Gå til innhold

¤-06.08.05-¤


leela

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, kom akkurat på at det bare kan være dager eller noen få uker til kjolen min kommer fra USA :hoppe:

Også er det faktisk over et halvt år siden frieriet alledere, tiden går så altfor fort! ..snart er jo selve dagen her :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Er nokså ny her inne, og titter litt rundt for å gjøre meg kjent...

Så kom jeg over dagboken din da, og skummet meg igjennom deler av den! Vi skal jo gifte oss ganske så på likt, i august begge to, og det er jo veldig allright å ha noen man kan følge litt med underveis mot den store dagen:)

Tok meg den frihet til å titte på kjolen din, og jeg må si den var veldig fin - litt annerledes, absolutt ikke noen kjole som "alle" har...elegant og lekker! Skal bli spennende å få den nå tenker jeg... Har det tatt lang tid med bestillingen? Har du kjøpt gjennom salong eller direkte fra leverandør?

Er midt oppe i skaffe-meg-drømme-kjolen-prosjekt, og forsøker å finne ut av hvordan jeg skal løse det hele...

Uansett, dette ble kanskje mye pjatt fra min side... Men jeg ønsker deg en fortsatt riktig god romjul! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Er nokså ny her inne, og titter litt rundt for å gjøre meg kjent...  

Så kom jeg over dagboken din da, og skummet meg igjennom deler av den! Vi skal jo gifte oss ganske så på likt, i august begge to, og det er jo veldig allright å ha noen man kan følge litt med underveis mot den store dagen:)

Tok meg den frihet til å titte på kjolen din, og jeg må si den var veldig fin - litt annerledes, absolutt ikke noen kjole som "alle" har...elegant og lekker! Skal bli spennende å få den nå tenker jeg... Har det tatt lang tid med bestillingen? Har du kjøpt gjennom salong eller direkte fra leverandør?

Er midt oppe i skaffe-meg-drømme-kjolen-prosjekt, og forsøker å finne ut av hvordan jeg skal løse det hele...

Uansett, dette ble kanskje mye pjatt fra min side... Men jeg ønsker deg en fortsatt riktig god romjul! :nisse:

Hei TeddyToria!

Koselig med besøk av ennå en augustbrud :)

Kjolen jeg hadde sett meg ut var ikke å få kjøpt over nettet og i Norge koster den over 13.000kr, så jeg trodde jeg måtte finne meg en annen kjole. Men jeg har en søster i Florida som fant kjolen der borte til nesten en tredjedel av prisen i Norge. Så da bestilte hun den til meg og den forventes å ankomme meg i januar :)

Hvordan ser din drømmekjole ut da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Leela:)

Drømmekjolen...

Ja, det var det da! Åssen ser den egentlig ut?!?

Jeg har jo en i kikkerten da, som jeg har fortapt meg helt i... Den kan du se bilde av her.

På bildet er kjolen dust rosa, men jeg vil evt. ha en diamond white!

Åh, det er igrunnen kjolen med stor K!!!

Men det er litt vanskelig å skaffe den! :-?

Kjolen er en 2003-modell fra MS, og den kan fint skaffes fra designer... Men det tar tid, og ingen salonger har den inne slik at jeg kan få prøvd den før jeg evt. bestiller! Så jeg tenker litt att og fram da - og har i det siste begynt å tenke litt alternativt!

Så får vi se...

Utrolig heldg at søsteren din helt over på den andre siden av "dammen" fant drømmekjolen din da!!! Supert - gleder meg til å høre mer når den kommer frem! Spennende!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Leela:)

Drømmekjolen...

Ja, det var det da! Åssen ser den egentlig ut?!?

Jeg har jo en i kikkerten da, som jeg har fortapt meg helt i... Den kan du se bilde av her.  

På bildet er kjolen dust rosa, men jeg vil evt. ha en diamond white!

Åh, det er igrunnen kjolen med stor K!!!

Men det er litt vanskelig å skaffe den!  :-?  

Kjolen er en 2003-modell fra MS, og den kan fint skaffes fra designer... Men det tar tid, og ingen salonger har den inne slik at jeg kan få prøvd den før jeg evt. bestiller! Så jeg tenker litt att og fram da - og har i det siste begynt å tenke litt alternativt!

