så kanskje vi kan kose litt (det er vanskelig å ha sex med en mann som høres ut som han kommer til å hoste seg ihjel hvert øyeblikk...), og kanskje har litt mer quality time. Tenker på ting vi kan gjøre hvis han ikke er i form (vi snakket om sykkeltur, men det blir jo dårlig deal hvis han er så harkete). :klø:

Det er uansett deilig med en kort uke og fridag i morgen. Fredag blir det passe stille på jobben, og jeg og en annen på jobben skal jobbe litt med Indesign, for vi har glemt alt vi har lært på kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reis ut med venninner om han er så harkete. Da er kanskje sjansen for å bli smitta mindre :-? :roll:

Så kan dere jo kose masse, så fort han er frisk nok :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...