Gå til innhold

Evig singel mann, tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS finner aldri kjærligheten og vil forbli singel ! Ingen damer vil bruke tid på en som fremstår som så negativ, fordomsfull og forknytt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var deg, på en måte, for et par år siden TS. Riktignok hadde jeg vært sammen med et par for over 10år siden men jeg var på det tidspunktet ikke særlig åpen for å møte noen. Selv om tanken på en livspartner kanskje var litt hyggeli. Trivdes ellers veldig fint i mitt eget selskap. Surprise, surprise det skjedde heller ikke noe på den fronten.

Først når jeg ble mer åpen og "tilgjengelig" skjedde det noe. Jeg klarte til og med å møte en jeg syntes virket litt interessant og en via en dating side. Ikke noe store greier men jeg tror nok det allikevel var bidragene til at jeg turte å møte han jeg nå har vært sammen med i over 10mnd, og som etter all sannsynlighet vil bli min livspartner. Er han helt slik jeg forestilte meg at den perfekte for meg ville være? Nei, men jeg er ikke i tvil om at han ER den perfekte for meg :)

Så mitt råd til deg TS er rett og slett å bli mer åpen og mottakelig, og prøv noe du kanskje ikke synes er noe for deg.

Jeg likte ikke tanken på nettdating, men døde heller ikke av noen meldinger og en "kaffekopp". Trodde ikke det å møte noen via internett var greia, men det var nettopp på internett jeg møtte kjæresten (ikke nettdating, men på et forum for alt mulig).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er mann så har du rett i det. Du skal være SÆRDELES hunk for å ha sjanse der.

Har sett den påstanden der en del, og jeg skjønner den ærlig talt ikke helt. Jeg er 171 centimeter høy, veier 55 kg, og er for tiden - ahem - mellom jobber, og jeg får jevnlig meldinger på sånne sjekkegreier. Tror det handler mer om å skille seg litt ut enn å være så vanvittig heit.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvtillit er alfa omega min gode mann. Utstråler man selvtillit så er mye gjort.

Da betyr det heller ikke så altfor mye om hvordan man ser ut i forhold til om man har noen kilo for mye eller er litt lavere enn gjennomsnittet. Så legg vekk de tankene om at du kanskje ikke er kjekk nok osv.

Utstråler du selvtillit så kan jeg nesten love deg at prøver du deg på 10 damer i løpet av en kveld så vil minst 2 av dem bli klamme i hakket.

Lykke til!



Anonymous poster hash: 185ab...83e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Jeg syns det er fint å dele tips, men alt passer antagelig ikke ts. Det er jo en grunn til at han sliter med å få seg kjæreste. Slik jeg leser ts sine innlegg tror jeg at han er litt stille eller innadvendt. Å forvente at han skal drive sjekking på gata på høylys dag eller møte masse fremmede mennesker fra nett, er kanskje ikke helt realistisk? Altså, mye gode råd her, men de treffer ikke helt. Jeg har samme inntrykk. Også jeg har vært på sukker en stund nå og er langtidssingel. Helt innafor :)Anonymous poster hash: f8d4b...8d7

Nei, det er nok ikke så mye som passer TS :)

Han fikk tips om å smile, gi komplimenter, gå på på byen, finne seg en hobby, trene, gjøre noe nytt etc.

Og responsen hans var "det er ikke helt meg, noen av de tinga"

"Hobby? Nei det gidder jeg ikke"

"Gjøre noe nytt? Hvorfor det da?"

"Smile!? Nei, sånt driver jeg ikke med..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Responsen hans er da helt legitim, iallefall mer legitim enn det er å grine på nesa fordi akkurat ditt råd ikke passer. Hvis noen hadde bedt meg ta dansetimer eller begynne med strikking hadde jeg himlet med øynene selv. Hadde vært så grinete i en sånn situasjon at det definitivt ikke hadde aktivert damemagneten.

Snu det heller rundt. Istedenfor å prakke på trådstarter ting man selv liker, går det jo an å spørre hva han faktisk er villig til å gjøre. Hvis svaret er "intet overhode" er jo det greit nok, da blir det status quo, men jeg tviler ærlig talt på om det er realiteten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tassen10

Responsen hans er da helt legitim, iallefall mer legitim enn det er å grine på nesa fordi akkurat ditt råd ikke passer. Hvis noen hadde bedt meg ta dansetimer eller begynne med strikking hadde jeg himlet med øynene selv. Hadde vært så grinete i en sånn situasjon at det definitivt ikke hadde aktivert damemagneten.

Snu det heller rundt. Istedenfor å prakke på trådstarter ting man selv liker, går det jo an å spørre hva han faktisk er villig til å gjøre. Hvis svaret er "intet overhode" er jo det greit nok, da blir det status quo, men jeg tviler ærlig talt på om det er realiteten.

Er ingen som har bedt ham om å strikke vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Ser at i alle fall noen her på tråden skjønner hvor jeg kommer fra...

Til helga skal jeg på kino med min venninne. Kanskje det kan bli noe der, selv om hun er opptatt? Hvis ikke hadde hun vel ikke blitt med på kino? Men jeg holder forventningene nede.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kino impliserer ikke nødvendigvis noe, jeg går til stadighet på kino med uinteresserte venninner. :P Men, kan ikke skade å prøve. Spør om hun blir med på en øl eller noe etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kino impliserer ikke nødvendigvis noe, jeg går til stadighet på kino med uinteresserte venninner. :P Men, kan ikke skade å prøve. Spør om hun blir med på en øl eller noe etterpå?

Men hvordan vet du at de er uinteresserte? Har du spurt? TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Responsen hans er da helt legitim, iallefall mer legitim enn det er å grine på nesa fordi akkurat ditt råd ikke passer. Hvis noen hadde bedt meg ta dansetimer eller begynne med strikking hadde jeg himlet med øynene selv. Hadde vært så grinete i en sånn situasjon at det definitivt ikke hadde aktivert damemagneten.

Nei, responsen er ikke helt legitim. Skal man treffe damer så må man ta et minimum av initiativ selv.

Det er han ikke interessert i. Ingenting passer visst ham.

Anonymous poster hash: cba30...72b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, responsen er ikke helt legitim. Skal man treffe damer så må man ta et minimum av initiativ selv.

Det er han ikke interessert i. Ingenting passer visst ham.

Anonymous poster hash: cba30...72b

Nei, det er du som er vanskelig, ikke trådstarter. Å si nei til konkrete forslag må være helt greit, om de faktisk ikke passer. Å derimot påstå at alt er umulig og ingenting fungerer er en helt annen sak, men hvem er det som gjør det i denne tråden? Deg! Slutt å ta avvisningen så vanvittig personlig, det er overhode ikke konstruktivt for noen.

Men hvordan vet du at de er uinteresserte? Har du spurt? TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Noen har jeg spurt, noen har kommet med det uoppfordret, med andre har jeg ikke tenkt tanken engang. Du har ikke så mange jentevenner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har jeg spurt, noen har kommet med det uoppfordret, med andre har jeg ikke tenkt tanken engang. Du har ikke så mange jentevenner?

Ikke så veldig mange. Og blant dem er det kun hun her jeg bruker å møte på tomannshånd. Hun har i alle fall aldri sagt at hun ikke er interessert.. Høres litt trist ut med de som sier det uoppfordret! Er det når du foreslår kino el.l?

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til helga skal jeg på kino med min venninne. Kanskje det kan bli noe der, selv om hun er opptatt? Hvis ikke hadde hun vel ikke blitt med på kino? Men jeg holder forventningene nede.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Du ber om et håpløs prosjekt hvis det er sånn du holder på. Ei som er opptatt bør du være for gentleman til å tro at er ute etter annet enn vennskap. Du nevner at du ikke ønsker å fremstå desperat, men det henger dårlig sammen med at du skaper deg falskt håp på denne måten.

Anonymous poster hash: ec13a...670

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er du som er vanskelig, ikke trådstarter. Å si nei til konkrete forslag må være helt greit, om de faktisk ikke passer. Å derimot påstå at alt er umulig og ingenting fungerer er en helt annen sak, men hvem er det som gjør det i denne tråden? Deg! Slutt å ta avvisningen så vanvittig personlig, det er overhode ikke konstruktivt for noen.

Nei, man kan ikke si nei til helt fundamentale og nødvendige forandringer.

Hvis man er bælfeit og vil bli tynn og veltrent å kan man ikke si nei til å trene mer og spise mindre.

Hvis TS vil ha kjæreste så må han forandre seg selv og sin væremåte, så enkelt er det. Det vil han ikke. Da kommer han selvsagt heller ikke til å få seg noen kjæreste.

Det bryr meg ingenting. Hvorfor du plutselig er blitt TS sin høye ridder på hvite hest aner jeg ikke.

Anonymous poster hash: cba30...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig mange. Og blant dem er det kun hun her jeg bruker å møte på tomannshånd. Hun har i alle fall aldri sagt at hun ikke er interessert.. Høres litt trist ut med de som sier det uoppfordret! Er det når du foreslår kino el.l?

