Gå til innhold

Jeg venter en gutt - skal ta abort. Må lufte tankene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kunne aldri ha levd med meg hvis jeg var deg TS.
Du velger abort kun fordi det er en gutt, og det er helt forferdelig! Nå håper jeg du setter dette barnet først, og adopterer han bort til noen som er glad uansett kjønn på barnet!! For de som adopterer er som regel de som ikke kan få barn selv og har et stort, utrolig stort, ønske om barn. Så han kommer til å få det helt fantastisk hvis han blir adoptert bort.

Du har 4 gutter. Sjansen for at du får en jente-jente er vel egentlig liten. Har man 4 eldre brødre, så blir man som regel interessert i det de liker, hvis ikke det er mange år mellom den som kommer og den som er minst nå.

Hadde du valgt abort før uke 12, så hadde de fleste forstått deg.
Å velge abort fordi du venter en gutt, det er helt forferdelig. Grusomt! Det du har i magen lever, så å ta abort nå gjør at du dreper dette lille vesenet.

Vær så snill, adopter bort denne gutten. Det er det beste for deg og for han.

Vet ikke om det er mulig i Norge, men kanskje det går ann at du kan ha kontakt med gutten av og til?

Ta en prat med legen din eller et adopsjonssted for å ta en uforpliktende prat.

Når du har valgt å vente til du vet om det er en gutt eller jente, så burde du fullføre graviditeten og adoptere bort. Å skylde på sykdommen din for å ta abort blir av helt feil grunnlag og helt forferdelig.
Jeg kunne aldri ha levd etter å ha gjort noe slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan gikk det TS?

Jeg har også vært gjennom senabort, rktignok av en helt annen grunn, men jeg slet fysisk i flere uker etter inngrepet. Jeg håper ikke du går gjennom det samme nå.

Anonymous poster hash: 12b2f...dac

Det håper jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang er jeg på grinern av å lese et tråd på kg. HERREGUD? Dette må være et ttullletråd. Men hvis ikke, så håper jeg TS har ombestemt seg og beholder ungen. "Det er ikke noe liv før den er født" ???? Hæ? Eh Okei. . Hjertet banker allerede i uke 6 og det er en grunn til at man ikke kan ta abort etter uke 12.. og lenger over her ser man en 19 uker gammel baby som faktisk lever etter å ha bli født.

Kjenner jeg blir skikkelig sint inni meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og TS har på mystisk vis forduftet!.....

Anonymous poster hash: 08ea2...e17

Kjenner trollet på gangen ja. I det hele tatt lite overbevisende tråd.

Anonymous poster hash: d0e68...fd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

greit nok at dette helt sikkert er en trolletråd, men ærlig talt, dette er for drøyt å tulle om! det finnes mennesker som ikke kan få barn, og som hadde gjort alt de kunne for å fått et barn. og så skriver TS at hun ønsker å ta abort fordi det ligger en gutt inni magen hennes?! dette er så sykt at jeg kjenner jeg blir forbanna! det er alt for drøyt å tulle om noe slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulletråd. Hun må være mer enn 12 uker på veg. Kan jo skjønne at det blir abort ja, for hu er ikke riktig vel bevart.

Dette er slik de rike kvinner i India gjør. Hun får skylden om det blir jente, ikke verd noe. Så de som har råd til ultralyd, sjekker hva det blir.

Forkastelig



Anonymous poster hash: 713a9...be3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...