Gå til innhold

Gravid...Vet ikke hvem faren er :/


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, men alle andre skal ha det til at det er synd på sånne jenter.

Vel, hun har ikke vunnet i lotto akkurat...

Anonymous poster hash: 19c8c...17e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men alle andre skal ha det til at det er synd på sånne jenter.

Det er bare på utsiden. Vi vet godt hva som er saken og hva vi egentlig tenker, og det gjør helt sikkert TS også, men fleste av oss har nok forumskikk og vett til å ikke påpeke "the obvious case".

Ellers hadde noen kommet med "morsomme" kommentarer som "Captain Obvious to the rescue!!".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å si hvem som er faren.

Men du, hva med en annen type "prevensjon" enn angrepille ved et såpass heftig sexliv?



Anonymous poster hash: 61c1d...710
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært verre, kunne vært 3-4 til som kanidater.

Anonymous poster hash: 9a811...255

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor det alltid skal være så synd på jenter/kvinner som puler rundt uten prevensjon og liksom blir lei seg når de blir gravid? Hva forventer de?

Trenger ikke og synes synd på folk selv om man svarer på en sikkerlig og fin måte.

TS: Hvis du ønsker å beholde barnet må du informere begge mennene. Du vet ikke med sikkerhet at angrepillen fungerte siste gangen, den er jo ikke 100 %, så du kan ikke vite hvem som er far til barnet før det er foretatt en test.

Men må man vente helt til ungen er ute med farskapstest? Ingen muligheter for å ta det under svangerskapet?

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Punkt en. Få deg fastlege og test deg for kjønnssykdommer. I samme slengen får du legen til å lære deg om SOS og prevensjon.

Punkt to. Bestem deg om du skal beholde eller ikke. Om du skal beholde det, så må dere ta DNA test. I hvertfall om du skal ha en juridisk far til barnet.

Punkt te. Skjerp deg og bruk prevensjon når du ligger rundt.

Anonymous poster hash: d4fa0...904

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg har et lite problem. Torsdag for 4 uker siden hadde jeg ubeskyttet sex, fyren kom inni meg. Tok ingen angrepille. Første mandagen etter hadde jeg også ubeskyttet sex med en annen, han kom inni meg 2 ganger men dagen etter tok jeg angrepille.

Nå er jeg gravid, siden jeg tok angrepille etter mandagsfyren, da må faren være han jeg var med på torsdag?

Anonymous poster hash: 24ffb...98d

Jeg vil gi deg en klem jeg :hug:

Håper det ordner seg for deg. Det er vanskelig å si helt sikkert hvem som er far til barnet før man får tatt en dna-test. Men om du vet når første blødningsdag i forrige menstruasjon var og sykluslengde, så kan du sjekke sånn ca når du hadde eggløsning ut fra en eggløsningskalkulator. Men obs, det er bare en pekepinn og vanskelig å finne ut av siden det var så få dager mellom du hadde sex med de to.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal beholde ville jeg først og fremst bestilt meg ultralydtime og hørt hva de sier om hvor langt du er på vei. Hvis du har flaks kan du få svar på hvilken av guttene som har gjort deg gravid.

Anonymous poster hash: 481c0...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal beholde ville jeg først og fremst bestilt meg ultralydtime og hørt hva de sier om hvor langt du er på vei. Hvis du har flaks kan du få svar på hvilken av guttene som har gjort deg gravid.

Anonymous poster hash: 481c0...777

Glem det, trodde det var en uke i mellom. Sorry, you're fucked! (Tog du an? :fnise:)

Anonymous poster hash: 481c0...777

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare på utsiden. Vi vet godt hva som er saken og hva vi egentlig tenker, og det gjør helt sikkert TS også, men fleste av oss har nok forumskikk og vett til å ikke påpeke "the obvious case".

Ellers hadde noen kommet med "morsomme" kommentarer som "Captain Obvious to the rescue!!".

