Gå til innhold

Evig singel mann, tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så man må ha studert på Øvre blindern for å være dyp og filosofere?

Tror du hadde hatt godt av å gå ut, å treffe forskjellig type kvinner, se hva du liker og ikke liker. For det blir ganske snevert med dine krav. Spesielt da du ikke vil prøve nettdating.

Jeg er selv singel, 36 år og prøver nettdating. Der møter jeg alle mulige typer menn, noen med veldig høy utdannelse og noen uten utdannelse. Er ikke så ofte utdannelsen har så mye å si hvor smarte de er. Smarteste jeg har møtt der, har ingen utdannelse og jobber i byggebransjen. Vi er gode venner i dag. Og møtt menn med mastergrad, som virkelig ikke er smarte.



Anonymous poster hash: 80d02...119
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen grunn til at ærlig og sårbar er lik desperat.

Men når du er negativ til ALLE forslag som måtte dukke opp, så er det klart folk blir litt oppgitt. De ønsker å komme med konstruktive forslag, være positive og støttende, men får bare tilbake at det ikke passer deg og at du ikke vil. Du kan ikke regne med at drømmekvinnen ringer på døra eller stikker innom kontoret for å love deg evig troskap...

Jeg er selv kvinne i midten av 30-årene, singel i åresvis. Men jeg er positiv til å møte nye mennesker, har en profil på nettdatingsted (om enn ikke så veldig aktiv, men har vært på et par "dater" det siste året) og kommer meg ut av kontoret og sofaen innimellom. Er ingen festejente, men går på konserter, trener litt, treffer venner og tar en tur på kafe.

Og du? En date betyr ikke at dere må dele livet sammen. Se på det som en mulighet til å treffe nye mennesker, utvide horisonten din og ha det hyggelig. Gjør det hele uforpliktende, prat litt og ta en kaffe uten at det må ligge et krav i bunn om at det må bli noe mer. Er dere ikke interesserte, så gå hjem og vit at du tross alt hadde en hyggelig ettermiddag/kveld. Uten at det er et nederlag. Ta en sjanse i livet!

Og selv kvinner på KG kan være høyt utdannet, beleste og intelligente. :opplyser:



Anonymous poster hash: 3c54a...77e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man må ha studert på Øvre blindern for å være dyp og filosofere?

Tror du hadde hatt godt av å gå ut, å treffe forskjellig type kvinner, se hva du liker og ikke liker. For det blir ganske snevert med dine krav. Spesielt da du ikke vil prøve nettdating.

Jeg er selv singel, 36 år og prøver nettdating. Der møter jeg alle mulige typer menn, noen med veldig høy utdannelse og noen uten utdannelse. Er ikke så ofte utdannelsen har så mye å si hvor smarte de er. Smarteste jeg har møtt der, har ingen utdannelse og jobber i byggebransjen. Vi er gode venner i dag. Og møtt menn med mastergrad, som virkelig ikke er smarte.

Anonymous poster hash: 80d02...119

Jeg skrev også at jeg liker kvinner som leser. De 'må' selvsagt ikke ha studert i Oslo. Det er mer typen kvinne jeg prøver å beskrive. Jeg liker de som har studert humaniora eller samfunnsfag, og liker å filosofere, diskutere, lese. Kjenner som nevnt en slik. Sånne kvinner møter jeg ikke kjempeofte gjennom jobben, de vokser ikke på trær der jeg ferdes. Men jeg liker dem.

Rart hvordan du først blir sur for at jeg har beskrevet en bestemt type dame jeg liker. Og så oppfordrer du meg til å møte masse forskjellige for at jeg skal finne ut hvilke damer jeg liker.

Og om nettsjekking er så bra: hvorfor har ikke du lykkes da?

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev også at jeg liker kvinner som leser. De 'må' selvsagt ikke ha studert i Oslo. Det er mer typen kvinne jeg prøver å beskrive. Jeg liker de som har studert humaniora eller samfunnsfag, og liker å filosofere, diskutere, lese. Kjenner som nevnt en slik. Sånne kvinner møter jeg ikke kjempeofte gjennom jobben, de vokser ikke på trær der jeg ferdes. Men jeg liker dem.

