Gå til innhold

Livet med mini, og kronisk bekkenleddsyndrom.


**M**

Anbefalte innlegg

Gjest Ampoule

Kjenner meg sånn igjen i det du skriver! Har hatt kroniske smerter i 10år nå, med forverring spesielt det siste året. Før det hadde jeg gode perioder innimellom. Nå 7 mnd etter fødsel er det helt grusomt. Sitter i skrivende stund å gruer meg til mini våkner og jeg må prøve å få han ut av senga..

Fastlegen mener jeg har bekhterev, men siden det ikke vises på røntgen enda kan han ikke sette diagnosen. Innimellom lurer jeg på om jeg innbiller meg smertene siden de ikke finner noe, men fastelegen har heldigvis beroliget meg med at jeg ikke er "gal".

Hvordan går det med deg nå?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det er en grunn til at dagboken stoppet opp. Her kommer den:

15 november falt hele livet mitt i grus. Jeg satt på macen til mannen min og så gjennom babybilder til å lime inn i babyboken til sønnen min. Jeg sendte bildene fra mobilen min inn på macen via et meldingssystem. Altså, mannens telefon er koblet opp mot macen, så jeg sendte bildene til hans nummer og da dukket meldingene hans opp.

Jeg satt der lykkelig og smilte over hvor heldig jeg var, som hadde en slik herlig liten familie. Så skjedde det. Jeg fant en sms fra en kollega av han. Den inneholdt ord som "Du er så fin ❤️ takk for noen fine dager, nok en gang" Mannen min hadde svart "Takk selv. Gleder meg bare til å se deg igjen på mandag nå. Du er nydelig ❤️"

Først skjønte jeg ingenting. Men så gikk det opp for meg. Han har ikke jobbet de gangene han har fortalt meg at han har vært på jobb i Oslo. Han har vært utro.

Lang historie kort. Han hadde vært utro 7 ganger over tre måneder. Mens jeg var hjemme med sønnen vår og slet med fødselsskader.

Dagboken flyttes nå, og blir til "Mitt verste mareritt ble virkeligheten."

Endret av **M**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...