Det er forskjell på å tenke noe i sitt stille sinn, og å bryte ut med alle fordommer og grusomheter på et offentlig forum, der en åpenbart litt tankefull og kanskje bekymra sjel ytrer sine tanker.

Jeg syns du bør tenke deg om to ganger før du poster slike innlegg som det første. Om du gjør det for at folk skal trykke på den grønne knappen ved siden av innlegget ditt, eller bare for å være den kule kidden i gata, er ett fett. Ingen her er verdt noe mer enn den andre, og vi gjør alle feil....

Anonymous poster hash: a8d65...a9a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke og synes synd på folk selv om man svarer på en sikkerlig og fin måte.

TS: Hvis du ønsker å beholde barnet må du informere begge mennene. Du vet ikke med sikkerhet at angrepillen fungerte siste gangen, den er jo ikke 100 %, så du kan ikke vite hvem som er far til barnet før det er foretatt en test.

Men må man vente helt til ungen er ute med farskapstest? Ingen muligheter for å ta det under svangerskapet?

Det er ulovlig å DNA teste foster i Norge. Men man kan gjøre det i utlandet.

Anonymous poster hash: 91b82...78a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er ulovlig å DNA teste foster i Norge. Men man kan gjøre det i utlandet.

Anonymous poster hash: 91b82...78a

hvorfor er det ikke lov i norge?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA Norske kvinner, dere slutter aldri! :):):) Jaja, sånn er det nå bare, vi må bare godta at dette er samfunnet vi nå lever i! ;) Hehe jøiemeg:)



Anonymous poster hash: da0af...e4e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat flytta til ny by? ONS på torsdag, og på mandag? Uten prevensjon?

For meg høres dette ut som fadderuke :)

Isåfall ønsker jeg deg lykke til med studiene :)

Anonymous poster hash: 66a19...c25

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å tenke noe i sitt stille sinn, og å bryte ut med alle fordommer og grusomheter på et offentlig forum, der en åpenbart litt tankefull og kanskje bekymra sjel ytrer sine tanker.

Jeg syns du bør tenke deg om to ganger før du poster slike innlegg som det første. Om du gjør det for at folk skal trykke på den grønne knappen ved siden av innlegget ditt, eller bare for å være den kule kidden i gata, er ett fett. Ingen her er verdt noe mer enn den andre, og vi gjør alle feil....

Anonymous poster hash: a8d65...a9a

Hva kan jeg si, fristelsen var for stor og kunne ikke dy meg når hun åpnet med et sånt førsteinnlegg. Holdt meg seriøs etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Ja det stemmer, det var fadderuke. Men guttene går ikke på skolen med meg.

Jeg er egentlig ikke den som ligger rundt. Har nettopp kommet ut fra mitt første forhold, så disse to her er faktisk de to første etter eksen. Altså 23 år og har hatt sex med 3 personer. Synes ikke det er så gale....

Anonymous poster hash: 24ffb...98d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du vet når første dag i siste mens var kan du regne ut når du sannsynligvis har hatt eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Ja det stemmer, det var fadderuke. Men guttene går ikke på skolen med meg.

Jeg er egentlig ikke den som ligger rundt. Har nettopp kommet ut fra mitt første forhold, så disse to her er faktisk de to første etter eksen. Altså 23 år og har hatt sex med 3 personer. Synes ikke det er så gale....

Anonymous poster hash: 24ffb...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Ja det stemmer, det var fadderuke. Men guttene går ikke på skolen med meg.

Jeg er egentlig ikke den som ligger rundt. Har nettopp kommet ut fra mitt første forhold, så disse to her er faktisk de to første etter eksen. Altså 23 år og har hatt sex med 3 personer. Synes ikke det er så gale....

Anonymous poster hash: 24ffb...98d

Du har rett i det, men antall sexpartnere er vel egentlig ikke det du skal fokusere på nå? Det er ikke så gale, nei, tallet i seg selv - men du er faktisk gravid, uansett om du har ligget med 2 eller 20...

Anonymous poster hash: de504...29e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...