Gå til innhold

Kaos har blitt mamma ♡

kaospåtobein

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååå, så fin mage!! :hjerte:

Og moro at dere faktisk kunne se håret på 3D-ultralyd!

:lillesky::rodmer:

Sove.. Hva er det for noe? Nå har jeg lagt opp to gardinlengder og har to igjen. Jeg gjør ting jeg egentlig ikke kan, men det blir ikke så verst altså! :plystre: Og nyter et stort glass farris og eplejuice :hjerte::hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lillesky::rodmer:

Sove.. Hva er det for noe? Nå har jeg lagt opp to gardinlengder og har to igjen. Jeg gjør ting jeg egentlig ikke kan, men det blir ikke så verst altså! :plystre: Og nyter et stort glass farris og eplejuice :hjerte::hjerte:

Effektiv når du ikke får sove, hvertfall :jepp:

Forresten; kjenner deg ikke igjen nå når du har ny avatar :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Effektiv når du ikke får sove, hvertfall :jepp:

Forresten; kjenner deg ikke igjen nå når du har ny avatar :fnise:

Sovnet i 4-tiden :P Våknet hvertfall til ryddig leilighet med nye gardiner.

Haha, jeg hater når andre bytter avatar :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovnet i 4-tiden :P Våknet hvertfall til ryddig leilighet med nye gardiner.

Haha, jeg hater når andre bytter avatar :fnise:

Heheh, mer enn jeg kan si :fnise:

Og likevel utsetter du meg/oss for denne forvirringen? :ler: Makan til egoisme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så mye kynnere i dag. Kjennes ut som jeg har hatt det i hele dag og de er skikkelig ubehagelige.. Lille er også veldig aktiv og det føles ofte som hun prøver å bryte seg ut gjennom magen. Dagens klage innlegg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så mye kynnere i dag. Kjennes ut som jeg har hatt det i hele dag og de er skikkelig ubehagelige.. Lille er også veldig aktiv og det føles ofte som hun prøver å bryte seg ut gjennom magen. Dagens klage innlegg :(

Uff, ikke noe godt :( Høres ut som om du trenger å hvile litt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke jeg gjør annet enn å hvile. Bekkenet er så dårlig at jeg ikke kan gå noe særlig uansett :( håper det ikke er mer uvi! Og håper det er bedre i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er veldig trygt og godt at baby er så aktiv :strix: hun har jo hatt en rolig periode hvor jeg har vært litt bekymret i godt over en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktiv babyyyy :danse:

Håper kynnerne har roet seg :klem: Kjenner til den følelsen av at de prøver å bryte seg ut av magen, ja :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe kynnere foreløpig. Kanskje kroppen trengte å sove litt :) Føler meg helt fin i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner barnerommet å ta form! Her er et bilde av stelleplassen. Skal selvfølgelig være en stellematte der etterhvert, ikke et babynest ;) Det er sommerfugler på veggen, brettet av selveste meg :takke: Haha, fikk ikke til å henge opp uro over der, så tenkte hun kan kikke på de på veggen istede.

post-75121-0-54391800-1421853377_thumb.j

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...