Gå til innhold

Hvorfor er gutter så redd for å få noe i ræva?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle de jeg har vært borti hvertfall. Gutter er jo som regel veldig gira på å kjøre hele staken sin oppi ræva på oss jenter, men når det blir snakk om å stikke fingre eller strap on i deres rumpe?! Å nei! Da kommer de med alle slags dårlige unnskyldninger! "Jeg er gutt da!" Ja, nettopp. Du har prostata bak i der!

En gang jeg endelig fikk fingra en gutt i ræva med en finger så klagde han over at jeg måtte ta det roligere og lå der stiv av skrekk, selv om han vel vitende visste at jeg ikke likte analsex, men allikevel plutselig kunne finne på å kjøre pikken oppi ræva mi og det uten glidemiddel!

Hva er greia?

Anonymous poster hash: 5555b...954

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tragisk! Nå er det likestilling! Jenter ønsker også å utforske litt! Gutter er utrygge på sin seksualitet og det er turn off!! Dere må være mer frigjort av dere! Skjerp dere! En dildo biter dere ikke hardt i ræva!

Anonymous poster hash: f0306...718

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er dobbeltmoralister har jeg ingenting til overs for, men jeg kan i alle fall se ét poeng på hvorfor en gutt har et argument ovenfor ei jente når det gjelder å prøve én gang:

En gutt får fysisk nytelse av å stikke sin penis inn i et anus.

Ei jente får ingen fysisk nytelse av å stikke en dildo inn i et anus.

Personlig har jeg prøvd med en finger, men likte det ikke. Føltes ikke så godt som jeg håpet (hun var forsiktig og brukte glidemiddel etc. men det hjalp ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotisk. Du som jente får ingenting ut av å leke med rumpa til en gutt. Strap on har faktisk ikke nervetråder. fingre er ikke en erogen sone. det er en myte det at det liksom er så digg å få prostata stimulert. det er det kun et fåtall menn som liker akkurat som det kun er et fåtall kvinner som liker analsex.



Anonymous poster hash: bcdd8...834
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det du liker ved å fingre menn??

Jeg er ikke redd for å få en finger i rumpa, men det er bare noe jeg ikke klarer å nyte. Er det så rart for dere å forstå? Hvis du som jente sier at du ikke liker analsex så sier du til mannen NEI! Hvis ikke tror han bare at du leker med han.

Anonymous poster hash: 8cd58...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jenta liker å få pikk i ræva, så bør en mann gjøre det også???

Eller skal bare mannen få nyte av å kjøre kjøttpølsa i kloakkrøret?

Skal jeg ha analsex, skal faen meg mannen ha det også.



Anonymous poster hash: f0306...718
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes gutter og det finnes gutter.

For min del tenner det bare ikke. Men denne tråden blir interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder ikke "ting skal ut der, ikke inn" også kvinner?

Anonymous poster hash: 5555b...954

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jenta liker å få pikk i ræva, så bør en mann gjøre det også???Eller skal bare mannen få nyte av å kjøre kjøttpølsa i kloakkrøret? Skal jeg ha analsex, skal faen meg mannen ha det også. Anonymous poster hash: f0306...718

Jeg vil gjerne at du utdyper litt mer om hvorfor

Anonymous poster hash: 8cd58...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne at du utdyper litt mer om hvorfor

Anonymous poster hash: 8cd58...04b

Er faktigst enig med hun dama. Hvis menn vil ha kuken i rumpa, så får de finne en mann å gjøre dette med. Dere kan jo ikke forvente at damene deres skal stille rompa til dispensasjon når de allerede har et hull som er beregnet på å ha sex med!;)

Det at menn vil ha kuken i rompa betyr enten at de er homofil eller bi- fil.:) Jenter dere burde nekte å la dere presse til anal- sex. Er det så vanskelig å forstå for menn?:)

Anonymous poster hash: dd75c...979

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at HIV var så stigma i starten, blir det hevdet, var fordi man antok at den som ble penetrert ble smitta. Og penetrasjon henger sammen med underdanighet. Og bli penetrert ble sett anerledes på enn å være den som penetrerer.

"Catcher ore reciver" tankegang. Menn ønsker, generelt sett, ikke være den underdanige i forholdet.

Om noen fikk noe fornuftig ut av dette ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder ikke "ting skal ut der, ikke inn" også kvinner?

Anonymous poster hash: 5555b...954

Så absolutt.

Anonymous poster hash: 199b2...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grunnen til at HIV var så stigma i starten, blir det hevdet, var fordi man antok at den som ble penetrert ble smitta.

Der av forkortelsen AIDS, Anally Injected Death Sentence.

Anonymous poster hash: 62c1d...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er vel heller hvorfor kvinner vil kjøre ting opp i rompa på menn. Er det snakk om homofile menn fanget i en kvinnekropp?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de jeg har vært borti hvertfall. Gutter er jo som regel veldig gira på å kjøre hele staken sin oppi ræva på oss jenter, men når det blir snakk om å stikke fingre eller strap on i deres rumpe?! Å nei! Da kommer de med alle slags dårlige unnskyldninger! "Jeg er gutt da!" Ja, nettopp. Du har prostata bak i der!

En gang jeg endelig fikk fingra en gutt i ræva med en finger så klagde han over at jeg måtte ta det roligere og lå der stiv av skrekk, selv om han vel vitende visste at jeg ikke likte analsex, men allikevel plutselig kunne finne på å kjøre pikken oppi ræva mi og det uten glidemiddel!

Hva er greia?

Anonymous poster hash: 5555b...954

Jeg ville heller ikke fått fingrene eller noe annet opp i ræva fra deg, da du skriver selv at du ikke liker det. Det virker mer som om du er ute etter "hevn" enn å gi nytelse.

Jeg tar gjerne en deilig prostatamassasje fra en kvinne, prøver gjerne det eller en strapon. Men det skal være fra noen som har lyst, ikke fra en som har andre motiver.

Det handler om å gi og få nytelse. Og dere som skriver at en jente/kvinne ikke får nytelse av å gi en eller annen form for analsex så tenker dere ikke langt nok. Sex er mer enn bare det "mekaniske". Det handler like mye om det mentale som foregår. Om kåtheten man opplever når man ser en partner har det godt, om makt og ydmykelse, om utforsking og flytting/testing av grenser.

Dere kvinner som ikke liker analsex - helt greit - det er ikke et problem eller et krav. Og så er det helt greit å gi analsex - eller å få analsex - uten at det skal / må være gjenytelser. Finn ut hva dere liker - ikke gjør det dere ikke har lyst på.

Utsang som " skal han pule meg i rumpen - skal jeg pule ham i rumpen" er latterlig og barnslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...