Rart hvordan du først blir sur for at jeg har beskrevet en bestemt type dame jeg liker. Og så oppfordrer du meg til å møte masse forskjellige for at jeg skal finne ut hvilke damer jeg liker.

Og om nettsjekking er så bra: hvorfor har ikke du lykkes da?

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Du er ikke litt forelska i hun venninna di, da? Virker som du måler alt mot henne!

Men ikke fokuser så mye på utdannelsen! Tror du unngår å se mye bra damer på den måten. Mange er som du ønsker, og det ikke så lett for oss intelligente, reflekterte jenter å treffe noen heller. Så tror du skal ha bra sjangs, jeg.

Gå på quiz, foredrag eller noe av det uendelig andre som skjer i Oslo! Ha et åpent sinn, så er jeg sikker på at du treffer noen!

Anonymous poster hash: 311fc...ea7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er så forskjellige. Nytter ikke å øve seg på en for så å lykkes med en annen som er helt ulik.Anonymous poster hash: d7a79...e16

Hmm.... Jo...

Jeg snakker av erfaring her...

Damene er forskjellig, men du er den samme, uavhengig av hvem du møter (ideelt sett hvertfall)

Men du må bli vant med å snakke med damer i en dating-setting.

Anonymous poster hash: db5c1...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har studert på øver Blindern og er åpenbart i målgruppen din, men du finner ikke meg i komfortsonen din så vi vil nok aldri møtes.



Anonymous poster hash: ec13a...670
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor du ber om tips her. Du er jo ikke åpen for ett eneste ett.

Jeg har datet MYE. Og det som slår meg er at de menn som er minst åpne og imøtekommende, de sliter mest. Er man åpen, inkluderende, imøtekommende, positiv og glad vil det smitte over på jentene. Det utstråler selvsikkerhet. Prøv :)



Anonymous poster hash: f3025...f1c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kommer til å være evig singel.

Det eneste du har lyst til er å sitte hjemme å vente på at frøken rett skal ringe på døren. Det skjer ikke. Aldri.

Hvis du noen gang skal treffe noen å dele livet ditt med må du gå utenfor boksen, gjøre ting som ikke er "helt deg" osv. Hvordan tror du egentlig at du skal møte en kvinne når du ikke vil gjøre noenting for det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kommer til å være evig singel.

Det eneste du har lyst til er å sitte hjemme å vente på at frøken rett skal ringe på døren. Det skjer ikke. Aldri.

Hvis du noen gang skal treffe noen å dele livet ditt med må du gå utenfor boksen, gjøre ting som ikke er "helt deg" osv. Hvordan tror du egentlig at du skal møte en kvinne når du ikke vil gjøre noenting for det?

Tja. Det alle foreslår her, synes å være profil på sukker o.l. Mitt inntrykk er at de fleste som har profil der, er evigsingle, som meg.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor du ber om tips her. Du er jo ikke åpen for ett eneste ett.

Jeg har datet MYE. Og det som slår meg er at de menn som er minst åpne og imøtekommende, de sliter mest. Er man åpen, inkluderende, imøtekommende, positiv og glad vil det smitte over på jentene. Det utstråler selvsikkerhet. Prøv :)

Anonymous poster hash: f3025...f1c

Er åpen for tips, jeg. Men det betyr ikke at jeg vil følge alle tipsene jeg får.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker litt 'dype' kvinner. Som leser og filosoferer og slik. Som har studert på øvre Blindern. Har en venninne som er sånn, men hun er dessverre opptatt. Vet heller ikke om denne typen damer er interessert i meg.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Jeg tipper jeg har mer utdannelse enn deg, jeg har undervist på Blindern :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper jeg har mer utdannelse enn deg, jeg har undervist på Blindern :)

Det var ikke jeg som trakk det med utdannelsesnivå inn i diskusjonen. Jeg bare sa hvilken type kvinne jeg liker. 'Øvre Blindern' blir en bås, på samme måte som 'sporty' feks.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1)Hva gjør jeg feil?

