Gå til innhold

Hvorfor er gutter så redd for å få noe i ræva?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spørsmålet er vel heller hvorfor kvinner vil kjøre ting opp i rompa på menn. Er det snakk om homofile menn fanget i en kvinnekropp?

I følge Freud er alle kvinner misunnelige på menn for at kvinner føler de har mistet den tingen som menn har.

Anonymous poster hash: 62c1d...fa7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke alle menn som er redd for det. Typen min liker det, selv om han ikke vil innrømme det. Men jeg ville likevel aldri finne på å dytte en dildo oppi der, hva skulle vitsen med det vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jenta sier ja til analt og mannen sier nei, hva i huleste er så galt i det? En vil, men den andre vil ikke. Den som vil får, og den som ikke vil får ikke. Så enkelt er det, men dere feminister kan ikke takle noe slikt. Alt skal være likt, alt skal være kjønnsnøytralt. Gutter i barnehage alder får ikke leke med pinner ettersom de kan late som om det er våpen og det er en gutteting. Jenter får ikke leke med dukker fordi det gjør de veldig feminine, og det kan vi jo ikke ha noe av. En drøm for feministene er en klode med grå menesker, hvor alle er like og hvor ingen våger å gjøre noe som kan være noenlunde guttete eller jentete.

Feminisme er en veldig villedende tittel utifra hva de egentlig står for, nøytralisme er vel mer passende. Alt skal være nøytralt, alt skal være grått og uinteressant.

Anonymous poster hash: 8cd58...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de jeg har vært borti hvertfall. Gutter er jo som regel veldig gira på å kjøre hele staken sin oppi ræva på oss jenter, men når det blir snakk om å stikke fingre eller strap on i deres rumpe?! Å nei! Da kommer de med alle slags dårlige unnskyldninger! "Jeg er gutt da!" Ja, nettopp. Du har prostata bak i der!

En gang jeg endelig fikk fingra en gutt i ræva med en finger så klagde han over at jeg måtte ta det roligere og lå der stiv av skrekk, selv om han vel vitende visste at jeg ikke likte analsex, men allikevel plutselig kunne finne på å kjøre pikken oppi ræva mi og det uten glidemiddel!

Hva er greia?

Anonymous poster hash: 5555b...954

Jeg hadde digget det om hun hadde digget å gjøre det med meg ;) Skjønner godt at de gutta vegrer seg om det er slik at du bare skal gjøre det for å "bevise et poeng" - men om du gjør det fordi du tenner på det så forstår jeg ikke hvorfor gutta dine er så prippne…..

Anonymous poster hash: 93a90...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang jeg endelig fikk fingra en gutt i ræva med en finger så klagde han over at jeg måtte ta det roligere og lå der stiv av skrekk, selv om han vel vitende visste at jeg ikke likte analsex, men allikevel plutselig kunne finne på å kjøre pikken oppi ræva mi og det uten glidemiddel!

Anonymous poster hash: 5555b...954

Dette skrev ts. Ser ut til at mange ikke har fått det med seg eller velger å overse det.

Anonymous poster hash: 45730...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skrev ts. Ser ut til at mange ikke har fått det med seg eller velger å overse det.

Anonymous poster hash: 45730...b41

Jeg fikk det med meg. Virker som om hun gjorde det for å "ta igjen" - hun skriver at hun selv ikke liker det - og at gutten lå der stiv av skrekk, det betyr at det var en negativ opplevelse - ikke for å tilfredstille gutten. Hvorfor mener du at ingen får dette med seg ? Hvem liker egentlig en "brutal" partner - det har ingenting med deilig sex å gjøre....å ikke vise hensyn altså. Hadde en annen dame gjord et skikkelig så kunne det vært en himmelsk opplevelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville heller ikke fått fingrene eller noe annet opp i ræva fra deg, da du skriver selv at du ikke liker det. Det virker mer som om du er ute etter "hevn" enn å gi nytelse.

Jeg tar gjerne en deilig prostatamassasje fra en kvinne, prøver gjerne det eller en strapon. Men det skal være fra noen som har lyst, ikke fra en som har andre motiver.

