Gå til innhold

Usikker på datens følelser for meg. Hvorfor skal det være så vanskelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at han hadde en del ting han ville gjøre i huset sitt før han skulle legge seg og derfor gikk. Det trenger ikke alltid å være noe mer/annet enn det som faktisk blir sagt.

Du tenker at dette kan gå i stykker før eller siden, og det tolker jeg som at du har en negativ tankegang i forhold til ting automatisk, når jeg også ser hvordan du tenker at mener noe annet enn det han sier.

Kutt ut de negative tankene, nyt heller tiden dere har sammen,og vær positiv til deg selv og han, så skal du se at dette går godt! :)

Trådstarter: Jeg gir det ikke opp. Jeg tror at denne mannen er tilbakeholden av en eller annen grunn, men han virker samtidig interessert i meg og. Så jeg forstår han ikke mye. Men tiltross for mange negative erfaringer fra tidligere, så velger jeg faktisk å prøve å følge interessen min. Samtidig så prøver jeg å bare la ordene hans få betydning. Dvs : Jeg skal tro hans ord selv om jeg har en liten magefølelse på at det er noe som er merkelig her. Jeg nyter hver dag jeg får sammen med han uansett. For jeg er håpløst forelsket.

Anonymous poster hash: 45c39...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tassen10

Trådstarter: Jeg gir det ikke opp. Jeg tror at denne mannen er tilbakeholden av en eller annen grunn, men han virker samtidig interessert i meg og. Så jeg forstår han ikke mye. Men tiltross for mange negative erfaringer fra tidligere, så velger jeg faktisk å prøve å følge interessen min. Samtidig så prøver jeg å bare la ordene hans få betydning. Dvs : Jeg skal tro hans ord selv om jeg har en liten magefølelse på at det er noe som er merkelig her. Jeg nyter hver dag jeg får sammen med han uansett. For jeg er håpløst forelsket. Anonymous poster hash: 45c39...d29

Vet du noe om hvordan denne mannen var før?

Har han vært singel lenge? Privat av seg? Introvert?

En ungkar som har holdt seg mye for seg selv, har kanskje behov for mye alenetid i begynnelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du noe om hvordan denne mannen var før?

Har han vært singel lenge? Privat av seg? Introvert?

En ungkar som har holdt seg mye for seg selv, har kanskje behov for mye alenetid i begynnelsen?

Trådstarter: jeg vet at han har vært singel i ca halvannet år. Han har et 8 års langt samboerskap bak seg. Men er fortsatt bestevenner med eksen sin. Noe han alltid vil være sier han. Det er det jeg synes er merkelig....Men man kan jo være venner selv om det er slutt, men de er litt mer enn venner: de er bestebestevenner sier han.

Han virker litt beskjeden og flau ut i blikket av og til, men det var han som tok intiativet og det klarte jo han å gjøre. Så jeg vet egentlig for lite om han. Men jeg prøver å tro positivt.

Anonymous poster hash: 45c39...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jeg enig i. Og man bør selvsagt være positive og nyte og alt det. Men jeg forstår trådstarter godt også. Det ER frustrerende til tider å ha så god kontakt med sine egne følelser at man vet i løpet av kort tid om man liker noen eller ikke. I tillegg bør det legges til at man formes av erfaringene man har. Det er vanskelig å stole på noen hvis det "å fikse noe" tidligere har vært et kodeord for "hadet, vi snakkes ikke mer". Personlig forsøker jeg å la være å analysere, men det er ikke lett. Og jeg er glad for å lese at trådstarter har bestemt seg for å gi fyren en sjanse :)

Anonymous poster hash: 03128...7c5

Jeg er ikke så sikker på at det er egne følelser man har god kontakt med, eller ønske om å treffe den rette som gjør at man "vet" mye raskere enn mange andre. I tillegg er det å stole på noen et valg man gjør, og tanker om hvorfor man ikke gjør det, er knuter man drar med seg som man burde ha knytet opp og lagt fra seg et sted på veien.

Hvis man holder igjen på alt negativt og skaper blokkeringer for seg selv pga dette så kan man jo like greit slutte å treffe noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så sikker på at det er egne følelser man har god kontakt med, eller ønske om å treffe den rette som gjør at man "vet" mye raskere enn mange andre. I tillegg er det å stole på noen et valg man gjør, og tanker om hvorfor man ikke gjør det, er knuter man drar med seg som man burde ha knytet opp og lagt fra seg et sted på veien.

Hvis man holder igjen på alt negativt og skaper blokkeringer for seg selv pga dette så kan man jo like greit slutte å treffe noen.

Trådstarter: Jeg prøver å satse på han. Og har bestemt meg for det. Jeg får heller tåle å bli såret hvis det kommer, for slike ting har jeg kommet meg igjennom før. Jeg har bestemt meg for å tro det beste om han inntil det motsatte er bevist. :)

Anonymous poster hash: 45c39...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: Jeg prøver å satse på han. Og har bestemt meg for det. Jeg får heller tåle å bli såret hvis det kommer, for slike ting har jeg kommet meg igjennom før. Jeg har bestemt meg for å tro det beste om han inntil det motsatte er bevist. :)

Anonymous poster hash: 45c39...d29

Flott å høre! Lykke til! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...