Gå til innhold

Hva var et "must" for deg å ha i fødebagen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Er det nå virkelig så fælt å måtte gå og kjøpe en brus til kona etter at hun har trykket ut en trekilos unge?

Jeg vet i alle fall hvilken av de to jobbene jeg helst ville hatt!

det er ikke alle steder man selger urge koffein og sukker er det i cola og. Men han måtte lete spesifikt etter urge for det MÅTTE hun ha. Og den graviditeten hadde hun valgt selv.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Must for meg var ipad med lader, jeg hadde noen lange timer med veer, så jeg og mannen så film(er) på den mens vi ventet på at mini skulle bestemme seg for å komme ut.

Ellers var myke klær, brus og bananer godt å ha.

Hadde forresten pakket aaaaaaalt for mye, jeg brukte kanskje halvparten av det jeg hadde med, og som jeg på forhånd trodde var helt uunnværlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke alle steder man selger urge koffein og sukker er det i cola og. Men han måtte lete spesifikt etter urge for det MÅTTE hun ha. Og den graviditeten hadde hun valgt selv.

Jeg føler at du har veldig lite forståelse for andre, spesielt når du ikke har vært i en slik situasjon engang. Og det er som regel to om et svangerskap. Tror ikke hun kun drikker urge for koffein og sukker sin del.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toalettsaker, lite speil til å legge sminke så man ikke stresser foran et felles speil, badehånkle. Sykehusene har bare små hånklær.

Adidastøfler, saltspray til nesen og lipbalm,vademecum spray, sokker, truse, one-piece (Den eneste gangen jeg virkelig har satt pris på å ha en one-pice) Mer undertøy enn man tror man trenger. Løs og ledig joggebukse, morgenkåpe, amme-bh, ammeinnlegg, ammesinglet. En myk topp. Flate sko man bare kan tråkke nedi, til hjemturen.

Klær til baby, lue og et lite sjal.

iPad, lader, mobil, kamera.

Ammepute. Man kan bruke den selv mellom lårene for å ligge godt og til å støtte baby.

Jeg brukte ikke energidrikke, men druesukkertabletter til å legge under tungen. Tenker jeg skulle valgt fruktose til å røre ut i vann, så slipper man å suge på dem til de er oppløst. Det er godt å ha noe å øke blodsukkeret med.

Vi opplevde også at far ikke fikk noe å spise og drikke. Han ønsket seg også hodepinetabletter og en oppblåsbar nakkepute, slike man bruker på reise. Han ble skjev i nakken av å overnatte i en stol på rommet.



Anonymous poster hash: 0724e...668
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å skrive at jeg hadde med en hårføner til å blåse håret tørt etter dusj og hårvask. Men jeg hadde ikke energien til å bruke den.. Men for dem som orker, er det sikkert deilig å få føne håret tørt.



Anonymous poster hash: 0724e...668
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nestegang skal jeg ha med et stort og mykt håndkle!
De på sykehuset var knøttsmå!

- slippers/crogs
- sminkespeil så man slipper stå forran speilet på et trangt bad
- mykt dopapir
- ipad
- ørepropper!!! (kom på rom med ei som snorka syyyykt høyt)
- lypsyl (leppene var helt sprukne etter all pustingen)
- vannflaske
- store deilige klær
- ammesinglet



Anonymous poster hash: 9ae03...265
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg føler at du har veldig lite forståelse for andre, spesielt når du ikke har vært i en slik situasjon engang. Og det er som regel to om et svangerskap. Tror ikke hun kun drikker urge for koffein og sukker sin del.

jeg har veldig forståelse over at amn kan ikke kreve å få noe som ikke er å få tak i. POg jeg trodde dog at koffein slett ikke var bra for en baby som skal ammes.

Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, slutt å avspor tråden med en teit diskusjon om Urge. Hold deg unna denne tråden du som ikke har født engang. Denne tråden er for oss som har født og har noe å bidra med.

Jeg er enig med mange andre råd her, vil også legge til amme singlet'er. Da jeg hadde mye spreng var det vondt å sove med amme bh og jeg lakk som en sil så kunne ikke sove uten noe. I singlet kunne jeg også ha innlegg, og gikk mye rundt med de på hotellrommet på dagen og.

Anonymous poster hash: 06fb3...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...