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Direkte avvisning hender jo, men normalt kommer interesse (eller mangel på sådann) forholdsvis klart frem etterhvert uansett. Noen gang er det jo kjipt, men andre ganger spiller det ingen rolle overhode uansett. Høres mye tristere ut å liksom måtte ha sjanse på alle sine jentevenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, man kan ikke si nei til helt fundamentale og nødvendige forandringer.

Hvis man er bælfeit og vil bli tynn og veltrent å kan man ikke si nei til å trene mer og spise mindre.

Hvis TS vil ha kjæreste så må han forandre seg selv og sin væremåte, så enkelt er det. Det vil han ikke. Da kommer han selvsagt heller ikke til å få seg noen kjæreste.

Det bryr meg ingenting. Hvorfor du plutselig er blitt TS sin høye ridder på hvite hest aner jeg ikke.

Anonymous poster hash: cba30...72b

Fordi jeg blir oppgitt av folk som deg. Det er ikke trådstarter som har bestemt seg for at det er umulig, det er du som har gjort det. Istedenfor å akseptere at kanskje ikke forslagene dine er så gode, så går du i vranglås og vrøvler om at han har bestemt seg for å ikke forandre på noen ting. Les denne fem ganger:

"Dette fungerer ikke for meg." != "Ingenting fungerer for meg."

Om det synker inn kan du jo gå videre. Forslagene trådstarter har fått har hatt varierende grad av kvalitet, men utover "noe må du forandre" er ingen av dem fundamentale og nødvendige.

Men som sagt, over på trådstarter igjen: Hva er du villig til å endre på? Har dette anonyme trollet rett, er det virkelig ingenting du er villig til å gjøre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Ser at i alle fall noen her på tråden skjønner hvor jeg kommer fra...

Til helga skal jeg på kino med min venninne. Kanskje det kan bli noe der, selv om hun er opptatt? Hvis ikke hadde hun vel ikke blitt med på kino? Men jeg holder forventningene nede.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Opptatt? Som i at hun har en kjæreste? Nei for guds skyld ikke begynn å håpe på noe med en som allerede er forelsket og elsker en annen mann. Det største sviket. Hva i all verden tenker du på? Eier du ikke respekt for denne mannen hennes? Medmennesker?

Anonymous poster hash: f3025...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg blir oppgitt av folk som deg. Det er ikke trådstarter som har bestemt seg for at det er umulig, det er du som har gjort det. Istedenfor å akseptere at kanskje ikke forslagene dine er så gode, så går du i vranglås og vrøvler om at han har bestemt seg for å ikke forandre på noen ting. Les denne fem ganger:

"Dette fungerer ikke for meg." != "Ingenting fungerer for meg."

Om det synker inn kan du jo gå videre. Forslagene trådstarter har fått har hatt varierende grad av kvalitet, men utover "noe må du forandre" er ingen av dem fundamentale og nødvendige.

Men som sagt, over på trådstarter igjen: Hva er du villig til å endre på? Har dette anonyme trollet rett, er det virkelig ingenting du er villig til å gjøre?

Ærlig talt, han får tips om å smile, eller finne en fritidsaktivitet!!

Er det for mye forlangt av en mann å prøve å smile innimellom?

Anonymous poster hash: db5c1...ade

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg blir oppgitt av folk som deg. Det er ikke trådstarter som har bestemt seg for at det er umulig, det er du som har gjort det. Istedenfor å akseptere at kanskje ikke forslagene dine er så gode, så går du i vranglås og vrøvler om at han har bestemt seg for å ikke forandre på noen ting. Les denne fem ganger:

"Dette fungerer ikke for meg." != "Ingenting fungerer for meg."

Om det synker inn kan du jo gå videre. Forslagene trådstarter har fått har hatt varierende grad av kvalitet, men utover "noe må du forandre" er ingen av dem fundamentale og nødvendige.

Men som sagt, over på trådstarter igjen: Hva er du villig til å endre på? Har dette anonyme trollet rett, er det virkelig ingenting du er villig til å gjøre?

Er du blitt forelska i TS? Da finnes det jo håp for han.

Alle andre i tråden ser jo at han er en atal, vanskelig kranglefant, men du har tydeligvis bestemt deg for at han er Jesus Kristus gjenfødt.

Jeg vet sannelig ikke hvem av dere som er mest latterlig :skratte:

Anonymous poster hash: cba30...72b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...