Gå til innhold

Kaos har blitt mamma ♡


kaospåtobein

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men hvis man ikke har mikro....koker man bare i en kjele på ovnen i noen minutter da?

Jaa.. Er det mamma gjør og alltid har gjort ihvertfall. Men jeg er bombesikker på at jeg da kommer til å glemme det eller noe sånt og så smelter alt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa.. Er det mamma gjør og alltid har gjort ihvertfall. Men jeg er bombesikker på at jeg da kommer til å glemme det eller noe sånt og så smelter alt! :fnise:

Hva med å koke opp vann, ta kjelen av plata og la flaskene ligge oppi med lokket på? Vil ikke det egentlig være godt nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å koke opp vann, ta kjelen av plata og la flaskene ligge oppi med lokket på? Vil ikke det egentlig være godt nok?

Mamma sa at det ikke var bra nok, men jeg vet ikke altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare skryte litt av at jeg får brukt de søvnløse nattetimene godt, noe som sikkert resulterer i sofasløving pga vondt bekken og rygg i morgen, meen likevel verdt det :nigo: Jeg og samboer har faktisk vasket og støvsugd leiligheten, byttet om på høyttalerne i stua, klippt til gardiner og hengt opp på soverommet, vasket badet, skiftet sengetøy, tatt oppvasken OG tørket støv :Nikke:

Slett ikke verst. Men er jeg trøtt? NEI! Blir litt lei av å ikke få sove altså. Tror ikke det blir den store forandringen for meg å få barn (med tanke på søvn altså, resten blir vel snudd på hodet). Siden jeg ikke sover uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med albueskjell har jeg også lurt på! Men det hørtes jo ganske lurt ut da!:)

Kjedelig du ikke får sove! Er det slik hver natt? Dere er flinke da og vasker leilighet på natten :P

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man skal la det koke i 3-5 min for å sterilisere det. Jeg måtte sette på timer for den ammetåka hjelper deg ikke å huske det ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med albueskjell har jeg også lurt på! Men det hørtes jo ganske lurt ut da!:)

Kjedelig du ikke får sove! Er det slik hver natt? Dere er flinke da og vasker leilighet på natten :P

Er slik hver natt ja. Helt siden jeg ble gravid..Forferdelig. I begynnelsen prøvde jeg å fortsatg stå opp klokka 8 og ikke sove på dagen, men det hjalp ikke, så jeg måtte bare gi etter. Nå sovner jeg mellom 3 og 5 og står opp i 11 tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt nydelig grønnsakssuppe til middag og kanelsnurrer til dessert :spise: Har aldri laget hjemmelaget grønnsakssuppe før, men det ble kjempegodt. Og kanelsnurrer er vel aldri feil :biggrin:

Og i natt drømte jeg om Spiremor her inne fra KG. Bare at hun var en han og kjørte i bilen min og ble sint på meg for at bilen hans ble ødelagt! Og jeg hang meg helt opp i at det var en mann og ikke en dame, men han ville ikke svare på hvorfor han hadde gitt seg ut for å være en gravid kvinne på KG. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt nydelig grønnsakssuppe til middag og kanelsnurrer til dessert :spise: Har aldri laget hjemmelaget grønnsakssuppe før, men det ble kjempegodt. Og kanelsnurrer er vel aldri feil :biggrin:

Og i natt drømte jeg om Spiremor her inne fra KG. Bare at hun var en han og kjørte i bilen min og ble sint på meg for at bilen hans ble ødelagt! Og jeg hang meg helt opp i at det var en mann og ikke en dame, men han ville ikke svare på hvorfor han hadde gitt seg ut for å være en gravid kvinne på KG. :skratte:

Hahahahaha!!!! :skratte: Jeg kan garantere deg at jeg ikke er mann i alle fall! Det med at jeg kjørte inn i bilen din kan kanskje skje når jeg skal ut og kjøre, da, jeg har ikke kjørt på fem år :P Skal "øvelseskjøre" med gubben på parkeringsplassen til IKEA når vi får oss bil :fnise:

Grønnsaksuppe og kanelsnurrer høres heeeerlig ut!! :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha!!!! :skratte: Jeg kan garantere deg at jeg ikke er mann i alle fall! Det med at jeg kjørte inn i bilen din kan kanskje skje når jeg skal ut og kjøre, da, jeg har ikke kjørt på fem år :P Skal "øvelseskjøre" med gubben på parkeringsplassen til IKEA når vi får oss bil :fnise:

Grønnsaksuppe og kanelsnurrer høres heeeerlig ut!! :wow:

Hahaha! Og jeg har ikke lappen, så kunne godt ha kjørt i din bil altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har hatt nydelig grønnsakssuppe til middag og kanelsnurrer til dessert :spise: Har aldri laget hjemmelaget grønnsakssuppe før, men det ble kjempegodt. Og kanelsnurrer er vel aldri feil :biggrin:

Og i natt drømte jeg om Spiremor her inne fra KG. Bare at hun var en han og kjørte i bilen min og ble sint på meg for at bilen hans ble ødelagt! Og jeg hang meg helt opp i at det var en mann og ikke en dame, men han ville ikke svare på hvorfor han hadde gitt seg ut for å være en gravid kvinne på KG. :skratte:

:ler:

Hørtes veldig godt ut med både grønnsakssuppe OG kanelsnurrer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå varme kanelsnurrer!

Herregud jeg kommer til å trille. Forrige uke var det sjokoladekake og nå kan det se ut som kanelsnurrene roper 🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååååå varme kanelsnurrer!

Herregud jeg kommer til å trille. Forrige uke var det sjokoladekake og nå kan det se ut som kanelsnurrene roper

De frosne fra Findus er supergode! Jeg skal kjøpe sånne og ha til vi får barselbesøk! Så skal jeg steke ALLE SAMMEN og spise opp restene selv :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe god ide !!! Og faktisk smart tanke, for jeg hadde ikke tenkt på å ha noe slikt liggende i fryseren til besøk. Takk for tipset ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oog nå har jeg akkurat betalt 30 regninger. Det er det værste jeg vet omtrent!! Blæk.

Har også selvbruna meg og gått amokk på ebay å kjøpt dilldall til meg og lille, så nå føles det litt bedre :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...