Det handler om å gi og få nytelse. Og dere som skriver at en jente/kvinne ikke får nytelse av å gi en eller annen form for analsex så tenker dere ikke langt nok. Sex er mer enn bare det "mekaniske". Det handler like mye om det mentale som foregår. Om kåtheten man opplever når man ser en partner har det godt, om makt og ydmykelse, om utforsking og flytting/testing av grenser.

Dere kvinner som ikke liker analsex - helt greit - det er ikke et problem eller et krav. Og så er det helt greit å gi analsex - eller å få analsex - uten at det skal / må være gjenytelser. Finn ut hva dere liker - ikke gjør det dere ikke har lyst på.

Utsang som " skal han pule meg i rumpen - skal jeg pule ham i rumpen" er latterlig og barnslig.

Helt enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Jeg var forsiktig da jeg gjorde det, så vil heller påstå han var stakkarslig og pysete når han sa jeg skulle være mer forsiktig. Når han selv kunne gjøre mer enn det med meg og ta så lite hensyn så er jeg på samme måte tilbake. Dessuten tenner det å snu det om å være "den som har makt".

Anonymous poster hash: 5555b...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

Idiotisk. Du som jente får ingenting ut av å leke med rumpa til en gutt. Strap on har faktisk ikke nervetråder. fingre er ikke en erogen sone. det er en myte det at det liksom er så digg å få prostata stimulert. det er det kun et fåtall menn som liker akkurat som det kun er et fåtall kvinner som liker analsex.

Anonymous poster hash: bcdd8...834

Sex skal ikke bare bestå av fysisk nytelse, da. Selv om jeg er fullstendig imot at noen som ikke vil ha noe opp i rumpa skal måtte godta det så synes jeg dette er en latterlig unnskyldning. Hvis hun tenner på det så er det klart at hun får noe ut av det. Det er ikke mer greit at han dytter pikken sin inn i rumpa hennes enn at hun bruker noen fingre på ham bare fordi det gir ham fysisk nytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex skal ikke bare bestå av fysisk nytelse, da. Selv om jeg er fullstendig imot at noen som ikke vil ha noe opp i rumpa skal måtte godta det så synes jeg dette er en latterlig unnskyldning. Hvis hun tenner på det så er det klart at hun får noe ut av det. Det er ikke mer greit at han dytter pikken sin inn i rumpa hennes enn at hun bruker noen fingre på ham bare fordi det gir ham fysisk nytelse.

Det er i alle fall et argument mer.

Anonymous poster hash: 0aee8...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.

Jeg hadde en eks som maaaaaste om at han ville prøve analsex.

Selv ville han "selvfølgelig" ikke ha noe oppi analhullet sitt. Han ville heller ikke prøve rimjob, eller utøve oralsex på jenter.

Han ville bare prøve analsex, bli sugd, og stikke inn sin egen penis og jukke på noen sekunder til han kom.

Det var typen sin det.

Ehm, glad jeg aldri sa ja til analsex for å si det sånn.

Han hadde vel vært dårlig på det og, bare kjørt den hardt inn og gira på uten å tenke på jenta. Hadde det gjort vondt for meg, hadde han bare kjørt enda mer på. Tror han tente på at den andre parten hadde det ukomfortabelt...Tragisk.



Anonymous poster hash: 52ff4...93b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jente får ingen fysisk nytelse av å stikke en dildo inn i et anus.

Dette stemmer ikke helt. En dildo har selvsagt ikke nervetråder, men klitoris kan bli stimulert under strapon-sex (litt avhengig av utformingen på sele og leketøy). Det er fullstendig mulig å få orgasme av å pule noen med strapon. Og i tilegg har man jo det mentale aspektet. Om noe tenner deg mentalt, har det i grunnen ikke så mye å si om det gir deg fysisk nytelse eller ei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min elsker det :fnise: Her er det han som vil ha en finger opp i rumpa, for å si det sånn :laugh:



Anonymous poster hash: 8a9b6...49d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk opplevd en ONS som foreslo at jeg skulle stikke en finger opp i rumpa hans. Han var ikke spesielt erfaren og hadde bare hørt at det var noe en del gutter syns var godt. Han elsket det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vanskelig for å se for meg en mann som maskulin etter at han har... tatt i mot noe. Det er noe ved det som gjør at han ikke lenger er en ekte mann i mine øyne.



