Gjest Dorey Skrevet 24. november 2015 #6361 Del Skrevet 24. november 2015 Lillebror er meget matglad Han koser seg og llager skikkelige godlyder når han får mat. Lille Bolla mi <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 30. november 2015 #6362 Del Skrevet 30. november 2015 Nå er lille oppe i krabbestilling og har lært seg å krype bakover Hvor ble det av min lille baby?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graving Skrevet 30. november 2015 #6363 Del Skrevet 30. november 2015 Nå er lille oppe i krabbestilling og har lært seg å krype bakover Hvor ble det av min lille baby?? Jeg så ikke dette innlegget før jeg postet bilde av krabaten min!! men så artig, plutselig en dag kommer de seg opp! Min har vært i krabbestilling snart en måned, men han kommer seg kun bare bakover. Noen som har lært å krabbe fremover? og angående krabbing, noen som har noen anbefalinger ifht. trappegrind? Er de fra ikea greie å montere og åpne/lukke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 30. november 2015 #6364 Del Skrevet 30. november 2015 Lille her er ennå ikke på krabbestadiet, han er fornøyd med å rulle enn så lenge har hørt at de fra ikea er greie, men man på passe på for ikke alle er beregnet på å være øverst i trappa.Vi hadde en så god rutine på leggingen for en måneds tid siden. Men nå er det bare gråting med en gang han blir liggende alene (gjelder forsåvidt både ved dagsoving og det å ligge på lekematta). Kan separasjonsangsten komme allerede ved 6 mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 30. november 2015 #6365 Del Skrevet 30. november 2015 Tror ikke det er uvanlig med separasjonsangst ved seks mnd, Hvitløk. Min er også sånn. Graving; her holdt storebror på i krabbestilling i tre måneder før han kom noen vei, så tror det kan ta tid. Men veldig greit å vite sånn ca hvor de er Vi har trappegrinder fra barnas hus og er vveldig fornøyde med dem, men har bare hørt positivt om de fra IKEA og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 30. november 2015 #6366 Del Skrevet 30. november 2015 Vi er langt unna krabbing her, men det er like greit. Jeg er ikke helt klar for at han skal slutte å være baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebær Skrevet 30. november 2015 #6367 Del Skrevet 30. november 2015 Ingen krabbing her enda, men hun åler seg bakover og litt fremover, men hun roterer mest i sirkler på gulvet. Nå har hun begynt å stå i krabbestilling å. gynge. Noen som sitter enda? Hvor lenge er babyene deres våkne på dagtid før de er trøtte igjen? Hun her er bare våken i et par timer i slengen, så er hun stuptrøtt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvelia Skrevet 1. desember 2015 #6368 Del Skrevet 1. desember 2015 Min krabber heller ikke, men kan fint rulle og åle seg ut av babygymmen eller matta på et vis.Vi tror også det er litt seperasjonsangst på gang her, Hvitløk.. Samtidig som jeg er ganske sikker på at nå er det like før det popper fram en tann.. Etter måneder med sikling, har han den siste uka vært veldig sutrete i forhold til det han pleier, våken flere ganger på natta, vil ikke ammes og vil heller ikke ha nå mye fast føde, sover best mellom oss osv... Har vært veldig slitsomt, men i natt slo han faktisk til med å sove hele natta igjen, så jeg våknet som et nytt menneske.Bringebær: Jeg legger han som regel etter 1,5-2 timer på dagtid. På morgenen hender det han er stuptrøtt etter bare en time også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 1. desember 2015 #6369 Del Skrevet 1. desember 2015 Her går det ca 3 timer mellom lurene. Og så er det sjelden han sover mer enn 2 lurer i løpet av dagen. Jeg er veldig spent på hvordan det blir på julaften og i jula. Han legger seg jo tidlig og er relativt survete en stund før leggetid så jeg er redd det kan bli litt slitsomt med middager og slike ting. Prøve å legge inn en senere lur kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 1. desember 2015 #6370 Del Skrevet 1. desember 2015 Her avsluttes julekvelden kl 19. Vi er skikkelig strenge på leggetid. Det går for øvrig 1,5-2,5 timer mellom hver lur. Og så sover han nøyaktig 40 minutter hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 1. desember 2015 #6371 Del Skrevet 1. desember 2015 Her går det ca 2-3 timer mellom