Gå til innhold

¤-06.08.05-¤


leela

Anbefalte innlegg

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Min amerikanske søster har gjort avtale med butikken som har sydd kjolen min om å hente den på fredag, og skal sende den lørdag med Fedex!!

Det betyr at den kommer over på ca en uke!!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Min amerikanske søster har gjort avtale med butikken som har sydd kjolen min om å hente den på fredag, og skal sende den lørdag med Fedex!!

Det betyr at den kommer over på ca en uke!!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

:hoppe::hoppe::hoppe:

HURRA!

Så fantastisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Leela!

Ville bare stikke hodet inn og si hei!!

Jeg gifter meg også 6.august!

Kjolen din må være den vakreste jeg noen gang har sett - helt uten sidestykke!! Gratulerer!

(nå har jeg ikke lest de siste sidene i dagboka di, så jeg vet ikke om du har fått den enda, men jeg håper da det!)

Kanskje vi tastes en dag - gøy å dele erfaringer!

Jeg har også dagbok, men oppdaterer ikke så ofte. Det meste står på hjemmesida vår - linken er nederst i innlegget :)

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med besøk jenter!

Nå kan jeg virkelig ikke vente med å få kjolen min i hus ~ tida går SÅ sakte når man venter....

Idag har jeg vært hos bestemoren min, og hun tilbydde seg å betale for alt av invitasjoner, sånt kommer godt med :)

..nå må jeg bare finne ut hvilke farger jeg skal ha i bryllupet, og det er lettere sagt enn gjort for jeg er ingen god beslutningstaker!

Jeg vet jeg skal ha krem som en farge, men må ha en til ihvertfall. Tror kanskje det står mellom mørk blå og dyp rød/burgunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig det der med fargevalg altså... Sleit en stund med det selv! Det er jo så mye fint.

Men så fant jeg brudebuketten min, og da falt alt på plass!!! Synes jo det skulle matche litt, så det ble det hvitt og blått! :wink: Med hint av sølv attåt!

Blå er jo en nydelig farge da, så jeg hadde gått for det!

Spent på det svaret du får ang. pregetegner, for på de hjemmesidene var det jo så dyrt... :roll: Og det er SÅ fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mail fra Foldal idag, og de skulle bare ha 168kr for et gummistempel med monogrammet vårt på :)

..da var det jo ikke noe å lure på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mail fra Foldal idag, og de skulle bare ha 168kr for et gummistempel med monogrammet vårt på :)

..da var det jo ikke noe å lure på!

Hvor stort er det da? nysjerrige meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk, nå kommer kanskje kjolen din snart!!! :hoppe:

Har du fått et sporingsnummer eller? Kanskje den ligger i tollen her i Norge allerede... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk, nå kommer kanskje kjolen din snart!!! :hoppe:

Har du fått et sporingsnummer eller? Kanskje den ligger i tollen her i Norge allerede... :-)

Den er nok ikke sendt ennå.. søstern skulle hente den idag og sende den imorra!! Men imorra får jeg nok et sporingsnummer!!! :) (kribler i magen av spenning!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Synes nr. 1 var fin jeg! :wink:

Likte at det ble litt ulike mønster... Men du kan jo bruke halvparten av hver hvis du ikke klarer å bestemme deg, for de var jo veldig like også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fler som liker nr 2.... hm, men jeg liker igrunn best nr 1 jeg da, synes det mønsteret inne i hjertet er så bryllup. Men jeg kan kanskje finne et annet sted å bruke det på invitasjonen :)

Takk for meninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...