Gå til innhold

Kaos har blitt mamma ♡


kaospåtobein

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillemor er jo så fin :rodmer: Gleder meg så til å vise bilder til kommende bestefar og min samboer i morgen!

Og ja, det er mye reflex på vogna, men det ser ikke sånn ut når det ikke er lys direkte på altså :fnise:

Har vasket litt babytøy og kluter. Puttet litt av hvert i stellebagen. Liker å få ting på plass kjenner jeg. Har også strøket gardinene jeg kjøpte og hengt opp på barnerommet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ting på stell altså! Føler jeg henger skikkelig etter på innkjøpsfronten (men jeg har planlagt hva jeg skal kjøpe da) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ting på stell altså! Føler jeg henger skikkelig etter på innkjøpsfronten (men jeg har planlagt hva jeg skal kjøpe da) :fnise:

Jeg går bare hjemme, så jeg har hatt utrolig god tid til å få alt på plass. Mye fordi jeg kjeder meg :P Og det er jo ingen hast enda egentlig :nigo: Endret av kaospåtobein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå fin! Jeg har veldig lyst, men er skikkelig usikker på om jeg skal ta meg råd til der! Men har lyst daaaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er dyrt, men det var så verdt det med 3d ul altså. :Nikke: Klarer av en eller annen grunn fortsatt ikke helt å tro at det er min jente vi ser på. Vet det er en baby inni der, men min liksom! :ler:

I natt drømte jeg at jeg fødte en kommode.. Først kom selve kommodedelen ut, så kom det tre skuffer og til slutt skruer og håndtak. Hjelp! Tror ikke jeg har godt av å sitte å lage huskeliste på ikea før jeg legger meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dyrt, men det var så verdt det med 3d ul altså. :Nikke: Klarer av en eller annen grunn fortsatt ikke helt å tro at det er min jente vi ser på. Vet det er en baby inni der, men min liksom! :ler:

I natt drømte jeg at jeg fødte en kommode.. Først kom selve kommodedelen ut, så kom det tre skuffer og til slutt skruer og håndtak. Hjelp! Tror ikke jeg har godt av å sitte å lage huskeliste på ikea før jeg legger meg :fnise:

Enig i at det er verdt det med 3D :jepp: Så glad du/dere også fikk en god opplevelse ^^

Hahaha, okaaaaaai? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så trøtt for tiden!! Trøtt hele tiden og kunne nok sovet døgnet rundt om det hadde gått. Men selvfølgelig får jeg ikke sove om natten! Har ikke sovet en hel natt siden jeg ble gravid. Ikke en eneste hel natt på et halvt år, og babyen har ikke kommet engang. Nå håper jeg bare vi har flaks å får en sove baby, men jeg tviler altså..

Ellers var det utrolig stressende og slitsomt på ikea :fnise: Som alltid. Men det var fint å få hjem nye ting til leiligheten og til barnerommet. Alt satt opp og puttet på plass :rodmer: Til og med vasket. Tidlig ute! Hvertfall i og med at vi ikke har planer om at lille skal bruke rommet sitt det første året ca. Blir å sove på vårt rom. Men barnerommet blir brukt til stellerom og lekerom etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet mage nå altså :gravid: Koser mye med magen!

Glemte helt å si at når vi var på 3d ul så kunne vi også se at lille A har hår! Allerede. Og jeg har alltid sett for meg at det er en solid manke på hun når hun kommer til og det kunne da ultralyden bekrefte (mest sansynlig). Og det har hun nok etter sin far, for jeg er født uten hår og fikk ikke noe særlig før langt etter ett år. Og hun ligner ikke noe på meg :jolie:

post-75121-0-96761100-1421671492_thumb.j

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at jeg fødte en kommode.. Først kom selve kommodedelen ut, så kom det tre skuffer og til slutt skruer og håndtak. Hjelp! Tror ikke jeg har godt av å sitte å lage huskeliste på ikea før jeg legger meg :fnise:

Hahaha :ler:

Det hørtes noe voldsomt ut å føde det.

Heei forresten. En snikleser viser seg :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha :ler:

Det hørtes noe voldsomt ut å føde det.

Heei forresten. En snikleser viser seg :danse:

Men det var overraskende ok. Samboer puttet alle sokkene sine i skuffene med en gang de kom ut :fnise:

Heei forresten, så hyggelig! Du er hjertelig velkommen. Er du gravid, prøver eller..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahah så flink en samboer :fnise:

Jeg er gravid jeg også, men bare 6 uker på vei. Ukene går så mye fortere i disse dagbøkene når jeg leser de fra start til slutt iløpet av en søvnløs natt, enn i det virkelige liv. Dagene kryper jo så vidt av gårde :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) her vil jeg gjerne følge med fremover :jepp:

Gøy at vi er på samme alder ca :)

Så stilg at dere fikk se at hun hadde hår da, og sååå fin mage foresten :rodmer:

Ser så mye fem til jeg også får det :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah så flink en samboer :fnise:

Jeg er gravid jeg også, men bare 6 uker på vei. Ukene går så mye fortere i disse dagbøkene når jeg leser de fra start til slutt iløpet av en søvnløs natt, enn i det virkelige liv. Dagene kryper jo så vidt av gårde :bond:

Ja ikke sant :P

På en måte så har graviditeten gått fort, men samtidig sakte. De første 12 ukene gikk utroolig sent! Så gikk det fort fram til uke 25, og nå syns jeg det går tregt igjen :P

Hei :) her vil jeg gjerne følge med fremover :jepp:

Gøy at vi er på samme alder ca :)

Så stilg at dere fikk se at hun hadde hår da, og sååå fin mage foresten :rodmer:

Ser så mye fem til jeg også får det :hjerte:

Tusen takk! Så hyggelig! :)

Veldig koselig å ha babymage :rodmer: Venta på den en stund, syns det var forferdelig å gå rundt å se så tjukk ut før det ble skikkelig form på magen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk! Så hyggelig! :)

Veldig koselig å ha babymage :rodmer: Venta på den en stund, syns det var forferdelig å gå rundt å se så tjukk ut før det ble skikkelig form på magen :fnise:

Det skjønner jeg :rodmer:

Hihi, ser den :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at det går litt fortere etterhvert. Vil så gjerne komme meg over til de litt mer "trygge" ukene - da skal vi også begynne fortelle folk. DET blir gøy. Og skummelt.

Nyydelig mage du får altså. Noe så magisk det må være når den titter frem på skikkelig graviditets-vis :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at det går litt fortere etterhvert. Vil så gjerne komme meg over til de litt mer "trygge" ukene - da skal vi også begynne fortelle folk. DET blir gøy. Og skummelt.

Nyydelig mage du får altså. Noe så magisk det må være når den titter frem på skikkelig graviditets-vis :rodmer:

Det er gøy og veldig skummelt å begynne å fortelle det til folk :)

Tusen takk :gravid:

Fiiine magen :nigo:

Morsomt med hår allerede :jepp:

Takk! Ja, ikke sant :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...