2)Hvilke damer bør jeg gå for?

3)Hva slags type kvinner er interessert i en på 34 uten erfaring?

4)Er løpet kjørt?Anonymous poster hash: d7a79...e16

1) Det du gjør feil, er at du venter på at "den rette" skal stå å ringe på døren din en dag.

2) Du bør gå for damer du kan tenke deg å dele livet med.

3) Aner ikke.

4) Etter å ha lest kommentarene dine i tråden, så er jeg redd svaret er ja. Du har jo åpenbart ikke hatt så stor suksess så langt, og det blir neppe noe lettere med tiden.

Har du noen tanker selv, om hva du kan gjøre?

Anonymous poster hash: db5c1...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke helt meg, noen av de forslagene der. TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Neivel, og hvordan har det funket å være "helt deg" så langt?

Anonymous poster hash: cba30...72b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Det alle foreslår her, synes å være profil på sukker o.l. Mitt inntrykk er at de fleste som har profil der, er evigsingle, som meg.Anonymous poster hash: d7a79...e16

Du er ikke skogen for bare trær. Essensen alle prøver å nå gjennom til deg med er at når det du har gjort til nå ikke fungerer, så må du finne på noe nytt. Mange gjentar at du må utenfor komfortsonen din fordi den ikke har fått deg dame til nå, men ingen her bryr seg om i hvilken form. Jeg kan likevel love deg at mengder av fordommer mot ting du ikke har prøvd ennå (les: nettdating) ikke hjelper deg i det hele tatt. Du "tror" ikke at du finner drømmedama på nett, men du "vet" det ikke. Du tror også du vet hvilke bokser drømmedama kan huke av, men hvordan vet du det stemmer i virkeligheten når du ikke har datet damer som er feil? Vi er mange som har endt opp med en helt annen partner enn det drømmene forestilte seg og har det bedre enn vi kunne forestille oss.

Anonymous poster hash: ec13a...670

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker litt 'dype' kvinner. Som leser og filosoferer og slik. Som har studert på øvre Blindern. Har en venninne som er sånn, men hun er dessverre opptatt. Vet heller ikke om denne typen damer er interessert i meg.

Jeg liker smaken din! Men slike vokser ikke på trær, akkurat som dype og intelligente menn heller ikke vokser på trær. Jeg tror jeg kan passe din beskrivelse av "dype" damer som har mastergrad i humanoira, og hvor er vi? Vel, jeg er på jobb! Også trener jeg, er med venner på kafe, barer osv. Jeg har også profil på sukker, har du prøvd det? Jeg forstår at det ikke frister, livet (og kjærleiken) er jo et komprimiss.

Av de litt hissige svarene jeg nå har fått av flere, får jeg nesten inntrykk av at mange kvinner blir provosert over at en singel mann på 34 ikke ønsker nettsjekking og blinddates?

Jeg ser de og de skal du bare ignorere. Det er jo en grunn til at du er singel, antagelig er du litt stille eller innadvendt? Nytter ikke for KG`ere å forvente at du skal drive sjekking på gata da. Det er uansett ikke slik du møter de smarte damene :)

Jeg skrev også at jeg liker kvinner som leser. De 'må' selvsagt ikke ha studert i Oslo. Det er mer typen kvinne jeg prøver å beskrive. Jeg liker de som har studert humaniora eller samfunnsfag, og liker å filosofere, diskutere, lese. Kjenner som nevnt en slik. Sånne kvinner møter jeg ikke kjempeofte gjennom jobben, de vokser ikke på trær der jeg ferdes. Men jeg liker dem.

Rart hvordan du først blir sur for at jeg har beskrevet en bestemt type dame jeg liker. Og så oppfordrer du meg til å møte masse forskjellige for at jeg skal finne ut hvilke damer jeg liker.

Og om nettsjekking er så bra: hvorfor har ikke du lykkes da?

Noen følte seg kanskje støtt? Uansett, nettdating er vanskelig og forventningene bør være deretter. Tar du kontakt på nett? HVa gjør du dersom du har kontakt med ei der inne? Min erfaring med sukker er at jeg har hatt kontakt med det jeg tror er noen veldig fine menn, men de trekker seg når vi skal møtes. Da blir det jo ingenting. Man må satse, uansett hvor ubehagelig det er.

Jeg kjenner flere dame som har vært eller som er på sukker og de er greie alle sammen. Noen er "dype", noen ikke, men det finner man jo ut av etterhvert.

Skjønner ikke hvorfor du ber om tips her. Du er jo ikke åpen for ett eneste ett.

Jeg har datet MYE. Og det som slår meg er at de menn som er minst åpne og imøtekommende, de sliter mest. Er man åpen, inkluderende, imøtekommende, positiv og glad vil det smitte over på jentene. Det utstråler selvsikkerhet. Prøv :)

Jeg syns det er fint å dele tips, men alt passer antagelig ikke ts. Det er jo en grunn til at han sliter med å få seg kjæreste. Slik jeg leser ts sine innlegg tror jeg at han er litt stille eller innadvendt. Å forvente at han skal drive sjekking på gata på høylys dag eller møte masse fremmede mennesker fra nett, er kanskje ikke helt realistisk? Altså, mye gode råd her, men de treffer ikke helt.

Tja. Det alle foreslår her, synes å være profil på sukker o.l. Mitt inntrykk er at de fleste som har profil der, er evigsingle, som meg.

Jeg har samme inntrykk. Også jeg har vært på sukker en stund nå og er langtidssingel.

Det var ikke jeg som trakk det med utdannelsesnivå inn i diskusjonen. Jeg bare sa hvilken type kvinne jeg liker. 'Øvre Blindern' blir en bås, på samme måte som 'sporty' feks.

Helt innafor :)

Anonymous poster hash: f8d4b...8d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker smaken din! Men slike vokser ikke på trær, akkurat som dype og intelligente menn heller ikke vokser på trær. Jeg tror jeg kan passe din beskrivelse av "dype" damer som har mastergrad i humanoira, og hvor er vi? Vel, jeg er på jobb! Også trener jeg, er med venner på kafe, barer osv. Jeg har også profil på sukker, har du prøvd det? Jeg forstår at det ikke frister, livet (og kjærleiken) er jo et komprimiss.

Jeg ser de og de skal du bare ignorere. Det er jo en grunn til at du er singel, antagelig er du litt stille eller innadvendt? Nytter ikke for KG`ere å forvente at du skal drive sjekking på gata da. Det er uansett ikke slik du møter de smarte damene :)

Noen følte seg kanskje støtt? Uansett, nettdating er vanskelig og forventningene bør være deretter. Tar du kontakt på nett? HVa gjør du dersom du har kontakt med ei der inne? Min erfaring med sukker er at jeg har hatt kontakt med det jeg tror er noen veldig fine menn, men de trekker seg når vi skal møtes. Da blir det jo ingenting. Man må satse, uansett hvor ubehagelig det er.

Jeg kjenner flere dame som har vært eller som er på sukker og de er greie alle sammen. Noen er "dype", noen ikke, men det finner man jo ut av etterhvert.

Jeg syns det er fint å dele tips, men alt passer antagelig ikke ts. Det er jo en grunn til at han sliter med å få seg kjæreste. Slik jeg leser ts sine innlegg tror jeg at han er litt stille eller innadvendt. Å forvente at han skal drive sjekking på gata på høylys dag eller møte masse fremmede mennesker fra nett, er kanskje ikke helt realistisk? Altså, mye gode råd her, men de treffer ikke helt.

Jeg har samme inntrykk. Også jeg har vært på sukker en stund nå og er langtidssingel.

Helt innafor :)

Anonymous poster hash: f8d4b...8d7

Hva er egentlig ditt råd inni alt dette sukkerspinnet?

Det eneste du skriver er at TS skal ignorere alle rådene han har fått og bare fortsette å være en innadvendt, asosial type.

Anonymous poster hash: cba30...72b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...