Gå til innhold

Er man penere eller styggere enn man tror?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Summa summarum vil jeg si at jeg er ordinær minus. Noe under snittet mao. Men det betyr jo fremdeles ikke at jeg ikke er styggere enn hva jeg tror jeg er ;)

Du er nå i hvert fall pen på bildet. ;)

Anonymous poster hash: a1ea6...3b6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs på hvordan selvtilliten er fra før av. Hvis man har verdens dårligste selvtillit så er man jo selvfølgelig penere enn hva man tror.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summa summarum vil jeg si at jeg er ordinær minus. Noe under snittet mao. Men det betyr jo fremdeles ikke at jeg ikke er styggere enn hva jeg tror jeg er ;)

Ganske ille, man kan aldri vite. Eneste trygge tilnærmingen til eget utseende:

tumblr_m430pyAN9k1qg3q94o1_500.gif

tumblr_m430pyAN9k1qg3q94o2_500.gif

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes også venninnene mine er over gjennomsnittet pene. Det er egentlig ikke så veldig mange mennesker generelt jeg ser på som under snittet. De fleste er på snittet.

Anonymous poster hash: a1ea6...3b6

Tror man lettere legger merke til (og husker) de som er pene i hvert fall. Langt oftere jeg ser slående vakre mennesker, enn de som er påfallende stygge. Men det har vel kanskje noe med hvor blikket lander?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis er jeg ganske fornøyd med utseendet, men noen ganger har jeg en dårlig dag og får noia. Som i dag f.eks. Jeg får mange komplimenter fra menn og damer, som sier at jeg er pen. Er det vanlig? Er det ikke bare noe menn sier for å få oss jenter til sengs? Akkurat nå føler jeg meg litt teit :)

Anonymous poster hash: 634df...eae

Jenter har en tendens til å være mer selvkritiske og dra seg selv ned, mye press og medieverden som skaper dette. Gutter har en mindre tendens til å være like kritisk, dessverre drar det i en retning hvor verden vi lever i gjør oss gutter til selvkritiske til utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter har en tendens til å være mer selvkritiske og dra seg selv ned, mye press og medieverden som skaper dette.

Ja vel...? Jeg trodde det var du som klaget over at jentene ikke var pene nok på Tinder.

Anonymous poster hash: a1ea6...3b6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske ille, man kan aldri vite. Eneste trygge tilnærmingen til eget utseende:

tumblr_m430pyAN9k1qg3q94o1_500.gif

tumblr_m430pyAN9k1qg3q94o2_500.gif

Det kan være litt søtt med beskjedenhet. :)

Anonymous poster hash: a1ea6...3b6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen
Man velger ikke livspartner etter utseende. Og om noen gjør det, vil du virkelig være sammen med en som er så overfladisk? Anonymous poster hash: 6e10c...7e3 [/quote

Vel, man blir da ikke sammen med noen somikke appelerer både fysisk og psykisk. Så jo, utseende har noe å si.

Så erdet opp til hver enkelt hva de mener er pent og ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha! Den var god. Utseendet er et kriterium for at en mann i det hele tatt begynner å flørte med en dame. Selv om de indre egenskaper spiller inn i det lange løp, er utseendet inngangsbilletten til i det hele tatt å bli vurdert, i veldig mange tilfeller. Anonymous poster hash: a1ea6...3b6

Du vet dette gjelder for dere menn og sant? :P

Ihvertfall for noen av dere.

Anonymous poster hash: e3f54...cdb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..Liker ikke akkurat å kalle meg selv for hverken pen eller vakker. Er vel midt på treet :vetikke:

Men han på avataren din er utrolig kjekk. Hvem er det?

Anonymous poster hash: a1ea6...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet dette gjelder for dere menn og sant? :P

Ihvertfall for noen av dere.

Anonymous poster hash: e3f54...cdb

Jeg er dame.

Anonymous poster hash: a1ea6...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er dame. Anonymous poster hash: a1ea6...3b6

Vel, newsflash, det finnes faktisk menn foretrekker en annen inngangsbillett enn utseende- fordi i mange tilfeller står ikke utseende til intelligensen for å si det sånn. :P

Et pent ytre tilsier ikke automatisk et pent indre. Foretrekker helt klart det siste.

Anonymous poster hash: e3f54...cdb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, newsflash, det finnes faktisk menn foretrekker en annen inngangsbillett enn utseende- fordi i mange tilfeller står ikke utseende til intelligensen for å si det sånn. :P

Et pent ytre tilsier ikke automatisk et pent indre. Foretrekker helt klart det siste.

Anonymous poster hash: e3f54...cdb

Fint det. Jeg vet nok at intelligensen min er sterkere enn utseendet. Men sjelden menn er opptatt av intelligensen min.

Anonymous poster hash: a1ea6...3b6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelarve

Jeg har hørt at når man ser seg selv i speilet ser man mer attraktiv ut enn det man egentlig er. Om jeg husker riktig, men jeg ser jo helt lik ut i speilet som på bilder, både de jeg selv tar og det andre tar...

Hva som er sant vet jeg ikke... Tror det er øyet som ser. Noen vil synes du ikke er pen, andre vil synes du er veldig pen. Og så har vi alle dårlige og gode dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at når man ser seg selv i speilet ser man mer attraktiv ut enn det man egentlig er. Om jeg husker riktig, men jeg ser jo helt lik ut i speilet som på bilder, både de jeg selv tar og det andre tar...

Hva som er sant vet jeg ikke... Tror det er øyet som ser. Noen vil synes du ikke er pen, andre vil synes du er veldig pen. Og så har vi alle dårlige og gode dager.

Tror det også kommer an på hvilket speil man ser seg i, og når på dagen.

Jeg vet ikke hva jeg tror om meg selv egentlig. Jeg har aldri sett på meg selv som pen, men de jeg har vært på date med sier at jeg er det. Jeg finnes ikke fotogen, men speilet på badet er snill med meg - i hvert fall sånn midt på dagen...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis er jeg ganske fornøyd med utseendet, men noen ganger har jeg en dårlig dag og får noia. Som i dag f.eks. Jeg får mange komplimenter fra menn og damer, som sier at jeg er pen. Er det vanlig? Er det ikke bare noe menn sier for å få oss jenter til sengs? Akkurat nå føler jeg meg litt teit :)

Anonymous poster hash: 634df...eae

Jeg er nok styggere enn jeg tror. Kan ikke huske at noen har sagt jeg er pen.

Godt jeg iallefall selv synes jeg er det iblant da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Folk tror de er penere enn de er og smartere enn de er, det er menneskelig.

Unntaket er jo de med veldig dårlig selvtillit/selvbilde, men tar man bort dem så tror resten de er over snittet - flere enn matematisk mulig.

Er jo bare å lese tråder her på KG, alle er pene og har 135 i IQ.

..og jeg er en av dem :fnise:

Endret av Hooty McOwlface
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...