Androide Skrevet 27. september 2015 #6021 Del Skrevet 27. september 2015 Gratulerer med dåpsbarnet Hvitløk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebær Skrevet 27. september 2015 #6022 Del Skrevet 27. september 2015 Gratulerer med dåpsgutten hvitløk Er vel første gangen i kjole? Den bæsjinga ga meg mange skrekkscenario og, heldigvis gikk det bra! Så for meg ei litt kjedelig scene ved døpefonten med dåpskjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaM Skrevet 27. september 2015 #6023 Del Skrevet 27. september 2015 Dåpsdag her også! Vesla sov såklart en ekstra kort lur på morningen sånn at hun var stuptrøtt og grinete når vi kom til kirken.. Men heldigvis sovnet hun i armene mine etterhvert, og endte opp med å være den roligste babyen av alle. Phu! Hun smalt til med en 3(!!!) timers lur etter dåpen! Til vår lettelse, og gjestenes fortvilelse Alt i alt en veldig fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaM Skrevet 27. september 2015 #6024 Del Skrevet 27. september 2015 Grarulerer med dåpsdagen til dere, hvitløk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 27. september 2015 #6025 Del Skrevet 27. september 2015 Gratulerer til dere også LindaM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 27. september 2015 #6026 Del Skrevet 27. september 2015 Gratulerer med dåpsbarnet LindaM og Hvitløk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 27. september 2015 #6027 Del Skrevet 27. september 2015 Jeg kløp storebror hardt i foten da han beit, såpass at han fikk vondt. Han beit noen ganger, jeg kløp, han skjønte tegninga og slutta å bite. Heldigvis! Ellers hadde jeg gitt opp amminga jeg også. Babytenner er sylskarpe!!! Gratulerer med dåpsbarnet, LindaM og hvitløk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 27. september 2015 #6028 Del Skrevet 27. september 2015 Gratulerer til Hvitløk og LindaM! Her sitter brystvortene forsatt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 27. september 2015 #6029 Del Skrevet 27. september 2015 Takk for det Gratulerer LindaM! Nå er endelig lillegutt i seng. Dåpen gikk fint, ikke noe mer bæsj han bablet i vei under halve gudstjenesten og sovnet faktisk på fanget mitt etter at han ble døpt. Det ble litt mye for han under festen, så familiebildene ble med en hylgrinende baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 29. september 2015 #6030 Del Skrevet 29. september 2015 Blæh... Lille har grønn avføring 5-7 ganger i døgnet, sutrer og sover dårlig. Noe som burde sjekkes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 29. september 2015 #6031 Del Skrevet 29. september 2015 Her er grønn avføring mange ganger i døgnet, regelen heller enn unntaket. Men hvis hun virker utilpass skader det jo ikke med en telefon til helsestasjonen eller lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 29. september 2015 #6032 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Her er det en durabelig bleie hver 4-5. dag omtrent og den er militærgrønn! Nevnte det for lege, og hun mente det var normalt. MM-avføring kan visst forekomme i alle regnbuens farger! Men hvis hun ikke er sitt vante jeg, er det alltid greit med en telefon. Mener forresten jeg har lest et sted atdet kan være symptom på tenner, uten at det er tilfelle så langt her. Endret 29. september 2015 av Androide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 29. september 2015 #6033 Del Skrevet 29. september 2015 Hmm.. Ja, ringer helsestasjonen i det minste. Det har holdt på tre-fire dager nå og vært dårlig søvn i en tre uker. Alt gikk i krøll da jeg fikk tilbake menstruasjon. Hun er slappere og latere enn normalt, men det skyldes nok at hun sover lite. Skal sjekke etter tenner jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 29. september 2015 #6034 Del Skrevet 29. september 2015 Noe så typisk. Lille har ikke sovet mer enn en time på uker og nå skal vi på visning og gjett hvem som har snorket i halvannen time allerede.......ikke har hun tenkt å våkne heller ser det ut til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graving Skrevet 30. september 2015 #6035 Del Skrevet 30. september 2015 Gratulerer med dåpsbarn til dere som hadde det i helgen Vi og hadde en periode der bæsjen var grønn hele tiden, men nå er den gul og litt tykkere. Vi har begynt med grøt og lille elsker det. Det hjalp på søvnen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Budeia_på_heia Skrevet 30. september 2015 #6036 Del Skrevet 30. september 2015 Hei alle Her vil jeg også veldig gjerne være med. Jeg har menstermin 05.05.2016, og venter mitt første barn. Jeg er 30 år og bor på Sørlandet. Dette er fortsatt ganske uvirkelig for meg. Noe jeg ser mange av dere andre også skriver.Jeg er i super form (Kanskje derfor det er litt vanskelig å forstå?). Jeg jobber 50% som håndverker, og resten er jeg inne på kontoret. Jeg har en del tunge løft, lange dager stående eller gående på betonggulv og lang kjørevei i forbindelse med jobben. Jeg føler ikke jeg tar skade av dette og føler meg trøttere etter en dag på kontoret enn en dag ute på byggeplassen. Men mannen, foreldre og svigerforeldre synes det er idiotisk av meg å fortsette i samme tempo som før. Er det kanskje på tide å hinte litt til sjefen? Har dere gitt beskjed til arbeidsgiver? Hva jobber dere med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 30. september 2015 #6037 Del Skrevet 30. september 2015 Hei alle Her vil jeg også veldig gjerne være med. Jeg har menstermin 05.05.2016, og venter mitt første barn. Jeg er 30 år og bor på Sørlandet. Dette er fortsatt ganske uvirkelig for meg. Noe jeg ser mange av dere andre også skriver.Jeg er i super form (Kanskje derfor det er litt vanskelig å forstå?). Jeg jobber 50% som håndverker, og resten er jeg inne på kontoret. Jeg har en del tunge løft, lange dager stående eller gående på betonggulv og lang kjørevei i forbindelse med jobben. Jeg føler ikke jeg tar skade av dette og føler meg trøttere etter en dag på kontoret enn en dag ute på byggeplassen. Men mannen, foreldre og svigerforeldre synes det er idiotisk av meg å fortsette i samme tempo som før. Er det kanskje på tide å hinte litt til sjefen? Har dere gitt beskjed til arbeidsgiver? Hva jobber dere med? Tror du vil få mer utbytte av tråden for 2016, alle her fødte i mai/juni i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 30. september 2015 #6038 Del Skrevet 30. september 2015 Åh, tenk at det er et år siden vi ble gravide da dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 30. september 2015 #6039 Del Skrevet 30. september 2015 Åh, tenk at det er et år siden vi ble gravide da dere... Håhå! Vesla ble vel unfanget i disse dager for et år siden. *TMI* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvelia Skrevet 1. oktober 2015 #6040 Del Skrevet 1. oktober 2015 Når jeg tenker på denne tiden i fjor husker jeg bare hvor grusomt kvalm jeg var, og at jeg ikke skjønte hvordan jeg skulle holde ut Hvilke bleier bruker dere, og holder den på tisset om natten? Her har det vært flere ganger den siste tiden at bleien lekker.. Har prøvd å skifte bleie på soverommet om natta når han er våken for mat, men jeg må jo ha på litt lys for å i hele tatt klare å se, og da våkner han til uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå