Gå til innhold

Evig singel mann, tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var det ikke du som skjelte ut alle som våget å klage på holdningene til TS tidligere i tråden?

Anonymous poster hash: cba30...72b

Hehe :-D Ser ut til at jeg skyver alle vekk fra meg. --- TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man har som mann i en slik situasjon som TS beskriver, to valg:

1. Fortsett som før godt inne i komfortsonen, og det kan jo allikevel hende du blir sjekket opp og valgt av ei dame du også synes er ok, i løpet av de neste 10-20-30 årene.

(Folk vinner jo i Lotto hver eneste uke.)

2. Gro et par baller, og ta initiativ overfor damene. Herunder er det å tåle å bli avvist en selvfølge.

Hvem vet, kanskje drømmedama du vil ha er ei du ikke finner før du faktisk har fått litt erfaring, og dermed også blitt avvist x antall ganger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har som mann i en slik situasjon som TS beskriver, to valg:

1. Fortsett som før godt inne i komfortsonen, og det kan jo allikevel hende du blir sjekket opp og valgt av ei dame du også synes er ok, i løpet av de neste 10-20-30 årene.

(Folk vinner jo i Lotto hver eneste uke.)

2. Gro et par baller, og ta initiativ overfor damene. Herunder er det å tåle å bli avvist en selvfølge.

Hvem vet, kanskje drømmedama du vil ha er ei du ikke finner før du faktisk har fått litt erfaring, og dermed også blitt avvist x antall ganger.

...og sende den jælla snappen til hu dama...? :smoke: You go boy! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel være mange som synes det er flaut med Tinder?

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Det var flaut. Nå er det så vanlig med Tinder at man nesten regner med at alle single har det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke du som skjelte ut alle som våget å klage på holdningene til TS tidligere i tråden?

Anonymous poster hash: cba30...72b

Nei. Jeg skjelte ut (såvidt meg bekjent) én person (deg? Blir litt oppgitt over alle disse anonyme) som presenterte, og repeterte, en påstand vedkommende ikke hadde belegg for. Ikke misforstå; jeg forsvarer ikke trådstarter, jeg angriper tåpelige resonnementer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel være mange som synes det er flaut med Tinder?

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Det er det sikkert, men det er definitivt et holdningsproblem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettdating er ikke noe for deg, greit. Hvor ellers skal du møte jenter? Jobb eller fritidsaktiviteter, eventuelt på byen. Eller på disse jobbreisene dine, f.eks. Spørsmål: ser/ møter du noen gang noen interessante på konferanse eller jobbreise? Tar du kontakt? Det må du jo gjøre hvis du vil ha kontakt. Ingen , vel nesten ingen, jenter pleier å sjekke opp gutter. Det må du bare lære deg som mann.

men først og fremst må du komme over denne venninna di som du er håpløst forelsket i. Det er et dødfødt prosjekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Det var flaut. Nå er det så vanlig med Tinder at man nesten regner med at alle single har det.

Jeg har det ikke og kommer aldri til å bruke det. Nettdating er skummelt! Man bygger opp forventninger til personen og hun blir alltid skuffet når de møtes IRL.

Er dette virkelig en spennende aktivitet for noen? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men først og fremst må du komme over denne venninna di som du er håpløst forelsket i. Det er et dødfødt prosjekt.

Jeg tror faktisk at jeg kanskje har sjans. TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det ikke og kommer aldri til å bruke det. Nettdating er skummelt! Man bygger opp forventninger til personen og hun blir alltid skuffet når de møtes IRL.

Er dette virkelig en spennende aktivitet for noen? :vetikke:

Jeg har det ikke og kommer aldri til å bruke det. Nettdating er skummelt! Man bygger opp forventninger til personen og hun blir alltid skuffet når de møtes IRL.

Er dette virkelig en spennende aktivitet for noen? :vetikke:

Men jeg tror egentlig ikke folk tenker på tinder som nettdating. Bare som et slags tidsfordriv? Hele greia er jo fryktelig useriøs, og jeg tror flere bruker det til hook-ups enn å faktisk finne seg kjæreste. Men det er hvertfall et sted å starte. Hvorfor skulle man bli skuffa når man møter noen?

Jeg tror faktisk at jeg kanskje har sjans. TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Her ligger jo problemet ditt. Du vil jo ikke ta i mot råd for å treffe andre, når du går rundt med forventinger om at denne venninna de plutselig skal falle for deg. Hvorfor har det ikke blitt dere før, hvis du har en sjangse hos henne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Men jeg tror egentlig ikke folk tenker på tinder som nettdating. Bare som et slags tidsfordriv? Hele greia er jo fryktelig useriøs, og jeg tror flere bruker det til hook-ups enn å faktisk finne seg kjæreste. Men det er hvertfall et sted å starte. Hvorfor skulle man bli skuffa når man møter noen?

Man gjør seg ofte opp et bilde av en person på bakgrunn av det han/hun skriver og kommuniserer via nett. Man kan få bilder også og bli betatt. Man kan rett og slett føle at man har sett personen og vet hva h*n står for.

Når man møtes vil så mye mye mere åpenbare seg. Man ser personen i levende live.....Alle bevegelser og fakter kommer tydelig frem. Ja hele vesenet h*ns vil vise seg. Blikk og måten å prate på....

Spesiellt damene tror jeg er veldig til å romatisere den personen de skal date over nett. Og mange av dem blir nok grovt skuffet. Jeg har vurdert nettdating men kutter det alltid ut av frykt for en dame som skal få kalde føtter. Bedre å ikke date enn å date og få avslag pga. utseende...

...syntes jeg iallefall da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ligger jo problemet ditt. Du vil jo ikke ta i mot råd for å treffe andre, når du går rundt med forventinger om at denne venninna de plutselig skal falle for deg. Hvorfor har det ikke blitt dere før, hvis du har en sjangse hos henne?

Fordi hun er sammen med en annen.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi hun er sammen med en annen.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Ja nettopp. Nå høres jeg veldig brutal ut, men hvorfor skulle hun dumpe han for å være med deg? Hadde hun hatt følelser, så hadde vel dere allerede vært et par? :vetikke:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man gjør seg ofte opp et bilde av en person på bakgrunn av det han/hun skriver og kommuniserer via nett. Man kan få bilder også og bli betatt. Man kan rett og slett føle at man har sett personen og vet hva h*n står for.

Når man møtes vil så mye mye mere åpenbare seg. Man ser personen i levende live.....Alle bevegelser og fakter kommer tydelig frem. Ja hele vesenet h*ns vil vise seg. Blikk og måten å prate på....

Spesiellt damene tror jeg er veldig til å romatisere den personen de skal date over nett. Og mange av dem blir nok grovt skuffet. Jeg har vurdert nettdating men kutter det alltid ut av frykt for en dame som skal få kalde føtter. Bedre å ikke date enn å date og få avslag pga. utseende...

...syntes jeg iallefall da.

Legger man ut realistiske bilder av deg selv, så vet man jo hvordan den andre parten ser ut?

Jeg syns det hørtes litt trist ut at du velger bort nettdating pga utseende. Utseende alene er sjelden en faktor som gjør at man får kalde føtter, det er mer hele pakken. Bedre å prøve og feile osvosv vetdu :biggrin:

Uansett, nå er det slutt på avsporing fra min del :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nettopp. Nå høres jeg veldig brutal ut, men hvorfor skulle hun dumpe han for å være med deg? Hadde hun hatt følelser, så hadde vel dere allerede vært et par? :vetikke:

Hun vet ikke at jeg er interessert. Men hun har gitt meg tegn som gjør at jeg kanskje tror at hun er det.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun vet ikke at jeg er interessert. Men hun har gitt meg tegn som gjør at jeg kanskje tror at hun er det.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Hva er planen videre?

Tenkt å gjøre noe med det? For å få henne til å forstå at du er interessert?

Anonymous poster hash: db5c1...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vet ikke at jeg er interessert. Men hun har gitt meg tegn som gjør at jeg kanskje tror at hun er det.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Hvilke tegn da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke tegn da?

Feks at det er tydelig at hun prioriterer meg framfor andre venner og hun har også betrodd meg at det ikke går så bra i det forholdet hun er i, og at hun har lyst til å bryte ut av det. Er ikke i det minste det siste et slik 'klassisk tegn''?

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel vel så mye et klassisk tegn på at hun ser på deg som en "venninne" hun kan betro seg til. Jeg ville trådd forsiktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...