leela Skrevet 16. januar 2005 Forfatter #61 Del Skrevet 16. januar 2005 Oi, her kan man ikke vente lenge med å skrive innlegg før man havner langt ned på lista.. Lurer fortsatt på hvor vi skal ha bryllupsmiddagen, og får ikke bestemt oss. Begynner å haste snart, da det bare er litt over 6 mnd igjen :o Har sendt mail til de vi står mellom for å få prisoverslag. Men det vi egentlig ikke får avklart er om vi skal ha det på et hotell der de står for mat, drikke og servering, eller om vi skal bare leie et lokale og ordne alt selv.. Siden foreldrene våre skal betale deler av bryllupet vil vi holde kostnadene nede og lurer derfor på om det er best å ha det på et hotell der man må betale selv for alkoholen på festen senere. Samtidig så synes jeg dette blir litt kjipt ovenfor gjestene.. Blir spennende å høre hva de forskjellige skal ha for å holde bryllupsfesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #62 Del Skrevet 16. januar 2005 Hei, hei Leela!! Hadde bare lyst å si at kjolen du har valgt er alldeles nyyyyyyyyyydelig ! Og kirka ser kjempekoselig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 16. januar 2005 Forfatter #63 Del Skrevet 16. januar 2005 Hei' date=' hei Leela!! Hadde bare lyst å si at kjolen du har valgt er alldeles nyyyyyyyyyydelig ! Og kirka ser kjempekoselig ut. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 23. januar 2005 Forfatter #64 Del Skrevet 23. januar 2005 Da har vi reservert lokale, men jeg er ikke helt fornøyd.. Det lokalet vi hadde sett oss ut skulle jeg bestille i sommer, men fikk da beskjed om å ringe tilbake på nyåret for de skulle skifte utleiere. Jeg ringte første uka i januar, men det var tydligvis for sent, for 6.august var opptatt :-? Dette lokalet vi har reservert nå er egentlig bare et vi har i reserve hvis vi ikke finner noe bedre. Grunnen til det er at det er et stykke unna og inne i skogen. Og alt av stoler de har der er slike svarte plastikkstoler med oransje trekk på.. de falt ikke i smak ihvertfall! Ellers så er det greit nok med stor plen utenfor hvor man kan servere velkomstdrink og frukt eventuelt. Æsj.. jeg vil ha et annet lokale jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 23. januar 2005 Forfatter #65 Del Skrevet 23. januar 2005 Ting som er i orden til nå: ¤ Brud og Brudgom ¤ Forlovere ¤ Kirken kl 14:00 ¤ Selskapslokale ¤ Ringer ¤ Kjole - kommer fra Florida i januar/februar ¤ Toastmaster ¤ Sminke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 23. januar 2005 #66 Del Skrevet 23. januar 2005 Masser i boks allerede - så deilig!!! Men jeg håper virkelig at dere finner et lokale som faller helt i smak!!! Er ikke noe greit å skulle være et sted dere ikke er helt fortrolige med :-? . Selv om det er dere som er dagens midtpunkt, og omgivelsene jo vil stå i kulissene!!! Skikkelig dårlig service da, og gi dere beskjed om at dere må henvende dere på et senere tidspunkt, for så ikke å følge det opp... Det samme skjedde jo med oss og kirken, selv om jeg fikk hylt meg til vielse den dagen allikevel!!! Blir så spennende når kjolen din kommer altså...du må få lagt ut flere bilder som du har tatt selv, for den er virkelig lekker! One of a kind! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #67 Del Skrevet 27. januar 2005 Da har jeg holdt av 6.august på tre forskjellige steder, to med servering og et uten. Vi skal ha møte med forledrene neste uke, så da får vi endelig avklart hvor vi skal feire dagen. Det skal bli deilig å slippe og tenke mer på det. 191 dager igjen (1 dag igjen til bursdag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 28. januar 2005 Forfatter #68 Del Skrevet 28. januar 2005 til meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2005 #69 Del Skrevet 28. januar 2005 GRATTIS MED DAGEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 31. januar 2005 Forfatter #70 Del Skrevet 31. januar 2005 GRATTIS MED DAGEN!!! Tusen takk Ikveld skal vi ha møte med alle foreldre som er innvolvert i bryllupet, både gifte og skilte. Da skal vi snakke litt om hvordan vi skal legge opp løpet, hvem betaler hva og slikt. Da får vi forhåpentligvis også avklart hvor vi skal ha selskapet. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. januar 2005 #71 Del Skrevet 31. januar 2005 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #72 Del Skrevet 31. januar 2005 Oi oi oi! Kjenner meg igjen. Vi skal ha foreldremøte (hmm...plutselig føler jeg meg liten igjen) på onsdag. Ikke noe jeg gleder meg spesielt til. Er ikke så glad i pengeprat osv. Vil liksom ikke tigge. You see? MEN, det blir jo bra at foreldrene våre møtes igjen. De har ikke sett hverandre på fem år. FEM ÅR! Ganske utrolig. Det skal bli godt å bli ferdig med det. Enkelt og greit. Lykke til i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 31. januar 2005 Forfatter #73 Del Skrevet 31. januar 2005 Oi oi oi! Kjenner meg igjen. Vi skal ha foreldremøte (hmm...plutselig føler jeg meg liten igjen) på onsdag. Ikke noe jeg gleder meg spesielt til. Er ikke så glad i pengeprat osv. Vil liksom ikke tigge. You see? MEN, det blir jo bra at foreldrene våre møtes igjen. De har ikke sett hverandre på fem år. FEM ÅR! Ganske utrolig. Det skal bli godt å bli ferdig med det. Enkelt og greit. Lykke til i kveld! Hater prat om penger jeg også. Liker ikke at de må ut med så mye penger for at vi skal gifte oss, ville helst betalt alt selv, men det har vi ikke mulighet til. Heldigvis så har mine foreldre helt OK kontakt selv om de har vært skilt i 15år, så jeg tror det skal gå bra ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 31. januar 2005 Forfatter #74 Del Skrevet 31. januar 2005 Gratulerer med dagen Var på fredag, men takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #75 Del Skrevet 31. januar 2005 Mine foreldre er også skilt. Det har de vært i tjeto år, så det er ingen ny splittelse. De er også venner, og vil ikke ha noen problemer å samarbeide. Har aldri sagt et stygt ord om hverandre til meg. Og det er godt gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 31. januar 2005 Forfatter #76 Del Skrevet 31. januar 2005 Da var møtet over, og konklusjonen ble vel egentlig at vi gikk for å ha det på et hotell. Ikke 100% avklart, men jeg tror alle fire parter synes at det ville vært deilig å slippe og stresse så altfor mye på selve bryllupsdagen. Skal vi leie et lokale selv, ligger det 30min unna byen og vi må ordne alt selv, det ville kun vært maten som vi bestiller. Så da skal jeg bare høre litt mer med hotellet, hvordan de legger det opp og litt praktiske ting, så tenker jeg at det blir der Jeg er egentlig veldig fornøyd med det, hotellet ligger midt i byen, og bare 10min gange fra kirken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 31. januar 2005 Forfatter #77 Del Skrevet 31. januar 2005 Nå fikk jeg akkurat mail fra Florida! Kjolen min er ferdigsydd og klar til å sendes til Norge!! Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2005 #78 Del Skrevet 1. februar 2005 Hurra - kjolen er ferdig!!! Håper det sender den med en eneste gang da! Blir spennende vel å få den hjem og få prøvd den på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #79 Del Skrevet 1. februar 2005 Ja, også er det jo slik at jentene her på forumet helst vil se bilder... GRATULERER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 1. februar 2005 Forfatter #80 Del Skrevet 1. februar 2005 Hurra - kjolen er ferdig!!! Håper det sender den med en eneste gang da! Blir spennende vel å få den hjem og få prøvd den på? Åh, ja!! Det blir kjempedeilig å endelig få den i hus (selv om den nok må bli hengende hos mamma frem til august ) Blir også bra å få prøvd den! ..men jeg er nok redd den må syes inn litt siden den er sydd etter mine mål for et halvt år og 10kg siden. Går fortsatt ned, så jeg må nok vente litt med å tilpasse den før til sommeren Men jeg skal prøve den og kanskje få knipsa et bilde eller to altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå