Gå til innhold

Kaos har blitt mamma ♡

kaospåtobein

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går fikk jeg en behandling modningsakupunktur og noen nåler for snuing. Jeg har aldri gjennom hele svangerskapet kjent så mye liv i magen Som under behandling og utover kvelden. Har også hatt en del menssmerter (kalles det murring?) i natt. Føler at det satt i gang kroppen litt :) Spennende dette.

Også har jeg småsøsken på besøk.

Lillebror på 4 år: Den babyen, hvem putta den i magen din?

Jeg: J putta den i magen min.

Lillebror: Men henta han den hos en annen familie som ikke ville ha babyen sin lenger da? Også putta den i magen din?

Jeg: Eehm, neei ikke akkurat. Han putta et lite frø inni magen min og nå vokser det å blir en baby. Nesten sånn som når du har sådd karse i barnehagen vet du.

lillebror: åja. Kan vi få kjeks å se på vennebyen?

Hahaha. Og pluttselig var ikke babyen interessant lenger :nigo: blir så sjarmert av det lille trollet der.

Endret av kaospåtobein
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn er så søte :hjerte:

Håper akupunkturen hjalp og at hun har snudd seg/snur seg :)

Moro med masse liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg laget knekkebrød. Det er jo så godt!også har jeg fått hekta på tyrkisk pepper drops :fnise:

I morgen er det time hos jm igjen. Spent på hvordan sf målet er og om hun fortsatt trives inni der. Veldig veldig spent på om hun har lagt på seg noe, men det får vi ikke vite før ul på fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmelaget knekkebrød er så godt!! Noterer over ting jeg skal gjøre når jeg er i permisjon men mest sannsynlig ikke får gjort likevel :fnise:

Lykke til hos jordmor!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontroll hos jm gikk bra. Fin urin (tenk at man bryr seg om det pluttselig) og fin, stabil hjertelyd hos baby :hjerte: Hadde også en amme samtale men den ble litt rotete i og med at vi ikke vet om det blir fødsel eller ks enda og det er noen forskjeller der mtp amming. Og jm kunne ikke svare på så mye av det jeg lurte på i forhold til setefødsel vs keisersnitt. Jeg tenker på risiko osv. Jeg vil gjerne vite risikoen ved de forskjellige og ikke bare fordelene for å kunne ta et riktig valg. Og jm må være litt forsiktig med hva hun sier ang saken for hun har ikke lov til å anbefale meg det ene eller det andre. Men jeg er nå fortsatt mest innstilt på fødsel :Nikke:

Hadde også akupunkturbehandling i dag :) syns det er ganske så behagelig jeg. Det blir alltid fult med liv i magen og en del kynnere :nigo:

På vei hjem var det litt ekkelt for det kom bil i et kryss som ikke brukte blinklys og han prata i telefonen!! Så vi holdt på å kræsje. Ble litt skremt og beltet dro jo ganske hart i magen eller hvordan jeg skal forklare det. Men har ingen smerter eller blødninger og det er liv og røre inni der, så jeg tenker det går bra jeg :) får bare ha litt mindre terskel for å ringe hvis jeg føler noe er galt det kommende døgnet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at alt er fint!:) forstår du vil vite litt mer om risiko og slikt! Men du skulle på sykehuset igjen nå snart?

Så skummel opplevelse! Er ikke alle som burde vert i trafikken nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at alt er fint!:) forstår du vil vite litt mer om risiko og slikt! Men du skulle på sykehuset igjen nå snart?

Så skummel opplevelse! Er ikke alle som burde vert i trafikken nei!

Skal på ul igjen på fredag og blir da henvist til sykehuset hvis hun ikke har snudd seg eller ikke lagt på seg. Jeg tror faktisk hun har snudd seg nå. Litt tidlig å juble for jeg er ikke helt sikker, mulig hun bare har endret litt stilling. Hun ligger ihvertfall ikke likt som i tidligere for jeg kan ikke kjenne hodet hennes opp mot ribbeinene lenger. Så det er jo et steg i riktig retning :nigo: veldig spent på ul nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi spennende! Håper hun har snudd seg ja:D

Hvis ikke har nok de svar på spm dine:) de er forpliktet til å informere om risiko ved KS og trodde de måtte det ifht setefødsel også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beksemell på skatten. Heldigvis bare bittelitt, men kjipt likevell. Jeg skjønner jo ikke noe av de skatte greiene, men nå må jeg jo finne ut hvordan jeg trekker mer i skatt :fnise: jaja.

I går lagde jeg sengegavel til vår seng. Ble faktisk ganske bra. Og så tok jeg av den ene siden på sprinkelsengen og satt inntil vår seng. Nå mangler vi bare madrass til henne og noen klær i str 50, kaanskje noe i 44 også. Siden hun ser ut til å bli litt liten. Og jeg var jo bare 3070 g :)

Og så over til de deilige detaljene. I går gikk det slimpropp.. Og i natt har jeg hatt masse murringer og kynnere. Skjer nok ikke noe enda, men merkes veldig at det ikke er mange ukene igjen. selvom jeg syns det går tregt :P

Nå hikker mini :rodmer: og jeg må ha sjokomelk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig! Du kan be arbeidsgiver trekke eks 1000 kr mer i mnd:)

Så flink du er! Hvordan sengegavel da?

Ja, her kan du skje ting snart. Eller om en stund :) det er usnsett modningstegn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, nestenkræsj! Så skummelt, men godt det bare var nesten! Går helt sikkert bra med bilbeltet, de er jo ganske godt beskytta inni der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baby har det fint. Fortsatt -10%, men hun legger ihvertfall på seg og er estimert til ca 3000 g ved termin. :hoppe:

Meeen fortsatt seteleie! Kom ikke som noe sjokk. Hun sendte henvisning til kvinneklinikken for samtale om å føde seteleiebarn og røntgen av bekkenet :) Håper å få time fort :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge hun følger sin egen kurve er vel det det viktigste :) Satser på at du får time kjapt. Det er jo tross alt ikke så veldig lenge igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...