Gå til innhold

Evig singel mann, tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ærlig talt, han får tips om å smile, eller finne en fritidsaktivitet!!

Er det for mye forlangt av en mann å prøve å smile innimellom?

Anonymous poster hash: db5c1...ade

Kan egentlig ikke huske å ha skrevet noe sted at jeg ikke smiler. TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg blir oppgitt av folk som deg. Det er ikke trådstarter som har bestemt seg for at det er umulig, det er du som har gjort det. Istedenfor å akseptere at kanskje ikke forslagene dine er så gode, så går du i vranglås og vrøvler om at han har bestemt seg for å ikke forandre på noen ting. Les denne fem ganger:

"Dette fungerer ikke for meg." != "Ingenting fungerer for meg."

Om det synker inn kan du jo gå videre. Forslagene trådstarter har fått har hatt varierende grad av kvalitet, men utover "noe må du forandre" er ingen av dem fundamentale og nødvendige.

Men som sagt, over på trådstarter igjen: Hva er du villig til å endre på? Har dette anonyme trollet rett, er det virkelig ingenting du er villig til å gjøre?

Jeg ser at jeg må endre noe. Er bare ikke sikker på hva. Nettsjekking blir det nok ikke med det første. Det virker så stressende. TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at jeg må endre noe. Er bare ikke sikker på hva. Nettsjekking blir det nok ikke med det første. Det virker så stressende. TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

:natti:

Anonymous poster hash: cb91e...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at jeg må endre noe. Er bare ikke sikker på hva. Nettsjekking blir det nok ikke med det første. Det virker så stressende. TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Ja, det er stressende å ta litt tak i livet sitt. Det gidder du visst ikke, så slå deg til ro med at damer ikke er alt her i livet.

Anonymous poster hash: cba30...72b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er stressende å ta litt tak i livet sitt. Det gidder du visst ikke, så slå deg til ro med at damer ikke er alt her i livet.

Anonymous poster hash: cba30...72b

Du liker meg virkelig ikke du...

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du liker meg virkelig ikke du...

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Hehe, joda. Mer damer på meg :)

Anonymous poster hash: cba30...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan egentlig ikke huske å ha skrevet noe sted at jeg ikke smiler. TSAnonymous poster hash: d7a79...e16

Side 1, post 16.

Anonymous poster hash: db5c1...ade

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at jeg må endre noe. Er bare ikke sikker på hva. Nettsjekking blir det nok ikke med det første. Det virker så stressende. TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Å bli kjent med folk er generelt ganske stressende, men til syvende og sist, er det ikke det du vil? Legg inn Tinder på telefonen din, sveip noen trynet iblant. Du trenger jo ikke reagere om du får noen treff, og for all del, kanskje de kontaktet deg. Det er et svært lite offer for noe som kanskje muligens kan funke litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli kjent med folk er generelt ganske stressende, men til syvende og sist, er det ikke det du vil? Legg inn Tinder på telefonen din, sveip noen trynet iblant. Du trenger jo ikke reagere om du får noen treff, og for all del, kanskje de kontaktet deg. Det er et svært lite offer for noe som kanskje muligens kan funke litt.

Tinder, er ikke det litt mer for de under tretti?

Men altså. Jeg møter hele tiden nye folk i forbindelse med jobb. Konferanser, jobbreiser etc. Det har bare ikke klaffet med noen enda. Kanskje det er meg som er problemet. Som jeg skriver, så er jeg noe overvektig. Burde nok forsøke å slanke meg.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Side 1, post 16.

Anonymous poster hash: db5c1...ade

Selvsagt smiler jeg. Regnet ikke det blant forslagene i den posten. TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da mengder av folk over tredve der, inkludert meg selv. For all del, det skader sikkert ikke sjansene dine om du kommer i bedre form, men jeg tviler på at dét i seg selv holder. Du må jo faktisk også gjøre andre ting. Enkelte av rådene du får her i tråden krever store ofre (foreninger, frivillig arbeid, sportsklubber, etc.), men ærlig talt, å prøve Tinder tar deg en halvtime. Er det så mye forlangt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da mengder av folk over tredve der, inkludert meg selv. For all del, det skader sikkert ikke sjansene dine om du kommer i bedre form, men jeg tviler på at dét i seg selv holder. Du må jo faktisk også gjøre andre ting. Enkelte av rådene du får her i tråden krever store ofre (foreninger, frivillig arbeid, sportsklubber, etc.), men ærlig talt, å prøve Tinder tar deg en halvtime. Er det så mye forlangt?

Må ærlig talt si at jeg synes Tinder virker forferdelig overfladisk og ekkelt. Det kommer jeg nok aldri til å prøve.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ber om et håpløs prosjekt hvis det er sånn du holder på. Ei som er opptatt bør du være for gentleman til å tro at er ute etter annet enn vennskap. Du nevner at du ikke ønsker å fremstå desperat, men det henger dårlig sammen med at du skaper deg falskt håp på denne måten.

Anonymous poster hash: ec13a...670

Leser stadig vekk på KG om kvinner som er forelsket i andre enn sin samboer/mann. TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må ærlig talt si at jeg synes Tinder virker forferdelig overfladisk og ekkelt. Det kommer jeg nok aldri til å prøve.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Da synes jeg definitivt du burde prøve det. Er du såpass fordomsfull trenger du å få det utfordret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opptatt? Som i at hun har en kjæreste? Nei for guds skyld ikke begynn å håpe på noe med en som allerede er forelsket og elsker en annen mann. Det største sviket. Hva i all verden tenker du på? Eier du ikke respekt for denne mannen hennes? Medmennesker?

Anonymous poster hash: f3025...f1c

Hvem vet? Kanskje jeg tar motet til meg og sier det i morgen. Denne tråden har inspirert meg til det.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg definitivt du burde prøve det. Er du såpass fordomsfull trenger du å få det utfordret.

Nja. Isåfall hadde jeg prøvd med et falskt bilde, så jeg ikke blir gjenkjent. Går det an? For det er vel helt anonymt?

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det sånn du sjekker ellers også? Inkognito, gjerne med solbriller og frakk, i tilfelle noen skal kjenne deg igjen og synes du er overfladisk? Ærlig talt, mann. Det her problemet litt ligger, i de rare holdningene, ikke i vekta.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn du sjekker ellers også? Inkognito, gjerne med solbriller og frakk, i tilfelle noen skal kjenne deg igjen og synes du er overfladisk? Ærlig talt, mann. Det her problemet litt ligger, i de rare holdningene, ikke i vekta.

Må vel være mange som synes det er flaut med Tinder?

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Leser stadig vekk på KG om kvinner som er forelsket i andre enn sin samboer/mann. TSAnonymous poster hash: d7a79...e16

Nja. Isåfall hadde jeg prøvd med et falskt bilde, så jeg ikke blir gjenkjent. Går det an? For det er vel helt anonymt?Anonymous poster hash: d7a79...e16

Å herre...

Jeg ønsker deg lykke til fremover ts :)

Det er vel alt jeg kan si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn du sjekker ellers også? Inkognito, gjerne med solbriller og frakk, i tilfelle noen skal kjenne deg igjen og synes du er overfladisk? Ærlig talt, mann. Det her problemet litt ligger, i de rare holdningene, ikke i vekta.

Var det ikke du som skjelte ut alle som våget å klage på holdningene til TS tidligere i tråden?

Anonymous poster hash: cba30...72b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...