Så får vi se...

Utrolig heldg at søsteren din helt over på den andre siden av "dammen" fant drømmekjolen din da!!! Supert - gleder meg til å høre mer når den kommer frem! Spennende!!!  :wink:

Nydelig kjole! Håper du får tak i den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nytt år!

Måtte det nye året by på det beste for deg og dine...

...vi har et spennende 2005 foran oss;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år!

Måtte det nye året by på det beste for deg og dine...

...vi har et spennende 2005 foran oss;)

Godt nytt år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske ny her inne, men fant altså fram til noen som også skal gifte seg 6.aug 2005 :P ! Spennende å lese om forberedelsene dine. Frieriet ditt var jo bare sååå romantisk, og det samme er kjolen som du har valgt! Det blir nok spennende når du snart får den i hus :wink: . Jeg blir helt fasinert over monogrammene dine, så flink du er!! Om du har anledning og tid til å prøve å lage til oss og???....

Min kjære var nede på kne 2.oktober på vår 5 års dag. Ble virkelig tatt på senga der, for vi hadde aldri snakket konkret om bryllup foruten om at vi begge hadde lyst til å gifte oss en gang. Og nå er jeg bare helt hekta på alt sammen; kjole, frisyrer, innbydelser, gjesteliste, mat, kirke, sang i kirken osv.... For å ikke slite ut venninnene mine med bryllupsprat, så er det kjekt å ha disse sidene til KG. Gøy og sammenligne planleggingen din med vår.

Ha en strålende dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lucky :)

Så moro at vi skal vies på samme dag!

Jeg kan godt prøve å fikse monogram til deg, hvilke initialer har dere?

Leela :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen din er bare helt nydelig, og slepet bak ser akkurat passelig ut synes jeg :P ! Jeg skal også ha noe lignede slep. Kanskje det er mulighet på kjolen og hekte det opp bak? Det er jo så flott både i kirken og på brudebildene med litt slep.

Tusen takk for at du vil prøve deg på et monogram :P . Min forbokastav er V og min kjære sin er I.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg har nevnt det før jeg - men kjolen din er i alle fall utrolig flott!

Slepet er langt, men ikke avskrekkende langt - lekkert!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lucky!

Da har jeg bare i farta prøvet noen monogrammer mer bokstavene V og I :)

La det ut her

..men jeg ble ikke veldig fornøyd da :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå maser jeg fælt leela' date=' men jeg får ikke fram noe bildet? :cry:[/quote']

Det er nok fordi bildet ikke ble godkjent før nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du vil prøve deg på et monogram :P . Min forbokastav er V og min kjære sin er I.

LUCKY:

Jeg fant deg ikke i noen dagbok...har du dagbok forresten? Prøver her jeg :-)

Uansett, ser leela prøvde å lage monogram for deg - og siden jeg var midt oppe i mitt eget monogramarbeide, så tok jeg meg den friheten til å prøve å lage et jeg også - det kan du se her.

LEELA:

Har du fått kjolen din hjem til deg, eller er du fortsatt i vurderingsfasen?

Hvor har du evt. kjøpt den? Kunne faktisk tenke meg noe lignende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LUCKY:

Jeg fant deg ikke i noen dagbok...har du dagbok forresten? Prøver her jeg :-)

Uansett, ser leela prøvde å lage monogram for deg - og siden jeg var midt oppe i mitt eget monogramarbeide, så tok jeg meg den friheten til å prøve å lage et jeg også - det kan du se her.

LEELA:

Har du fått kjolen din hjem til deg, eller er du fortsatt i vurderingsfasen?

Hvor har du evt. kjøpt den? Kunne faktisk tenke meg noe lignende...

Dine monogram ble mye bedre enn mine!! Velg en av de du lucky :wink:

Kjolen er kjøpt i Florida for en tredel av prisen i Norge, kommer i løpet av januar tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for arbeidet leela :P ! Jeg likte faktisk det til teddytoria ganske godt - blir jo så imponert over all velvilje her inne.

Lykke til med kjolen din :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...