Gå til innhold

Hva bør en mann bestille på restaurantdate da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dater heller ikke en matvane. Derfor skrev jeg "bestill hva du vil". Jeg utbroderte for å faktisk gi et svar på noe som egentlig er et idiotisk spm., da det er GITT at ingen blir sammen med eller dumper noen utifra hva de bestiller på restaurant. Virker som du tok dette veldig personlig. Anonymous poster hash: 5634d...d44

Det var da ikke noe angrep på deg?

Jeg bare skjønte ikke hva du mente med at suppe ikke kan være middag, og heller ikke hvorfor man må bestille biff eller fisk for å få noe ut av en bedre restaurant. At vi har forskjellige oppfatninger om hvordan en biff skal være stekt er vel ikke noe å falle ut om, all den tid jeg skrev at jeg ikke bryr meg om hvordan en eventuell date foretrekker den.

Anonymous poster hash: 93a83...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skrev ikke om å dele regning. Jeg skrev at hvis jeg har sagt at jeg skal spandere......

For meg er det naturlig at jeg betaler alt hvis vi dater. Det er helt greit å dele, men jeg forventer det ikke, og vil aldri spørre om det. Innerst inne synes jeg faktisk det er litt fornærmende om du foreslår det, men det forteller jeg ikke. Om noen mener de bedre beholder ereigheten ved å betale halvparten, er det helt greit - men i mitt stille sinn synes jeg ikke noe om det. For enkelte er det visst veldig vanskelig å ta i mot noe. Det er mulig at det er en misforstått oppfatning om at man da må gjengjelde noe. Jeg stiller ikke betingelser når jeg betaler en restaurantregning.Anonymous poster hash: 93a83...b4d

typo: ereighet= verdighet.

Har det slått deg at om du uoppfordret tilbyr deg å betale halvparten av en regning som noen har sagt de skal spandere - da insinuerer du at vedkommende har dårlig råd? Neppe så aktuelt i våre dager, men jeg tenker slik. Jeg bare sier det ikke høyt.

Anonymous poster hash: 93a83...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...