hver dupp. Er spent på jula. Vi reiser til svigers og vet det blir en del middager rundt forbi. Så det å være streng på soving kommer til å bli en utfordring med mange som vil leke og kose med ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 1. desember 2015 #6372 Del Skrevet 1. desember 2015 Her går det ca 2-3 timer mellom hver dupp. Er spent på jula. Vi reiser til svigers og vet det blir en del middager rundt forbi. Så det å være streng på soving kommer til å bli en utfordring med mange som vil leke og kose med ham. Ja, det er det jeg ser for meg også. Skal vi være strenge på det vil det i praksis bety at vi blir sittende hjemme alene store deler av jula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 1. desember 2015 #6373 Del Skrevet 1. desember 2015 Nå ble det noe tull med siteringen.. Husker bare fra vi var der i august, stakkars babyen var jo så overstimulert og overtrøtt at han gråt jo konstant. Nå er han jo større, men vil ikke at jula skal gå med til gråt og urolig baby. Men så er vi jo bare der en uke og noen har jo nesten aldri sett han, så vil jo at han skal få hilse på og være med den delen av familien sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 1. desember 2015 #6374 Del Skrevet 1. desember 2015 Her står lille i krabbestilling eller på strake armer og tærne. Krabber ikke, men åler og ruller. Drar seg bakover i krabbestilling. Her blir det rolig jul. Vi legger henne ute i vogn eller på et rom til vanlig leggetid hvis hun er trøtt. Her er lille våken alt fra 1,5-6 timer. Varierer veldig når hun er trøtt. Sover korte økter selv i vogn, men SKAL ha natt kl 17...... Vil ikke ligge alene, men er nok bare en periode igjen. Sover også lite og dårlig på natten så tviler på at hun vil sove over festlighetene i julen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graving Skrevet 2. desember 2015 #6375 Del Skrevet 2. desember 2015 Det går to - to og en halv time mellom hver soveøkt, og en soveøkt er på nokså nøyaktig 30 minutt. Han har tre, noen ganger to, soveøkter i løpet av dagen. Kunne heller ønsket meg en lang soveøkt enn tre korte, men det er vel ikke så mye å gjøre med det Vi skal feire jul hjemme hos oss, så da går det jo greit mtp. legging og slik. Middager og slik i romjulen begynner som regel nokså tidlig, og vi får heller bare komme oss hjem tidlig. Hvordan skal dere feire nyttår da? Jeg er redd vi blir alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 2. desember 2015 #6376 Del Skrevet 2. desember 2015 Nyttår blir enten sammen med et vennepar som også har baby eller hos foreldrene mine. Er ikke helt sikker på hva det blir til, for vi har vært så opptatt med å planlegge jula at nyttår har blitt litt glemt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 2. desember 2015 #6377 Del Skrevet 2. desember 2015 Vi har ikke planlagt nyttår :o tipper det blir oss tre! I jula skal vi til mine foreldre, noe jeg stresser litt for. Mini er helt umulig å legge for tida, men han er trøtt. Kan jo håpe på at ting snur seg på tre uker men... Jeg har iallfall forberedt meg på at det blir en litt annerledes jul, også må jeg foreslå at vi tar middagen litt tidligere tror jeg. Han setter seg ikke opp selv enda, men han har vokst ut av newbornsetet, så vi bruker Antilop fra IKEA i 15 minutter til måltider. Kan godt hende det er dumt, men da får vi spist . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 2. desember 2015 #6378 Del Skrevet 2. desember 2015 De siste årene har jeg og mannen feiret nyttår hjemme alene bare oss to med god mat og godt drikke. Vi gjør nok det samme i år, bare med en ekstra en ved bordet. Orker rett og slett ikke mer styr på nyttårsaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graving Skrevet 2. desember 2015 #6379 Del Skrevet 2. desember 2015 Vi tenkte å ha juleselskap ca. klokken 17. Da får gjestene vært litt med mini og vi får spist sammen før han legger seg. Så tar vi gavene og kaker utover kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 5. desember 2015 #6380 Del Skrevet 5. desember 2015 Nå har vi vært på langtur med minsten (9 timers tidsforskjell) og det gikk over all forventning på alle måter, så nå tenker jeg vi kan takle det meste med tanke på soving og døgnrytme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå