Gå til innhold

Gravid...Vet ikke hvem faren er :/


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ts her.

Ja det stemmer, det var fadderuke. Men guttene går ikke på skolen med meg.

Jeg er egentlig ikke den som ligger rundt. Har nettopp kommet ut fra mitt første forhold, så disse to her er faktisk de to første etter eksen. Altså 23 år og har hatt sex med 3 personer. Synes ikke det er så gale....Anonymous poster hash: 24ffb...98d

Har hørt om verre ting etter fadderuke ja :)

Som ei venninne sa til meg etter en heftig uke, der hun fikk klamydia i tillegg til en uønsket graviditet: "og jeg vet ikke hvem som har gitt meg hva!"

Anonymous poster hash: 66a19...c25

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SoccerPlayer

Jaja sånn går det. Hvorfor i all verden tvang du de ikke til å bruke kondom? Lærer folk aldri? Eller ville du bli gravid kanskje?

Endret av SoccerPlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Skjønner ikke hvorfor det alltid skal være så synd på jenter/kvinner som puler rundt uten prevensjon og liksom blir lei seg når de blir gravid? Hva forventer de?

Det er ikke synd på de, siden de er med på det selv og bør vite godt at det er stor sjanse for å bli gravid når de har ubeskytta sex. Lærte vi jo på ungdomskolen.

Endret av SoccerPlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ulovlig å DNA teste foster i Norge. Men man kan gjøre det i utlandet.

Anonymous poster hash: 91b82...78a

Takk for info! Da får TS enten ta seg en tur til utlandet, eller vente til etter barnet er født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, sikkert han første. Skulle gjerne sett trynet på dem når du forteller dem denne nyheten. :Hehe: Håper du er gammel nok til å forstå hva dere begikk ut på når dere først ikke tenkte på prevensjon. Gratulerer og ønsker deg/dere lykke til med å forklare barnet at det er produkt av kåtskap og uhell. :klappe:

Er nok en god del barn som er produkt av kåtskap og uhell, for å bruke ordene dine. De aller fleste barn håper jeg er et produkt av kåthet iallefall, noe annet ville jo vært litt trist. Jeg ville også gått så langt som å si at disse såkalte uhellene raskt kan utvikle seg til å bli det største hellet man har fått her i verden.

Og hvorfor i alle dager skal et barn få vite om hvordan unnfangelsen foregikk? Er det virkelig noen barn/tenåringer som er interessert i å vite dette?

Endret av Version 2.0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til frøken... Jeg hadde ikke fullført et slikt svangerskap.

Uheld? haha... Nei, det er et uheld om kondomet ryker..!

Ubeskyttet sex er ikke et "uheld", når skal folk begynne å ta ansvar for seg selv i stedet for å skylde på alle mulige andre?

Tenker disse små gutta blir glad når de får beskjed om at de skal betale barnebidrag fra første skoleår, mens de ennå ikke eier flisen i veggen engang.

Det blir også moro for deg å tenke på å være alenemor med et kolikkbarn og ca 7 bøker du må lese ferdig for å komme deg igjennom div pensum. Selvsagt får du ikke spesielt mye hjelp med mindre du reiser hjem til mamma og pappa.

Lykke til.



Anonymous poster hash: a7ede...dad
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lykke til frøken... Jeg hadde ikke fullført et slikt svangerskap.

Uheld? haha... Nei, det er et uheld om kondomet ryker..!

Ubeskyttet sex er ikke et "uheld", når skal folk begynne å ta ansvar for seg selv i stedet for å skylde på alle mulige andre?

Tenker disse små gutta blir glad når de får beskjed om at de skal betale barnebidrag fra første skoleår, mens de ennå ikke eier flisen i veggen engang.

Det blir også moro for deg å tenke på å være alenemor med et kolikkbarn og ca 7 bøker du må lese ferdig for å komme deg igjennom div pensum. Selvsagt får du ikke spesielt mye hjelp med mindre du reiser hjem til mamma og pappa.

Lykke til.

Anonymous poster hash: a7ede...dad

*uhell (ingen d i uhell)

Hva er poenget med å skrive noe sånt uansett? Hun gikk ikke på skole med guttene sa hun, og hun har vel strengt tatt ikke sagt at hun skal beholde.

Og jo, når man er snydens og kåt så er det ofte nok til at man glemmer selve prevensjonen. Når tydeligvis to stykker er like fylle og kåte og uansvarlige så er det jo uflaks, stort sett er det minst en som er ansvarlig. Men gjort er gjort, og nå er nå situasjonen slik.

Anonymous poster hash: 1f7eb...8bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med tilværelsen som alenemor. Heldigvis er graviditeten det verste. Å se alle som kommer i par til ultralyd, fødsel, triller på barnevogn sammen... Jeg vet dette for jeg snakker av erfaring. Det var en meget vond tid. Men ønsker deg lykke til, håper det ordner seg for deg uansett hva du velger. Om du beholder barnet kan det være lurt med en DNA-test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du får mye hets her, Ts. Kjenner selv ei som i fylla lå med to personer iløpet av en kveld.

Hun var vel kanskje ung og dum, men gravid ble hun med 2 potensielle fedre.

Dna ble tatt og farskapet ble bestemt og han tok ansvar.

Dette er mange år siden nå, men hun har også en ny fyr og nye barn, og det første barnet har det veldig bra idag.

Men råder deg til å informere begge potensielle fedrene. Synes de har rett til å vite før barnet blir født. Hvis du velger å beholde.

Anonymous poster hash: 659f2...376

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til frøken... Jeg hadde ikke fullført et slikt svangerskap.

Uheld? haha... Nei, det er et uheld om kondomet ryker..!

Ubeskyttet sex er ikke et "uheld", når skal folk begynne å ta ansvar for seg selv i stedet for å skylde på alle mulige andre?

Tenker disse små gutta blir glad når de får beskjed om at de skal betale barnebidrag fra første skoleår, mens de ennå ikke eier flisen i veggen engang.

Det blir også moro for deg å tenke på å være alenemor med et kolikkbarn og ca 7 bøker du må lese ferdig for å komme deg igjennom div pensum. Selvsagt får du ikke spesielt mye hjelp med mindre du reiser hjem til mamma og pappa.

Lykke til.

Anonymous poster hash: a7ede...dad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vet når første dag i siste mens var kan du regne ut når du sannsynligvis har hatt eggløsning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA Norske kvinner, dere slutter aldri! :):):) Jaja, sånn er det nå bare, vi må bare godta at dette er samfunnet vi nå lever i! ;) Hehe jøiemeg:)

Anonymous poster hash: da0af...e4e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er drøyt at ei jente kan ligge med to stk på en uke og få hore-stempel i panna, mens en gutt kan ligge med ei ny jente hver dag og være en helt.

Anonymous poster hash: 1c2ff...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til TS, har du bestemt deg om du vil beholde eller ta abort? Som regel ordner ting seg på en eller annen måte. Mange klarer seg helt fint som alenemamma, og det er jo heller ikke umulig at barnefar vil stille opp når farskap er bevist :) men i og med at du er student vil du kanskje fullføre utdanningen før du vurderer å få barn? Uansett, tenk deg godt om, dette kan jo faktisk forandre livet ditt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til frøken... Jeg hadde ikke fullført et slikt svangerskap.

Uheld? haha... Nei, det er et uheld om kondomet ryker..!

Ubeskyttet sex er ikke et "uheld", når skal folk begynne å ta ansvar for seg selv i stedet for å skylde på alle mulige andre?

Tenker disse små gutta blir glad når de får beskjed om at de skal betale barnebidrag fra første skoleår, mens de ennå ikke eier flisen i veggen engang.

Det blir også moro for deg å tenke på å være alenemor med et kolikkbarn og ca 7 bøker du må lese ferdig for å komme deg igjennom div pensum. Selvsagt får du ikke spesielt mye hjelp med mindre du reiser hjem til mamma og pappa.

Lykke til.

Anonymous poster hash: a7ede...dad

er selv alene mamma. Hvorfor er det så mye mere slitsomt enn å ha en partner? Mannfolka er stort sett på jobb uansett og på natta er set som regel mor som må trå til da hun har maten. Er alene mamma til en på 3 mnd å syns faktisk det er litt deilig å ikke forholde seg til noen mann 😊 Her var pappaen så feig at han stakk fra oss.

Anonymous poster hash: cae31...786

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn er det bare. Deal with it.

Anonymous poster hash: 1c6ec...cf3

Nei, sånn er det ikke. Gutter som ligger rundt er bare ekkelt. Ingen sånn får komme nær meg!

Anonymous poster hash: 8d052...c64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er selv alene mamma. Hvorfor er det så mye mere slitsomt enn å ha en partner? Mannfolka er stort sett på jobb uansett og på natta er set som regel mor som må trå til da hun har maten. Er alene mamma til en på 3 mnd å syns faktisk det er litt deilig å ikke forholde seg til noen mann Her var pappaen så feig at han stakk fra oss.

Anonymous poster hash: cae31...786

All ære til deg som klarer det alene. Selv ville jeg garantert syntes det var veldig tøft

å gå gjennom noe sånt alene. Da vel å merke har jeg en pappa til mine barn som stiller opp.

Han tar like mye nattevåk, syke barn, husarbeide m.m som meg, og har vært med på alle

kontroller både under og etter fødsel. Mange syns nok det er godt å ha en partner å støtte

seg på i en slik tid, mens andre klarer det helt fint alene. Men at det er bedre uten å forholde

seg til barnefar på generelt grunnlag er jeg ikke enig i, bare i de tilfellene hvor fedrene er

noen drittsekker som stikker fra ansvaret :) Ingen kan vel krangle på det at det beste for

barnet er om faren er i livet dems hvis det vel å merke er en real mann da :)

Anonymous poster hash: 4997c...d29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...