Gå til innhold

¤-06.08.05-¤


leela

Anbefalte innlegg

Jeg rekker ikke være her så mye om dagen, MYE å gjøre på skolen...! Men kommer sterkere tilbake når oppgaven er fremført imorra.

Kjolen min skulle vært hentet på fredag, men søstern ble påkjørt (gikk bra med henne heldigvis :) ), så den blir henta idag isteden. Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Principessa

Oj! Huff da! Enda godt det gikk bra med søster! I sånne tilfeller så får kjole vente...men skjønner at du gleder deg til å hente den. Skal bli så gøy å prøve den igjen.

*savner kjolen min jeg også* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu!

Fikk denne gladmailen fra søstern idag:

I picked up your dress today!

It's GORGEOUS! I can't wait to see you in it!

I'll ship it out to you this weekend.

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Imorgen skal mamma og jeg kikke litt på invitasjonene. Vi skal handle inn materiale og prøve å få laget endel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

si meg, er det noe jeg ikke har fått med meg eller, men er du engelsk/amerikansk eller no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si meg' date=' er det noe jeg ikke har fått med meg eller, men er du engelsk/amerikansk eller no?[/quote']

Hehe.. det kunne kanskje se sånn ut, men jeg er nok norsk. Har bare bodd i Florida hos en familie, og det er denne "søsteren" min som har ordnet med kjole til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er en HEL invitasjon ferdig..! Det tok sin tid.. da er det bare 54 stykker igjen. Lurer på om jeg blir ferdig til påske jeg :roll:

Men de blir fine og da :wink:

Mamma har funnet ut at hun vil lage bordkorta og de blir veldig orginale og stilige! Skjønner ikke at hun gidder for det er masse jobb. Hun må lage ca 50 stykker ++. Hun skal tvinne/bøye med tang ståltråd en tynn vase. Oppe i vasen skal det stå et slikt reagensrør, på reagensrøret kommer monogrammet vårt til å stå, og hun lager et feste på enden av ståltråden der vi skal henge et hjerte med navnet til hver enkelt person på. Tillegg skal vi pynte tråden innimellom med litt perler og slikt. Reagensrøret skal fylles med vann og en blomst (mest sannsynlig lik en fra brudebuketten). Litt vanskelig å forklare, men skal legge ut bilde når første er helt ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stadig endringer på gjestelista:

28 par

24 single

4 barn

3 bestemødre

Som sammen med brudeparet utgjør 89 gjester; fordelt på 57 middagsgjester og 32 kaffegjester.

Totalt 55 invitasjoner som må lages og sendes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

:o at du klarer å holde styr på alle ting!

Jeg orker ikke engang å gå igang med å telle over... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært på harrytur til Sverige :oops:

Fant ikke akkurat noen bryllupsting der borte, bare kjøtt og ost og slike saker.

Hm.. nå begynner jeg å bli ganske så utålmodig på denne kjolen min...! Jeg har ennå ikke fått mail fra søster om at hun har sendt den, bare at hun har hentet den. Jeg vil jo liksom ikke mase heller da, siden hun er så snill og ordner kjole til meg......

*smøre seg med mer tålmod og håpe på mail i kveld eller imorra*

De er tross alt seks timer etter oss, så hun er sikkert på jobb ennå og kan få sendt en mail (hvis hun har shippet kjolen da... :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei leela :P

Er bare innom for å hilse på og får og se hvordan det står til. Og sååå spennende med den kjolen :danse: Nå er den vel rett rundt hjørnet....

Vi sitter og for tiden og lager invitasjoner, faktisk også 55 stykker!!!! Kjempelekre invitasjoner dere har forresten forresten :Nikke:

Vi skal jo gifte oss på samme dag. Når har dere tenkt å send dem ut? Vi tenkte på uti april. Kanskje litt tidlig, men vi har så mange langveis fra...

Ha en superduper dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lucky!

Koselig med besøk :)

Vi (les jeg) holder fortsatt på med invitasjonene... tar en halvtime å lage en..!! ..så det tar sin tid med 55 stykker ja.

Sender de ut like etter påsken tror jeg. Det er liksom da folk begynner å planlegge sommerferien og vi har også mange tilreisende. Heller litt for tidlig enn litt for seint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei snupp!

Så du diller og daller enda!?

Hehe, det gjør jeg også...og ja, kunne ikke vært mer enig - TTT...ting tar tid!

Men tenk så fint det blir til slutt da...når man kan sende ut ordentlig hjemmesnekra (og lekre) invitasjoner! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå klarte jeg ikke å vente lenger.. sendte mail og hørte om kjolen..

Håper på svar i løpet av dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er veldig spent på å høre om hva du fant ut!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Goood søndag! :vinke:

:roll: Hun hadde hatt det så travelt i det siste, så den er ikke sendt ennå. Skulle prøve å få sendt den før påske.. så jeg får vel bare vente videre da.

Blir ikke oppdatert ofte her, men om 15 og en halvtime har jeg påskeferie (bortsett fra jobb i helga da..) :) Så da blir det mer KG-tid!

Sparer på noen frisyrelinker:

Halvt oppsatt

Oppsatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en nyyydelig bukett!!

Syns den rett og slett er kjempefin :)

Takk!

Det synes jeg og :wink:

Er så usikker på farger og sånt i buketten, men denne var veldig meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...