Anonymous poster hash: 62c1d...fa7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vanskelig for å se for meg en mann som maskulin etter at han har... tatt i mot noe. Det er noe ved det som gjør at han ikke lenger er en ekte mann i mine øyne.

Du tenner ikke på menn som liker å motta analsex, men seriøst, kan vi slutte med hele denne "ekte menn"-idiotien? Menn som liker pegging endrer ikke plutselig kjønnsidentitet, penisen deres faller ikke av og Y-kromosomet forsvinner ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gleder meg til den dagen jeg aldri mer trenger å høre prostataargumentet for hvorfor jeg på død og liv skal like å få noe i ræva. Hver gang noen kommer drassende med det, og det er stort sett jenter som skal servere det som en nyhet, har jeg lyst til å dunke hodet i veggen til jeg svimer av.

Det er sikkert digg å få den stimulert, og herre min hatt, slå dere løs dere som liker det. Jeg forbeholder meg likevel retten til å ikke ha lyst på noe opp i ræva, fordi jeg synes det er såpass ubehagelig og jeg finner tanken så lite fristende at jeg er villig til å ofre akkurat det. Orgasmene mine er digge nok som de er. Det gjør meg ikke til en pyse, og det gjør meg ikke "usikker på seksualiteten min".

Hvis man på død og liv skal måtte like det fordi "vi gutta har g-punkt oppi der", hvorfor finnes det da jenter som bare synes det kiler og er ubehagelig å bli kysset på halsen? Siden det skal være en erogen sone må vel alle digge det, så åpenbart må jo de jentene skjerpe seg.

Endret av Tinnmannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stemmer ikke helt. En dildo har selvsagt ikke nervetråder, men klitoris kan bli stimulert under strapon-sex (litt avhengig av utformingen på sele og leketøy). Det er fullstendig mulig å få orgasme av å pule noen med strapon. Og i tilegg har man jo det mentale aspektet. Om noe tenner deg mentalt, har det i grunnen ikke så mye å si om det gir deg fysisk nytelse eller ei.

Dette kan det ikke gjøres et poeng ut av i denne diskusjonen. Det vil ikke være forskjell på følelsen i klitoris etter hva man stikker denne "strap-on"-en inn i. Kan jo like gjerne være en hand-job.

Det fysiske er et argument man ikke kommer utenom når det gjelder å ville prøve anal-sex.

Klassiske roller tilsier at mannen er dominant, og for de fleste menn er det ikke aktuelt å gå inn i en sub-rolle, som det å få en strap-on i rumpa faktisk er.

Jeg snakker ikke om regelmessig anal-sex forresten, men argumentet for å prøve det én gang, står sterkere hos menn enn kvinner, mener jeg. (Selv om jeg ikke mener at kvinner skal gå med på å prøve det av den grunn. Det er bare et svar på "hvorfor vil ikke han prøve, når jeg prøvde for ham?")

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vanskelig for å se for meg en mann som maskulin etter at han har... tatt i mot noe. Det er noe ved det som gjør at han ikke lenger er en ekte mann i mine øyne.

Anonymous poster hash: 62c1d...fa7

Du tenner ikke på menn som liker å motta analsex, men seriøst, kan vi slutte med hele denne "ekte menn"-idiotien? Menn som liker pegging endrer ikke plutselig kjønnsidentitet, penisen deres faller ikke av og Y-kromosomet forsvinner ikke.

Dette. :klappe:

Helt enig - hver gang det skrives om analsex og menn er det den samme gamle leksen. På tide å slutte med fordommene. For ja, det er fordommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg har vanskelig for å se for meg en mann som maskulin etter at han har... tatt i mot noe. Det er noe ved det som gjør at han ikke lenger er en ekte mann i mine øyne.

Anonymous poster hash: 62c1d...fa7

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...